Neequote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Juup, je bent zuur.
Wil je erover praten?
Omdat ie een bagger topic dicht knalt?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Juup, je bent zuur.
Wil je erover praten?
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ie een bagger topic dicht knalt?
Jawel dat mag natuurlijk, maar in de FB van het betreffende forum. Jeweet wel boven aan de pagina.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:21 schreef appelsjap het volgende:
ik snap niet waarom mijn topic op slot gaat..
Dus je mag geen klachten hebben over mods?
Lijkt wel op een Chinese dictatuur.
dus als je een klacht over de NS hebt dan hoef je het ook niet hier te posten, bel naar de klantenservice, is toch niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel dat mag natuurlijk, maar in de FB van het betreffende forum. Jeweet wel boven aan de pagina.
Zo moeilijk is het niet.
Beter gezegd, wat WIL hij niet begrijpen.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef ondeugend het volgende:
Klachten over moderatie in Feedback van het forum, wat begrijp je er niet aan?
Ja, topic mag van mij gewoon open. Ergo, ik weet niet wat er speelt omdat ik afwezig was. Ben me aan het inlezen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef De_Ananas het volgende:
Zelfs Bio wilde het topic open laten
Alhoewel je nu natuurlijk gaat zeggen van niet maar je had het niet eens door.
Tis gewoon een goed topic (bijna alleen positieve reacties) met klachten erin. Speciaal voro Juup stond het nog onderaan maar de volgende keer zal ik het in lettertype 40 doen en in alle kleurtjes van de regenboog anders snapt ie het niet denk ikquote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, topic mag van mij gewoon open. Ergo, ik weet niet wat er speelt nog omdat ik afwezig was. Ben me aan het inlezen.
Blijf eens niet zo zeuren, jouw punt is nu wel duidelijk. Jouw opmerking "dat jij bleef doorgaan met het posten van zulk soort dingen totdat ik (Juup©) weg ga" in het KLB-SC topic doet jou ook geen goed.quote:Op zondag 21 september 2008 21:17 schreef De_Ananas het volgende:
Of misschien is het weer teveel lezen voor Juup
Ik typte het in 20 minuten, dan kan je het ook in 2 minuten lezen
Dat heb ik niet voor niks weggehaald.quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Blijf eens niet zo zeuren, jouw punt is nu wel duidelijk. Jouw opmerking "dat jij bleef doorgaan met het posten van zulk soort dingen totdat ik (Juup©) weg ga" in het KLB-SC topic doet jou ook geen goed.
Had jij het maar niet moeten posten. Bezint eer gij begintquote:Op zondag 21 september 2008 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat heb ik niet voor niks weggehaald.
Wat is dat nou weer voor onzin zegquote:Op zondag 21 september 2008 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had jij het maar niet moeten posten. Bezint eer gij begint![]()
Er wordt overlegd, wees geduldig.quote:Op zondag 21 september 2008 21:25 schreef De_Ananas het volgende:
Maar komt ie nog open aangezien Bio voorstander is maar Juup tegenstander.
Gelijkspel, lijkt me dat de users beslissen en volgens mij vond 90% het wel een goed topic die er in postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |