Kun je ze niet "kwijtmelden" en nieuwe aanvragen bij Mojo, ik noem maar wat?quote:
Ik heb al gekeken op de website van ticketmaster, maar goed kwijt is kwijt en wordt er voorderest niets mee gedaan volgens mij. Ik heb eventueel nog wel de bestelling op mijn ticketmaster staan. Volgens mij had ik het bevestigingsmailtje al wel verwijderd. Maar goed ik kan ze dus echt niet vindenquote:Op maandag 15 september 2008 15:02 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Kun je ze niet "kwijtmelden" en nieuwe aanvragen bij Mojo, ik noem maar wat?
Ik heb ooit eens kaartjes in de bus gekregen van Ticketbox, die niet voor mij bestemd waren, maar voor iemand uit Utrecht; mooi niet dat ik er de Melkweg mee inkwam ()
Sowieso dat hij maar veel mag spelen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:08 schreef StarGazer het volgende:
Nog een week (CH) Dat hij maar veel van zijn briljante MR.A-Z mag spelen
Ging dat maar zo makkelijk, dan zou iemand bij wijze van spreken tickets kunnen kopen, vervolgens doorverkopen met lekkere winst en tegen Ticketmaster zeggen dat hij zijn tickets is verloren en dan nieuwe kaarten krijgen. Was het leven maar zo zoet.quote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef JeroenV het volgende:
Ik zou gewoon even bellen. Volgens mij heb je best kans dat je nieuwe toegestuurd kan krijgen, helemaal als je de bestelling nog op de mail hebt staan. Dan kunnen ze de oude kaartjes blokkeren oid.
Helaas werkt dat hedendaags niet meer zo, vroeger had je er nog wel kans op. Hedendaags kan je het schuddenquote:Op maandag 15 september 2008 16:23 schreef JeroenV het volgende:
Ik zou gewoon even bellen. Volgens mij heb je best kans dat je nieuwe toegestuurd kan krijgen, helemaal als je de bestelling nog op de mail hebt staan. Dan kunnen ze de oude kaartjes blokkeren oid.
Hmmm misschien moet ik die maar weer eens gaan luisterenquote:
3 Kaartjes voor 200,-quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Typ eens Jason Mraz in op Marktplaats, opeens is hij niet zo populair meer (of juist wel?)...want opeens schijnt iedereen ineens zijn tickets te moeten lozen 'vanwege omstandigheden'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |