Ja. Zal 'm zo openen.quote:
Ik post amper in andere topics in KLBquote:Op zondag 21 september 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Zal 'm zo openen.
Even een kleine opmerking. Ik word er een beetje moe van steeds te moeten optreden als JULLIE (jij, ananas, RozeAnjer dinges en nog een zooi..) online zijn. Jullie verzieken stelselmatig topics met one-liners en quasi grappige posts. Dit strekt zich uit over heel KLB. Nu is het makkelijk jullie te laten bannen, maar das het laatste waar ik zin in heb.
Vergeet niet dat mede-users zich storen aan jullie ontiegelijk kinderachtige gedrag. Je past je maar aan.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik post amper in andere topics in KLB
En ik ken niemand in het echt
Ja, maar verziek die van je bekende peeps dan ook niet.quote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik post amper in andere topics in KLB
En ik ken niemand in het echt
Zal er over denken, maar het is ook niet leuk als je topics onterecht gesloten wordenquote:Op zondag 21 september 2008 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar verziek die van je bekende peeps dan ook niet.
Klopt, maar ook wij zijn mensen. En ook wij worden het weleens zat. En zoals je ziet is alles bespreekbaar, en als ik vind dat een topic open moet, dan zal ik dit met mijn collega's bespreken. Want hey, we zijn de beroerdste niet..quote:Op zondag 21 september 2008 21:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zal er over denken, maar het is ook niet leuk als je topics onterecht gesloten worden
Mocht ik je ooit ergens zien krijg je een frikandel van mequote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klopt, maar ook wij zijn mensen. En ook wij worden het weleens zat. En zoals je ziet is alles bespreekbaar, en als ik vind dat een topic open moet, dan zal ik dit met mijn collega's bespreken. Want hey, we zijn de beroerdste niet..
Vanavond al opquote:Op zondag 21 september 2008 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mocht ik je ooit ergens zien krijg je een frikandel van me
Nergens. De reacties zullen overigens erg voorspelbaar zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
Incest
http://frontpage.fok.nl/crew/104871
waar dan wel?
jammer, incest kan zo puur zijn... je ziet dagelijks de producten rondlopen en horen sissen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nergens. De reacties zullen overigens erg voorspelbaar zijn.
Zijn reacties op 99% van de topics niet voorspelbaar?quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nergens. De reacties zullen overigens erg voorspelbaar zijn.
Ik bedoel met voorspelbaar iets anders, in negatieve zin dus. De OP is ook nog eens erg beknopt (niet dat ik de rest hoef te weten, maargoed). Deze troep is nergens op het forum gewenst, en al helemaal niet in KLB.quote:Op zondag 21 september 2008 23:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zijn reacties op 99% van de topics niet voorspelbaar?
Ik was opzich sarcastisch toen ik vroeg of die van mij weer open mochtquote:Op zondag 21 september 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja. Zal 'm zo openen.
Even een kleine opmerking. Ik word er een beetje moe van steeds te moeten optreden als JULLIE (jij, ananas, RozeAnjer dinges en nog een zooi..) online zijn. Jullie verzieken stelselmatig topics met one-liners en quasi grappige posts. Dit strekt zich uit over heel KLB. Nu is het makkelijk jullie te laten bannen, maar das het laatste waar ik zin in heb.
Vergeet niet dat mede-users zich storen aan jullie ontiegelijk kinderachtige gedrag. Je past je maar aan.
Wat is het verschil?quote:Op zondag 21 september 2008 23:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik was opzich sarcastisch toen ik vroeg of die van mij weer open mochtHet was gewoon een kopie van die van ananas. Gooi die van mij dicht en open die van ananas ofzo
quote:
Dan klopt er toch geen zak meer van het topic? Sowieso lijkt me het logischt om het orgineel weer te openen, dat is toch normaal?quote:Op zondag 21 september 2008 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat het verkeerde topic geopend werdMaar aangezien deze kloon een kopie is van het origineel (dat is natuurlijk altijd als het een kloon is), laten wij deze gewoon open
Nou vooruit, omdat je het zo vriendelijk opdringtquote:Op maandag 22 september 2008 00:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Dan klopt er toch geen zak meer van het topic? Sowieso lijkt me het logischt om het orgineel weer te openen, dat is toch normaal?
Ten tweede, hij past in een reeks van museumtopics waar jos niks mee te maken heeft.
Ten 3de, er staat onder andere mijn naam in het plaatje, dan klopt het toch niet als jos hem post?![]()
Ten 4de, jos krijgt nu allemaal reacties in ''zijn'' die over hem gaan ipv over het verhaal.
Oplossing: Haal mijn gesloten topic uit ONZ terug, slotje eraf en laatste 10 reacties ofzo weghalen en hij kan weer gaan
Dat is gewoon stevig beargumenteren, heeft niks met opdringen te makenquote:Op maandag 22 september 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je het zo vriendelijk opdringt
dat doet mij goed. gelukkig begint ook fok! heel erg langzaam in te zien dat kritiek niet direct te maken heeft met racisme.quote:Op maandag 22 september 2008 19:02 schreef De_Ananas het volgende:
Ondanks dat de modjes me tegenwerken blijkt toch dat ik fans heb.
Jullie maken mij zo alleen maar groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |