quote:Aulus Gellius
1·Rom. taalgeleerde uit de tweede eeuw na Chr., begon te Athene gedurende de lange winteravonden een verzamelwerk Noctes Atticae (Attische nachten) genaamd, waarin allerlei wetenswaardigheden behandeld worden
O, die charlatan kende je nog niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef Frollo het volgende:
Elke keer dat je de cd-romversie van Van Dale opstart, laat hij een willekeurig lemma zien. Goed voor de woordenschat en, zo blijkt nu, een beter begrip van de mede-TTK LPT'er. Want dit kreeg ik gisteravond voor mijn neus:
[..]
Tsja, de teerbeminde woonde twee jaar in Parijs. Sommige mensen zijn nu eenmaal onrustig. Ik heb dat zelf niet. Ik ben tamelijk honkvast en reis niet graag.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:33 schreef Frollo het volgende:
En sowieso, wat moet een Romein in Athene?
Schoenlapper blijf bij je leest, zeg ik altijd maar.
Dat klinkt prima.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Thisbe het volgende:
New York, ik had er meer van verwacht. Maar het was voornamelijk herrie, slechtgeklede mensen op straat, en onoverzichtelijk.
Pardon?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef Thisbe het volgende:
Dat in het Metropolitan een vrouwtje de schilderijen stond te soppen maakte het er niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |