Ehm, volgens mij doe jij nu hetzelfde xD xDquote:Op maandag 15 september 2008 01:32 schreef Aerox_project het volgende:
de hele nacht achter de pc hangen mensen af zeiken is geen leven
ltrz losers
vind je het heel gek.. kijk hoe hun doenquote:Op maandag 15 september 2008 01:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij doe jij nu hetzelfde xD xD
Whahaahah kk grappig ben jij vriend lag me rot.. mischien moet jij daar is even heen gaan.. goeie plek voor jouquote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef swollywood het volgende:
Anders ga je naar een ander forum!
Het is 'kijk hoe zij doen'. En wat zij doen is correct, een 16 jarige guido op z'n plek wijzen.quote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
vind je het heel gek.. kijk hoe hun doen
Lig je te rotten?quote:Op maandag 15 september 2008 01:38 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
Whahaahah kk grappig ben jij vriend lag me rot.. mischien moet jij daar is even heen gaan.. goeie plek voor jou
geniet nog langer zou ik zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 01:37 schreef Vodkadruppel het volgende:_!!!
Ik zit gewoon te genieten van al die prachttopics.
umh jammer.. ik ben bijna 18..xDquote:Op maandag 15 september 2008 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is 'kijk hoe zij doen'. En wat zij doen is correct, een 16 jarige guido op z'n plek wijzen.
Gedraag je dan ook zo xDquote:Op maandag 15 september 2008 01:39 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
umh jammer.. ik ben bijna 18..xD
Dat je users afkraakt, dat is tot daar aan toe.quote:Op maandag 15 september 2008 01:41 schreef Aerox_project het volgende:
waar is mijn grote vriend jaap.. of joop gebleven die mn vorige topic geblokt had.. die flikker had allang dit topic op slot moeten gooien..xD afzeiken toe laten staan tsss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |