quote:Op maandag 15 september 2008 00:17 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt duidelijk niet met een PC omgaan, probeer eens een alternatief wat speciaal gemaakt is voor zulke mensen, zoals een Mac.![]()
Ik doe het wel voor je:quote:Op maandag 15 september 2008 00:28 schreef PP. het volgende:
Waarom mag ik niet melden dat TS niet fatsoenlijk met een pc om kan gaan?
Dat dus, en kap ff met m'n posts te verwijderen.quote:Op maandag 15 september 2008 00:33 schreef heiden6 het volgende:
@Juup: flikker eens op met dat gemiereneuk, als ik van mening ben dat een Mac meer geschikt is voor mensen die niet goed met een PC om kunnen gaan, dan zeg ik dat gewoon.
Ho ho ho maar Juup is lid van de FOK-Gestappo en dit mag je niet zomaar zeggen hoorquote:Op maandag 15 september 2008 00:33 schreef heiden6 het volgende:
@Juup: flikker eens op met dat gemiereneuk, als ik van mening ben dat een Mac meer geschikt is voor mensen die niet goed met een PC om kunnen gaan, dan zeg ik dat gewoon.
nee man, mac zuigt, PC is het bestequote:
Idd, had hier net nog een topic over geopend, maar zelfs daar wil hij niet op reageren.quote:Op maandag 15 september 2008 00:33 schreef heiden6 het volgende:
Ja daarom is dit topic geopend. PC's lopen nooit vastquote:Op maandag 15 september 2008 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
nee man, mac zuigt, PC is het beste
Meen je dat nou ? macs lopen ook noooit vast, nee hoorquote:Op maandag 15 september 2008 00:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daarom is dit topic geopend. PC's lopen nooit vast
Waar zeg ik dat Mac's nooit vastlopen?quote:Op maandag 15 september 2008 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Meen je dat nou ? macs lopen ook noooit vast, nee hoor
En als ik vind dat er een pc/mac discussie uit voort kan komen die niet gewenst is edit ik de postquote:Op maandag 15 september 2008 00:33 schreef heiden6 het volgende:
fak you and get a live, pauperquote:Op maandag 15 september 2008 00:37 schreef Synthesist het volgende:
moet je maar een goede computer kopen pauper
warom lopen pc's nooit vast volgens jou ?quote:Op maandag 15 september 2008 00:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Mac's nooit vastlopen?
Middels quote graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |