Dat ze mensen bestraffen die valse claims doen. U kunt schijnbaar nog bellenquote:Op maandag 15 september 2008 11:36 schreef Kreator het volgende:
Wat zei de verzekering toen je ze belde?
WA dekt toch alleen schade aan derden?quote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Lijkt me dat dat wel valt onder de verzekering?
Welke?quote:Op maandag 15 september 2008 11:44 schreef Damzkieee het volgende:
Lijkt me dat dat wel valt onder de verzekering?
GSM Verzekering dekt dit wel hoor. Die dekt in princiepe alle schadequote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
gsm verzekering dekt dit niet
wa verzekering dekt dit niet (geen schade aan een ander)
inboedelverzekering misschien
Vaak dekken ze geen waterschade. En laten ze het daar nu vaak op gooienquote:Op maandag 15 september 2008 11:50 schreef DaneV het volgende:
[..]
GSM Verzekering dekt dit wel hoor. Die dekt in princiepe alle schade
surequote:Op maandag 15 september 2008 11:50 schreef DaneV het volgende:
[..]
GSM Verzekering dekt dit wel hoor. Die dekt in princiepe alle schade
De verzekering oplichten en er dan nog trots op zijn ookquote:Op maandag 15 september 2008 11:46 schreef Ladylike het volgende:
Vraag aan een vriend met hond of hij het niet op zn wa wilt opgeven, zo heeft mijn vriend ook een nieuwe gsm kunnen krijgen
Kom je niet ver mee, was mijn verzekering nietquote:Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
De verzekering oplichten en er dan nog trots op zijn ookIk zou bijna je profiel eens doorsturen naar mijn manager om te kijken of je niet misschien bij ons verzekerd bent...
Ik heb nergens geklaagd over mn verzekeringspremiequote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Welke?
@ Ladylike: en maar klagen dat premies stijgen... ""
Ik weet niet waar jij je gsm verzekering hebt afgesloten, maar als je een fatsoenlijke hebt (meestal via de winkel zelf) dan dan zal je binnen een week zonder lastige procedures een nieuwe telefoon krijgen. Aangifte e.d. is alleen nodig bij diefstal of verlies. Daarom sluit je ook een (relatief dure) GSM verzekering af, om van dat gezeik af te zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
sure
als je gsm gestolen wordt moet je naast aangifte van diefstal ook een aangifte van zware mishandeling kunnen tonen, anders word je hard uitgelachen bij je aanvraag
Databases kun je koppelen. En bij fraudebestrijding werken bijna alle verzekeraars samenquote:Op maandag 15 september 2008 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom je niet ver mee, was mijn verzekering niet
was verzekering van een vriend remember...
oeh een verzekeringsagentje boos gemaakt oei oei oei hoor
Windt je niet zo op om die 80 euro jongen... wat ik aan premie heb betaald aan mijn eigen verzekering zal ik nooit een cent van terug zien
Tis niet alsof ik doe alsof mijn bagage is gestolen en honderden euro's claim terwijl ik geen kosten heb gemaakt.
sluit me maar opquote:Op maandag 15 september 2008 12:12 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Databases kun je koppelen. En bij fraudebestrijding werken bijna alle verzekeraars samenVerder, als je vind dat een verzekering onzin is omdat je meer betaald dan terug krijgt dan moet je misschien maar gewoon geen verzekering nemen. Ook je laatste redenering is wat vreemd. De verzekering oplichten voor 80 euro is net zo goed fraude als de verzekering tillen voor een paar honderd (of meer) euro.
Ik snap natuurlijk wel dat je het voor jezelf probeert goed te praten "he, ik ben geen crimineel want iedereen doet het, en het ging maar om 80 euro" maar zo werkt het natuurlijk niet...
De hond heeft kwijl in zijn bek en dat is nat.quote:Op maandag 15 september 2008 11:52 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Vaak dekken ze geen waterschade. En laten ze het daar nu vaak op gooien![]()
Jij hebt hem doorquote:Op maandag 15 september 2008 16:22 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
De hond heeft kwijl in zijn bek en dat is nat.
Het moment is 'onbewaakt' en de hond is de 'onverlaat'.quote:Op maandag 15 september 2008 11:33 schreef SjaakKnaak het volgende:
Vraagje, onze hond heeft mijn GSM kapotgebeten op een onverlaten moment...is dit te declareren bij de verzekering ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |