Nope, dat kan ik je nu alvast vertellen...quote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef LeonH het volgende:
enne die NC remix van Lunatick komt toevallig ook nooit via een webrelease?

Ja hoor je eigenljik niks meer van. Enige wat nu nog dicht tegen de jump aan zit vind ik Dutch Master - Flashbackquote:Op woensdag 17 september 2008 15:45 schreef LeonH het volgende:
dat is ook ons grootste probleem trouwens met Showtek (althans bij mij).... dat ze gewoon veel te commercieel willen gaan. Terwijl een groot gedeelte ziet hoe het met de jump is gegaan en hoe het daar nu mee is....

à la Bebetoquote:Op woensdag 17 september 2008 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Da_ripper edit:
Bouncing bouncing
Side to Side

Beetje...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef RiKe het volgende:
Heb ik nog wat speciaals gemist?
@ Jones:
Herken je deze nog?
http://partyflock.nl/party/87194:Hard_Summer.html

Ga je schamen bitch!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wie de neuk is J0nes nou weer?

Ik was daar trouwens ookquote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef RiKe het volgende:
Heb ik nog wat speciaals gemist?
@ Jones:
Herken je deze nog?
http://partyflock.nl/party/87194:Hard_Summer.html

Haha tjappie..quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:

Het geluid staat er vaak wel hard ja, alleen de subs zijn nog steeds niet gevonden helaas.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:37 schreef J0nes het volgende:
[..]
Beetje...
Niet zo druk, wel aso hard geluid en lekkere kippetjes achter de bar!

)
 )

Tatanka met Floor Massacre blijft ook altijd smullenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:50 schreef HarryVanDeTap het volgende:
DR - Last City On Earth blijft smullen

Haha de InCase in Leiden. Bartman, Huig & ik willen op vrijdag ook nog wel een keer naar zo een feestje. Maar is het altijd zo rustig tijdens HS daar in Leiden dan??quote:Op woensdag 17 september 2008 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik was daar trouwens ook
Dus ik was een van de weinige die er was
 Trouwens, wat betreft die kippetjes achter de bar.
  Trouwens, wat betreft die kippetjes achter de bar.   Kan me nog een verjaardag van Bartman daar herinneren samen met Huig, wij proberen gesprek of iets dergelijks aan te knopen met die chick achter de bar. NIETS. Bartman draait zich om, begint het meest kansloze gesprek OOIT! en voila gratis drank
 Kan me nog een verjaardag van Bartman daar herinneren samen met Huig, wij proberen gesprek of iets dergelijks aan te knopen met die chick achter de bar. NIETS. Bartman draait zich om, begint het meest kansloze gesprek OOIT! en voila gratis drank   

heldenshit op E-Fect 2 edities geledenquote:

whahahahahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Nu ook maar hopen dat ze het feest op 4 oktober en/of op tijd laten doorgaan ...

Wouterrrrrrquote:Op woensdag 17 september 2008 14:57 schreef J0nes het volgende:
Tja werd maar eens tijd om hier ook in de discussies te mengen, hopelijk hier wat serieuzere praat als op Partyflock... Kleine kans, maar erger als op PF zal het niet snel zijn...
Anyway, thnx voor de uitleg... En ja, Jones als die van de OP ^^
 nog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat
 nog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat  maar heb me wel goed vermaakt, dat moet gezegd
 maar heb me wel goed vermaakt, dat moet gezegd  

Moet ik nu mijn onderschrift erbij betrekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op een enkel dieptepuntje na (nobody's perfect) is het niveau hier wat hoger

Welkom J0nes
  Welkom J0nes   

En de datum was vorig jaar beter; niet tegelijk met een ander dik feest.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouterrrrrrnog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat

Barvrouwen proberen te playenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens, wat betreft die kippetjes achter de bar.Kan me nog een verjaardag van Bartman daar herinneren samen met Huig, wij proberen gesprek of iets dergelijks aan te knopen met die chick achter de bar. NIETS.
 , maar die discussie heb ik al ooit gehad int DefQon-topic
 , maar die discussie heb ik al ooit gehad int DefQon-topic   

inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
En de datum was vorig jaar beter; niet tegelijk met een ander dik feest.
 gelukkig was dat geen optie voor mij
 gelukkig was dat geen optie voor mij  

Reden dat ik dat deed is omdat ik op 5km afstand van Loosbroek (in Veghel) ben opgegroeid, en dus naast het vaste party-volk ook heel veel bekenden van vroeger kon bereiken...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouterrrrrrnog ff over je Birthday Party: ik vond het vorig jaar toch beter qua locatie, omdat je toen een club voor jezelf had. dus iedereen die er was, kwam voor jou; zaterdag was het zeg maar in een 'gewone' discotheek, dus veel ander volk. niet negatief bedoeld uiteraard, maar je merkt het wel aan de sfeer en aan het aantal mensen dat losgaat

Als in Jones die al 2 jaar achtereen op defqon plaatjes doet draaien ?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Just_Shut_Up het volgende:

die reden had ik inderdaad gelezen en kan hem ook volkomen begrijpenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:57 schreef J0nes het volgende:
[..]
Reden dat ik dat deed is omdat ik op 5km afstand van Loosbroek (in Veghel) ben opgegroeid, en dus naast het vaste party-volk ook heel veel bekenden van vroeger kon bereiken...
En eerlijk is eerlijk, dit jaar waren er in verhouding meer bekenden voor mij als vorig jaar @ Zinc...
Kortom, '26' is volgend jaar weer @ Lunenburg, maar dan ook nog de 3e zaal erbij
 en als het volgend uitkomt, dan zijn we wel weer present hoor
 en als het volgend uitkomt, dan zijn we wel weer present hoor  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |