wordt geen hs/hc meer!quote:Op woensdag 17 september 2008 19:45 schreef Silaz het volgende:
alhoewel, 24 okt dacht ik is opening van de gerenoveerde hs/hc zaal in NY. present
Props for the highest rocker,jwtzquote:Bartman draait zich om, begint het meest kansloze gesprek OOIT! en voila gratis drank
offtopic. i fully agree.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Props for the highest rocker![]()
![]()
Offtopic: Livesets MOH pole position zijn best dik
Sowieso heldenquote:
DefQon? Wablief?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als in Jones die al 2 jaar achtereen op defqon plaatjes doet draaien ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Props for the highest rocker,jwtz![]()
![]()
Offtopic: Livesets MOH pole position zijn best dik
Vette setquote:Tieum vs Unexist
Tegenwoordig is het vaak behoorlijk rustig ja, komt omdat InCasa erg aan het kloten is met de audio.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Haha de InCase in Leiden. Bartman, Huig & ik willen op vrijdag ook nog wel een keer naar zo een feestje. Maar is het altijd zo rustig tijdens HS daar in Leiden dan??
Ik, Da_Rippert, Sethjequote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef voidmage het volgende:
iemand zaterdag naar euphoria??
okay dat wordt dan mijn eerste kans om jullie te ontmoeten :pquote:
Ik zal naar Scantraxx wel weer me driekwart broek aantrekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Luckass volgens mij ook
beschrijving --> zonneklep jwtz
ik doe zowiezo mijn spongebob onderbroek aan dus als jullie iemand in een spongebob onderbroek zien lopen met een feestbril op... aarzel dan niet om hem te helpenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zal naar Scantraxx wel weer me driekwart broek aantrekken
Jij trekt geen broek aan?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:58 schreef voidmage het volgende:
[..]
ik doe zowiezo mijn spongebob onderbroek aan dus als jullie iemand in een spongebob onderbroek zien lopen met een feestbril op... aarzel dan niet om hem te helpen
quote:
hahaha dat is ook 1 van mijn kenmerken, pretbek en omvang ook wel in de lengte hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
Sethje is ook de enige met constant 2+ biertjes in z'n handen.
3 toch? 2 in de handen en 1 tussen de tieten!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef mstx het volgende:
Sethje is ook de enige met constant 2+ biertjes in z'n handen.
makes 5 ouwequote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef J0nes het volgende:
[..]
3 toch? 2 in elke hand en 1 tussen de tieten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |