quote:Op maandag 15 september 2008 11:20 schreef delano.888 het volgende:
Komt een vrouw bij de bakker,
Zegt ze zo: ik heb je vader geneukt whehehehe
Zegt de bakker zo: wat moet je nou weer pap?
![]()
Oja, vorige topic linken mag altijd he:
Hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn-topic Deel 4
je hebt hem helemaal omgedraaidquote:Op maandag 15 september 2008 11:20 schreef delano.888 het volgende:
Dat was de grapquote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 16:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
je hebt hem helemaal omgedraaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouw = shemale?quote:Op maandag 15 september 2008 11:20 schreef delano.888 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 00:47 schreef JJH het volgende:
Wat is het verschil tussen een appel en een peer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Neeeeee, niet doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:21 schreef De_Fotograaf het volgende:
kennen jullie die van de blauwe ridder op het blauwe paard ?
vertelquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:21 schreef De_Fotograaf het volgende:
kennen jullie die van de blauwe ridder op het blauwe paard ?
wat is stijf, paars en maakt vrouwen gillend gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is rood en klimt in je benen omhoog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is erger dan een vijf dode babys in een vuilcontainer vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom is het verkeerd dat michael jackson achttienjarige meisjes neukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kun je een baby twee keer laten huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een olifant doet mee aan een toneelstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een man wacht met veel spanning wanneer de dokter met het kind zou komen
en de dokter kwam met de baby en hij vroeg is het een jongen of een meisje? is het gezond?
dokter zegt ja het is een jongen en is gezond maar het probleem is hij heeft iets heel speciaals
wat dan dokter??
hij kan vliegen kijk maar( en hij laat de baby vallen op de grond)
waarom doe je dat dokter !!
ik weet het zeker( deze keer gooit hij de baby op de grond)
wat doe je gek!! en hij grijpt de dokter in de kraag
ik weet het zeker kijk maar( hij gooit de baby uit het raam en hij spat uitelkaar)
de man wordt kwaad en wilde de dokter ook van de balkon afgooien
de dokter zegt: 1 april! hij was doodgeboren!!
(deze is ook hilarisch om een keer in het echt te doen!!)
Mijn vriendin verbrak laatst onze relatie, ze zei: ik zie er geen toekomst in, onze relatie is gedoemd te mislukken, jij bent verkeerd voor mij. Volgens mij misbruik je mijn hang naar geborgenheid voor je eigen gratificatie!?
ik zei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:36 schreef steeg het volgende:
wat is het ergste van het verkrachten van een kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is erger dan een vijf dode babys in een vuilcontainer vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom is het verkeerd dat michael jackson achttienjarige meisjes neukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe kun je een baby twee keer laten huilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: