Ah wat lief..... je hebt mijn reactie gebruiktquote:Op maandag 15 september 2008 00:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus is het jouw eigen schuld dat jij die boete hebt gekregen, ga dan ook niet huilen als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.
waahjoh...xDquote:Op maandag 15 september 2008 00:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus is het jouw eigen schuld dat jij die boete hebt gekregen, ga dan ook niet huilen als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.
Veel plezier op TMFquote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
waahjoh...xD
damnn, wat voor een chagerijnig kut forum is dit..xD
Met je verkeerde bene uit bed gestapt ofzo? damnz hee... beter verwijder me account maar weer van die forum af..xD
chagerijnige zooi
Ah toe nou.... je bent zo'n aanwinstquote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
waahjoh...xD
Met je verkeerde bene uit bed gestapt ofzo? damnz hee... beter verwijder me account maar weer van die forum af..xD
chagerijnige zooi
Ben jij de enige die mij snapt? damnzz de rest is zo faking negatief en chagerijnig met hun kut opmerkingen..xD waahahaquote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef Sjaaaak het volgende:
Middelvinger naar het wetboek! Klotewouten.
Wajowajowajowkkkkkkkkkkkkkkquote:Op maandag 15 september 2008 01:00 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
Ben jij de enige die mij snapt? damnzz de rest is zo faking negatief en chagerijnig met hun kut opmerkingen..xD waahaha
quote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
waahjoh...xD
chagerijnige zooi
Uhu, nou ik ga lekker van dit forum af... heb al het afgelope uur dat ik versleten heb hier.. gemerkt heb dat dit forum echt 3 kee rniks is..xDquote:Op maandag 15 september 2008 00:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ah toe nou.... je bent zo'n aanwinst
quote:Op maandag 15 september 2008 01:00 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
Ben jij de enige die mij snapt? damnzz de rest is zo faking negatief en chagerijnig met hun kut opmerkingen..xD waahaha
Een zwarte bladzijde in de geschiedenis van FOK!quote:Op maandag 15 september 2008 01:01 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
Uhu, nou ik ga lekker van dit forum af... heb al het afgelope uur dat ik versleten heb hier.. gemerkt heb dat dit forum echt 3 kee rniks is..xD
lrtz
Whaha.. ga ik ckr doen..xDquote:Op maandag 15 september 2008 01:06 schreef funkyskunkie het volgende:
Gewoon Links en Rechts een kentekenplaat monteren, en als je echt de stoere jongen uit wilt hangen ook één aan de voorkant (wel onder je koplamp hé), dan heb je nergens meer last van
juistemquote:Op maandag 15 september 2008 01:08 schreef jordeeeh het volgende:
Haha in deez topik moet ik oowk gepost hebbeh! xD kkwoute
quote:Op maandag 15 september 2008 01:08 schreef jordeeeh het volgende:
Haha in deez topik moet ik oowk gepost hebbeh! xD kkwoute
Sprintje?quote:Op maandag 15 september 2008 01:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom lijkt het alsof TS z'n IQ gelijk is aan het aantal pk's van zijn bromfiets?
en jij bent te kansloos.. waardoor je over iemands moeder begint mongoolquote:Op maandag 15 september 2008 01:15 schreef Wupppie het volgende:
Je bent echt simpel dat ze jou met terugwerkende kracht moeten aborteren en de eierstokken uit je moeder moeten rukken....
damn....
quote:Op maandag 15 september 2008 01:19 schreef Aerox_project het volgende:
[..]
en jij bent te kansloos.. waardoor je over iemands moeder begint mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |