Klacht: computers
Ik haat computers... of ze staan vast of ze zijn gewoon mega sloom of doen niet wat je zegt
Installeerde ik 2 weken terug vista op mn goeie computer
vista klaar en stond erop en heb keurig zonder problemen de hele avond films gekeken op de pc
ik ging naar bed en liet hem aanstaan
volgende dag wil ik er achter, wou hij standby niet meer uit dus ik uit en aan zetten
niks meer hij ging aan maar dat was ook echt alles.. geen beeld ,niks gewoon dus ik naar de winkel
Moederbord kapot...maar omdat hij al 3-4 jaar oud is... moest dus alles nieuw omdat er een nieuw type moederbord in moest waar mijn oude onderdelen niet op paste ... DAMN!!! ik had geen werk en had net me 250 euro van me vorige werk gekregen dus ik dacht..
mooi hou ik het met roken nog uit tot ik nieuw werk heb maar nee .. computer stuk
Dus de computer klaar en zat weer in elkaar.. dus ik ophalen 170 euro lichter
Ik zet hem aan merkte dat ie veel sneller was dus ik gooide wat spellen er op
San andreas zitten spelen ... tot ik het naar een uur wel gezien had en het spel wou afsluiten.. wat niet helemaal goed ging... ik kreeg een fout melding en daarna wou hij het spel niet meer opstarten
Vervolgens draait deze nu perfect maar heeft de accu van mn laptop het gister begeven... kut kut kut computers...