quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef McKillem het volgende:
Ik vind het wel een idee.
Dierenmishandeling word opzich niet zo veel mee gedaan, en het gebeurd meer dan je zou willen erkennen.
Zou best mogen komen zo'n politiekorps tegen dierenmishandeling.
Op Animal Planet zijn ze anders fameus.quote:Op maandag 15 september 2008 11:39 schreef IFU het volgende:
[..]
Daar word wel veel mee gedaan lees de krant eens.
Hoe moet zo`n dieren smeris zich voelen, das nog erger dan een stadswacht.
Er zijn ook andere landen waar dergelijke speciale politie-agenten al bestaan...quote:Op maandag 15 september 2008 11:39 schreef IFU het volgende:
[..]
Daar word wel veel mee gedaan lees de krant eens.
Hoe moet zo`n dieren smeris zich voelen, das nog erger dan een stadswacht.
goed denk ik, anders zou hij/zij niet solliciterenquote:Op maandag 15 september 2008 11:39 schreef IFU het volgende:
Hoe moet zo`n dieren smeris zich voelen
Ooh vertel??quote:Op maandag 15 september 2008 11:41 schreef Wheelgunner het volgende:
Ben ik het toch een keer eens met deze man. Populistisch zeker, maar het is wel een goed voorstel.
O?quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef IFU het volgende:
[..]
Ooh vertel??
Waarom is dit zo goed??
Bedoel Politie treed al hard op tegen dierenmishandeling.
Dus waarom meer ambtenaren in het leven roepen en dan deze niet bij de politie onderbrengen zodat de structuur ook weer versnipperd raakt.
quote:Op maandag 15 september 2008 11:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
goed denk ik, anders zou hij/zij niet solliciteren
Ben je Duits of Schrijf je Altijd met hoofdletters op Gekke plaatsen?quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef IFU het volgende:
[..]
Inderdaad er zal niemand op Solliciteren mischien moeten we de Melkertbanen maar weer in het leven roepen, of even in het bestand van de Sociale dienst kijken.
Zal een hoog Nivo worden The Animal Corps.
Met als Embleem een Blaffend Hondje (je weet wel zo lelijk hondje met een witte pruik)
Ja als die buiten het bestaande Politie Korps gaan werken door heel het land.quote:Op maandag 15 september 2008 11:47 schreef Slarioux het volgende:
Nee nee teveel ambtenaren en teveel regels; en wat voor een papiermolen is er precies voor nodig, 250 agenten? Precies
Duits???quote:Op maandag 15 september 2008 11:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ben je Duits of Schrijf je Altijd met hoofdletters op Gekke plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |