Ja soms gebeurt dat, altijd grappig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, hoe is dit mogelijk:
[KLB Bazen SC#231] Hier houden de echte players huis.
Dan hebben we dus waarschijnlijk op exact hetzelfde moment gepost, maar dan nog?
Ja behoorlijk grappigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, een bug denk ik. Leuk toch?![]()
Open even een nieuw topic. Of Fasc, maar me niet aus.
Waarom, hierom: Klacht: Deepart op het station tegenkomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:39 schreef Nikmans het volgende:
Waarom gooi je mijn klacht dicht juup? Het is waargebeurd hoor en ik neem aan dat veel mensen hier zich ook wel ergeren aan schreeuwende wiggers
Het hele verhaal was waar, dat van deepart heb ik er op het laatste moment bijverzonnen als grapquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarom, hierom: Klacht: Deepart op het station tegenkomen
Als jij deepart tegenkomt op het station (wauw wat spannend) moet er dan gelijk een heel verhaal van een wigger bij verzonnen getypt worden?
Van mij nietZoiets zou mijn inziens beter in Onzin passen.
Ik vind het nog steeds rijp voor een dagboek, maar aangezien wij zo'n subforum (nog) niet hebben zal ik het topic weer openen en een beetje aanpassen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het hele verhaal was waar, dat van deepart heb ik er op het laatste moment bijverzonnen als grapomdat hij op dezelfde manier typt als die gast zich gedroeg. Als ik dat weg-edit is het dan wel goed?
Ik verzin het echt niet juup
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds rijp voor een dagboek, maar aangezien wij zo'n subforum (nog) niet hebben zal ik het topic weer openen en een beetje aanpassen.
Moet je aan een FA vragen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi! Ik zou heeel graag een 48-uurs ban willen. Mag dat?Ik heb toetsweek en ik moet leren en met fok! erbij gaat het echt voor geen meter
vrijdagochtend ben ik klaar dus.. Pretty please?
Zou je niet kunnen noten dat ik een ban moet ofzo? Maar, een mailtje naar forum@fok.nl dus?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je aan een FA vragen.Remlof ofzo.
Droevigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha thanksheb inmiddels ook al gemaild
maar toch, merci
Gehonoreerd, succes met je studie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha thanksheb inmiddels ook al gemaild
maar toch, merci
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
waarom zit die dicht eigenlijk? heb ik ook iets meegemaakt wordt die dichtgegooid , tewrijl de op aan alle eisen voldoet en anders schop je hem maar naar GC
Meegemaakt? Man, wat moeten we met dergelijke topics?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef postmortum het volgende:
waarom zit die dicht eigenlijk? heb ik ook iets meegemaakt wordt die dichtgegooid , tewrijl de op aan alle eisen voldoet en anders schop je hem maar naar GC
Als jij zo reageert dan kun jij er vanuit gaan dat je het kunt schudden. Stel je vraag normaal of stel hem niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:26 schreef Teunebeun het volgende:
Waarom werd het originele topic verwijderd? En de namaak niet? EN NEE IK FLIKKER NIET OP FLIKKER ZELF OP!
En meteen er op los gaan baggeren is ook not done.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij zo reageert dan kun jij er vanuit gaan dat je het kunt schudden. Stel je vraag normaal of stel hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |