Klacht achterhaald. Slotje!quote:Op zondag 14 september 2008 18:30 schreef Teunebeun het volgende:
Nu is de game klaar met updaten ik ga weer knallen
quote:Op zondag 14 september 2008 18:29 schreef Teunebeun het volgende:
Ik had een paar jaar CS Source gekocht en een paar maanden gespeeld.
tja zo ken ik m weerquote:Op zondag 14 september 2008 19:21 schreef Het_hupt het volgende:
tja, het is wel het enigste waarbij jij steamt TS
Nog wat gehosseld recentelijk?
aww, ik heb jou, of jij mij gehosseldquote:Op zondag 14 september 2008 19:47 schreef kyna het volgende:
[..]
tja zo ken ik m weer![]()
kon t niet laten,sorry
no comment....quote:Op zondag 14 september 2008 19:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
aww, ik heb jou, of jij mij gehosseld
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
Steam is een kutprogramma omdat jij te stom bent je wachtwoord te onthouden en/of op te schrijven?
quote:Op zondag 14 september 2008 19:21 schreef Het_hupt het volgende:
tja, het is wel het enigste waarbij jij steamt TS
quote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef Elixabete het volgende:
Steam is niet kut kankerTS
je moet gewoon je wachtwoorden leren onthouden
met je kanker hersenen.
Koop dan eens een redelijke PC.quote:Op zondag 14 september 2008 22:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vind je? Vind het maar een geheugenvretend en traag baggerprogramma.
Programma's die minstens een Bluegene nodig hebben goed om te kunnen draaien zijn gewoon log, en niet performance gericht. En dan heb ik het nog niet eens over de vervelende reclame popups die steeds verschijnen na het inloggen. Troep is het.quote:Op zondag 14 september 2008 22:33 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Koop dan eens een redelijke PC.
Die pop-ups kan je gewoon uitzetten hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Programma's die minstens een Bluegene nodig hebben goed om te kunnen draaien zijn gewoon log, en niet performance gericht. En dan heb ik het nog niet eens over de vervelende reclame popups die steeds verschijnen na het inloggen. Troep is het.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
Die pop-ups kan je gewoon uitzetten hoor.
quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die pop-ups kan je gewoon uitzetten hoor.
Dat moet standaard al uit staan, en desgewenst in te schakelen zijn.quote:
Ja want de banners op FOK! moeten ook standaard uit staan, en desgewenst in te schakelen zijnquote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Dat moet standaard al uit staan, en desgewenst in te schakelen zijn.
Ik heb het over popups, die zijn namelijk vele malen irritanter.quote:Op zondag 14 september 2008 22:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want de banners op FOK! moeten ook standaard uit staan, en desgewenst in te schakelen zijn
Ik heb nooit last van pop ups gehad en heb ze ook niet zelf uitgezet, dus bij mij stonden ze blijkbaar wel al standaard uit.quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Dat moet standaard al uit staan, en desgewenst in te schakelen zijn.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
Steam is een kutprogramma omdat jij te stom bent je wachtwoord te onthouden en/of op te schrijven?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |