1 van de nieuwe hebben ze vrijdag op Ultimatum gedraaid: 2 Sidez - Godquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind magic spell best lekker maar die andere 2 of 3 nieuwe van hen schijnen nog beter te zijn
maja Scantraxx dus altijd even afwachtenquote:Release date 2008/10/27
Genre Hardstyle
1 1 Music In You Scope Dj R..
2 1 Perfect It Frontliner..
atm is http://www.di.fm/hardstyle/ toch echt beter bezigquote:
Fuck it heeft toch gewoon een HS kickquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef Sethje het volgende:
die fuck it met hardcore kick is echt zwaar kut...slaat nergens op
Ik denk dat ie die mash up bedoeld tussen fuck it en freakinquote:Op woensdag 17 september 2008 08:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Fuck it heeft toch gewoon een HS kick?
Ik vind dat die Project 1 releases van het album wel erg snel achter elkaar komen......quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:12 schreef LeonH het volgende:
op astral music staan de MIY en Perfect Remix dus zal denkelijk niet meer al te lang duren voordat ze uitkomen!
[..]
maja Scantraxx dus altijd even afwachten
Game onquote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef 16meter het volgende:
I.t.t. Showtek...maar dat bewaren we wel voor de woensdag.
quote:
Mstxquote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef mstx het volgende:
Yes het is weer woensdag, ik heb er zin in!![]()
![]()
Showtek
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:
Oude klacht. Maar wel zeer terecht.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef CrustyClown het volgende:
Trouwens, ik vind dat er maar bar weining HS in utrecht word gedraaid zeg*ja alweer dezelfde klacht ja, maar het is zo HS-stil hier*
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...
Zat lekker wat te surfen moest ik toch ineens gaan schijten hey, veel tijd had ik niet want hij gaf al kopjes...
Dus ik ga zitten, geef hem 2 cm ademruimte en wat knalt er ineens door mn speakertjes - juist, Shout Out -.
Noodgedwongen dat hele ding moeten afluisterenwant alles verkrampte en Mister Hankie werkte ook niet meer mee...
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:49 schreef Da_Ripper het volgende:
KUT, net zwaar gepwned door HARD.fm & Showtek tegelijk...
<knip: schijtverhaal>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |