ik heb denk ik nog niet verteld wat er op het q-base was gebeurd.... nou bij deze dan maar
warning lang en triest verhaal in aankomstik en een maat van lekker aan het feesten daar. pilletje al lekker aan het werk (zie er nog helemaal normaal uit) wij lekker los aan het gaan bij marcel woods. we hebben al zoveel gedanst dat we eff dachten eff chillen op die heuveltjes die voor elke bunker staan terwijl we daar zitten lopen er 3 security mannen naar ons toe. 1 overijverige chinees 1 marrokaan 1 nederlander (type bodybuilder type ik heb al wat feesten gedaan).
zegt die chinees: " kan je eff je zakken leegmaken" ikke die dit totaal niet verwacht had zeg verbaasd tegen hem : " he wat zeg je!!!??"
hij van kan je je zakken leegmaken, dus ik langzaam alles eruit halen. zeggen ze zo heb je pillen bij je ik zo: nee. hij weet je het zeker ik neem je mee als ik iets vind
dus ik zeg: ' ja een paar en laat mijn pillen zien had er 6 bij me en wat kristal (voor 2 personen in totaal)
die chinees begint de pillen te inspecteren, en zegt dit zijn er teveel.
na een heel discussie dat ik er niet uitzie als dealer en hier ben om te feesten en waarom hij mij eruit pakt uit de 30.000 wappie mensen zegt hij niks anders dan dit is teveel meekomen.
dus ik mee en mijn maat mocht ook mee. wij lopen achter naar de ehbo en natuurlijk je verwacht het al Q-base, Duitsland.
staan daar 5 politie busjes en de nodige agenten.
die chinees rent naar de agenten met zijn hand vooruit gestoken met de pillen erin alsof hij net een al qaida terrorist heeft gepakt.
snauwt die agent: "VUNF MINUTE!!!!!! WIR HABEN NACHT STUNDE JETZT 5 MINUTE HABBE IG DIR GEZAGT!!!!!"
die duitse politie had er zelf geen zin in zelfs ze kijken daar meer naar mensen die met pillen en alcohol op auto rijden enzo dat is erger dan gebruik!.
ik en mijn maat worden weggetrokken door de nederlandse securityguard. die zegt jullie hebben nu geluk we laten jullie gaan maar de pillen houden wij.
10 minuten later (bij en mijn maat was het niet goed doorgedrongen wat er net was gebeurd, want we waren al redelijk wappie, maar absoluut niet zichtbaar)
komen we die gozers weer tegen begin ik te praten met die marrokaanse security guard hij zo van: jullie hebben echt geluk gehad want ik hoorde dat je wel een week kon zitten hier in duitsland en dikke boetes kreeg. ik zo van ja ik weet het, maar het slaat allemaal nergens op. " hij van ja ik weet het ik vind het ook dom die chinees draait een beetje door, als je op zo een feest bent moet je gewoon wappie zij"
mijn maat had ook met die marrokaan gepraat en die nederlandse security guard en tegen hem zeiden ze ongeveer hetzelfde.
moraal van dit verhaal, verstop je drugs goed ook op het feest zelf of hou het in de kluisje en neem hou telkens maar 1 pil bij je.
ondanks dit klote gedoe met de security, was Q-base

toch wel een van de beste feesten van het de zomer ( en ik heb ze allemaal gedaan elke week weer!) alleen decibel

kwam in de buurt maar dat is dan ook vanzelfsprekend!