Ah, dan is de fysio redelijk klaar jaquote:Op maandag 15 september 2008 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Omdat ik er morgen wrs weer door ga, en overmorgen weer (misschien wel vaker op een dag)
heb mn wervels vergroeid en ben er dus al aan gewend
p.s. wat gaan jullie hard
3x.quote:
Ik zal je wat werk besparen door geen mooie Aziatische dames te plaatsen.quote:Op maandag 15 september 2008 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed puntOok dat hoort niet, maar officieel mag ik hier niet modden
![]()
Al zou ik het dan wel doen, maar ja...
Pim Fortuyn had nooit gelijkquote:Op maandag 15 september 2008 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
juist, dat achterlijke dus. Pim Fortuyn had wat dat betreft wel gelijk, bepaalde onderdelen van geloof zijn gewoon achterlijk.
hey die fruts!quote:Op maandag 15 september 2008 10:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed puntOok dat hoort niet, maar officieel mag ik hier niet modden
![]()
Al zou ik het dan wel doen, maar ja...
Ah bah, dan moet je doen alsof je wat doetquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mij ondertussen gewoon 10 minuten te vroeg alleen laten op MSN.
Whehequote:
quote:Op maandag 15 september 2008 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat je MPG zijn voorliefde voor statistieken kent en weet dat hij het liefst hoog in die statistieken staat?
FRUSTELquote:Op maandag 15 september 2008 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeey![]()
![]()
![]()
[..]
Bengelaartje! Je leeft nog![]()
![]()
![]()
MPG![]()
@Olep, thx! Hoe zit het met de koek?
Hij had wel gelijkquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pim Fortuyn had nooit gelijk
Maar de rest klopt wel ja
Dus nu zeg je dat ik een belemmering ben voor je spamactiviteiten?quote:Op maandag 15 september 2008 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zag de kans pas toen ik al weg was op MSN.
[..]
dat dusquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah bah, dan moet je doen alsof je wat doet
quote:
Hoe gaat het met de stofvrije boekenkast?quote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah bah, dan moet je doen alsof je wat doet
Neen, ik zag pas na afsluiten van MSN ineens een opkomende mogelijkheid om op gelijke hoogte te komen met OA.quote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat ik een belemmering ben voor je spamactiviteiten?
Dan moet je beter mikken, volgende keer!quote:Op maandag 15 september 2008 10:22 schreef JortK het volgende:
Als ik het goed begrijp heb ik de tieten gemist?
Ik ga de 20e zeker halenquote:Op maandag 15 september 2008 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de stofvrije boekenkast?
quote:Op maandag 15 september 2008 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je beter mikken, volgende keer!
quote:
Topquote:
Zag het ja, is wel te vindenquote:Op maandag 15 september 2008 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Top.
Er is inmiddels trouwens een nieuw topic (zie sig), waar je deze week je lijstje in kwijt kunt.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2008 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Top.
Er is inmiddels trouwens een nieuw topic (zie sig), waar je deze week je lijstje in kwijt kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |