wie zegt dat ik dat benquote:Op maandag 15 september 2008 08:02 schreef GI het volgende:
Dude, je ziet er uit als een mangapoppetje die zijn papa van achter neemt. Doe wat aan je kapsel.
ik heb wel gestemd op fok! JA!quote:Op maandag 15 september 2008 08:01 schreef yvonne het volgende:
Ja, en als je doorblijft gaan verdwijn jij straks ook.
quote:Op maandag 15 september 2008 08:01 schreef yvonne het volgende:
Ja, en als je doorblijft gaan verdwijn jij straks ook.
quote:Op maandag 15 september 2008 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Slotje op topic, user 2 maand met vakantie, sticky maken met uitleg dat de hele tijd dezelfde kut opmerking plaatsen of hetzelfde irritante loser plaatje neer zetten een ban oplevert en dan zsm al die aandachtsgeile kutusers er uit.
oh nooooooooooooooooooes!quote:Op maandag 15 september 2008 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Slotje op topic, user 2 maand met vakantie, sticky maken met uitleg dat de hele tijd dezelfde kut opmerking plaatsen of hetzelfde irritante loser plaatje neer zetten een ban oplevert en dan zsm al die aandachtsgeile kutusers er uit.
ben jij geen aandachtshoer dan?quote:Op maandag 15 september 2008 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Nee, dat had een reden. Zie dit topic: Iedereen mag uitslapen en ik moet werkenquote:Op maandag 15 september 2008 08:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ben jij geen aandachtshoer dan?
[ afbeelding ]
Overigens waren dat allemaal inhoudelijke posts en niet de hele tijd als een neuroot hetzelfde plaatje posten.quote:Op maandag 15 september 2008 08:41 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ben jij geen aandachtshoer dan?
[ afbeelding ]
doe ik toch ook niet, bij elk plaatje komen een paar zinnenquote:Op maandag 15 september 2008 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overigens waren dat allemaal inhoudelijke posts en niet de hele tijd als een neuroot hetzelfde plaatje posten.
Je doet het alleen om te provoceren, een ban krijgen is het ultieme doel lijkt me.quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
doe ik toch ook niet, bij elk plaatje komen een paar zinnen![]()
nop juist niet, net niet. Maar kga naar school,quote:Op maandag 15 september 2008 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je doet het alleen om te provoceren, een ban krijgen is het ultieme doel lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |