ahh... zover was ik nog niet gekomen in dit topic!quote:
Is onderweg.......quote:Op maandag 15 september 2008 16:11 schreef nattermann het volgende:
Trouwens, iemand die meer weet over de release van DBSTF - Here comes the remix?
geluid was uitstekendquote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef Sethje het volgende:
Jones zn b-day bash was erg lekker2x gentelica gehoord
Project VDK
Alle guests draaiden naar behoren
ik ben present, samen met m'n meisjequote:
Inderdaad.quote:
Raoul is ook gewoon een held natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 20:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad.Openen met Jack Overdose, dan ben je toch wel een held.
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 20:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Raoul is ook gewoon een held natuurlijk.![]()
I.t.t. Showtek...maar dat bewaren we wel voor de woensdag.
echt super verrassend dat hij die draaidequote:Op maandag 15 september 2008 20:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Openen met Jack Overdose, dan ben je toch wel een held.
Donequote:Op maandag 15 september 2008 11:57 schreef Houniet het volgende:
Onze OP held moeten even de OP bijwerken.
x2quote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nog meer feitjes:
Euforia = 100% aanwezig
Scantraxx = 100% aanwezig
x3quote:
Zeker niet maar vet vond ik het welquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
echt super verrassend dat hij die draaide
Dat is echt bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:00 schreef HarryVanDeTap het volgende:
k ga denk naar darkraver b-day bash in 't Paard aankomende vrijdag! Kan alleen maar fout gaan toch?![]()
aaaarghh die haken ook.... heb een hekel aan die dingen... die belemmerde best wel het goede zicht op het podium en publiek vanaf het vip deck op Qlimax '06quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Silaz het volgende:
Dat is toch best wel een dikke opening. met al die gitaren enzo hehe
dat publiek ook, ik hoorde van die gastoeters
dan woon je wel leuk qua locatie! Ja voor mij is t ff terugstrompelen naar centraal en dan de stoptrein naar delft in, easy, en darkraver is gegarandeerd kicke, vince viper dana zulke namen, iedereen bezopen iedereen gek doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |