quote:Op woensdag 17 september 2008 07:55 schreef staticdata het volgende:
PSV
Xbox
AIG
FED
AEX
AMX
ING
BF2
Platinum spellen
Indiax1000.000.000.000.000.000
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:54 schreef FJD het volgende:
Gisteren lief met Frank zijn vogeltje gespeeld
Ze zijn zelfstandig als REAAL groep en grotendeels een stichting en daarom niet zo vatbaar voor overnames. De huidige CEO is wel voorzitter geweest van Fortis groep maar dat is de enige link. REAAL groep staat gewoon genoteerd aan de AMX.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:09 schreef Keltie het volgende:
Zeg JP,
Jij weet het vast wel:
Mij staat bij dat SNS Bank (of SNS REAAL) over is genomen door Fortis.
Een collega zegt dat het niet zo is.
Zeg het mij
Ah, aangezien rond 2006 wel de geruchten gingen dat ze (Fortis) het (SNS) over wilden nemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze zijn zelfstandig als REAAL groep en grotendeels een stichting en daarom niet zo vatbaar voor overnames. De huidige CEO is wel voorzitter geweest van Fortis groep maar dat is de enige link. REAAL groep staat gewoon genoteerd aan de AMX.
Kan ik me niets van herinneren. Probleem is ook dat het een stichting is en dus is er geen zicht op de waarde en de cijfers. Enkel het gedeelte dat verhandeld wordt op de beurs is zichtbaar min of meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, aangezien rond 2006 wel de geruchten gingen dat ze (Fortis) het (SNS) over wilden nemen.
Neuh. Daar zijn ze te groot voor denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:15 schreef FJD het volgende:
en gaan ze binnenkort dood?
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:15 schreef FJD het volgende:
en gaan ze binnenkort dood?
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren. Probleem is ook dat het een stichting is en dus is er geen zicht op de waarde en de cijfers. Enkel het gedeelte dat verhandeld wordt op de beurs is zichtbaar min of meer.
RTL Nieuws / RTLZ ...quote:Rabo Securities: SNS overnamevoer voor Fortis
Volgens een rapport van Rabo Securities is SNS Reaal door de recente koersdaling mogelijk een overnameprooi voor Fortis. Dat meldt persbureau Dow Jones.
Perfect
“Op lange termijn zou SNS Reaal een perfecte overnamekandidaat voor Fortis zijn,” aldus analist Cor Kluis van Rabo. 'Fortis zou daardoor haar marktaandeel in de Nederlandse bankenmarkt kunnen vergroten van 9% naar 15%, in de levensverzekeringenmarkt van 12% naar 18% en in de autoverzekeringenmarkt van 11 naar 15%,' schrijft Kluis.
Overtrokken
De boerenleenbank vindt wel dat de koersval die SNS maakte na presentatie van de kwartaalcijfers vorige week overtrokken is. Kluis houdt een koersdoel van 21 euro aan. Op het moment noteert een aandeel SNS Reaal 16,17 euro.
Strategie
Woordvoerder Tom Gordijn van SNS Reaal zegt tegen RTL Z dat mocht een overname in het belang van de onderneming zijn, het bestuur daar naar zal kijken. Maar op dit moment zit het niet op Fortis te wachten en past het niet in het plan van SNS zich te laten overnemen. “We hebben een groeistrategie gebaseerd op acquisities en eigen groei.”
Das waar, tis maar goed dat Lehman slechts een kleine, regionale bank is/wasquote:Op woensdag 17 september 2008 08:17 schreef Keltie het volgende:
Neuh. Daar zijn ze te groot voor denk ik.
Als het volk het massaal doet klopt dat maar dat is nog niet zo. Zie Frank als voorbeeld..als je even beschouwd dat hij het volk vertegenwoordigd dan kun je concluderen dat men het nog als een ver-van-het-bed-show beschouwd.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh. Daar zijn ze te groot voor denk ik.
Domste wat mensen nu kunnen doen is hun geld bij de Fortis weghalen en bij een andere bank onderbrengen.. Dan draaien ze hem wel de nek om denk ik.
Zou kunnen zijn..gezegd door een analist. Tja... Ziet er niet uit dat er overname gesprekken zijn geweest als je het mij vraagt. Grappig wel is dat dit van Rabo komt.quote:
niet al het volk wil een XBOX een Denon en alle series van 24 hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 08:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als het volk het massaal doet klopt dat maar dat is nog niet zo. Zie Frank als voorbeeld..als je even beschouwd dat hij het volk vertegenwoordigd dan kun je concluderen dat men het nog als een ver-van-het-bed-show beschouwd.![]()
Het grote gevaar zit hem in massale waardedaling op de beurs. Ik heb mijn geld tijdelijk op een andere rekening geparkeerd.
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:54 schreef FJD het volgende:
Gisteren lief met de vogeltjes gespeeld met Frank
quote:mij:
De Arabieren zitten op het puntje van hun stoel
Maar die laten ze niet binnen voor overnames van AIG of LeH
Dan kun je Amerika sluiten en Bin Laden president maken
fjdorr:
Verzonden om 12:17 op woensdag
fjdorr: Is weer eens een andere wind moet je maar denken
mij: ja inderdaad
Ach en 1 geloof ter wereld is wel net zo rustig
Gezamenlijke taal is ook handig
fjdorr: Dat gezeik over emancipatie kan ook weer de ijskast in
mij: En geen last van Marokkanen.. Die mag je dan stenigen.
man dat is de ideale wereld!
fjdorr: en ja mag vier vrouwen hebben!
mij: en doe iets goeds voor Allah en je krijgt zomaar 72 maagden
fjdorr: Auw auw nee niet doet, dat doet zeer.
mij: En alleen maar bief.. niet meer van dat goedkope varkens vlees.
fjdorr: Nou geef mijn portie maar aan Fikkie
Moeten die vrouwen alleen wel apart wonen anders worden ze allemaal tegelijk ongesteld. Grapje van de natuurHeb je vier chagrijnige wijven in huis.
mij: ja je kunt niet alles hebben Fer..wel beetje realistisch blijven. Zelfs de ideale wereld heeft wat mindere kanten
Maar je hebt dan toch gewoon 4 kooien?
probleem opgelost
fjdorr:
Goed punt!
Maar er is toch wel een gezamenlijke doorgang naar de keuken?
Verzonden om 12:25 op woensdag
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:09 schreef Keltie het volgende:
Zeg JP,
Jij weet het vast wel:
Mij staat bij dat SNS Bank (of SNS REAAL) over is genomen door Fortis.
Een collega zegt dat het niet zo is.
Zeg het mij
Overigens stond het mij ook wel bij dat de Fortis een bepaalde binding had met SNS..quote:SNS lijdt geen verlies op Lehman
Uitgegeven: 17 september 2008 09:07
UTRECHT - Het omvallen van de Amerikaanse zakenbank Lehman Brothers heeft geen gevolgen op het resultaat of de balans van bankverzekeraar SNS Reaal. SNS meldde woensdag dat de blootstelling aan het noodlijdende Lehman "verwaarloosbaar" is.
Check rechts onderaan de corp data maar:quote:Op woensdag 17 september 2008 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Overigens stond het mij ook wel bij dat de Fortis een bepaalde binding had met SNS..
quote:Summary
SNS Reaal NV is a Netherlands-based banking and insurance service provider. The Company is divided into two divisions: SNS Bank and REAAL Verzekering. SNS Bank sells its housing and commercial mortgages, savings, investment and insurance products through its own offices and independent intermediaries, as well as via the Internet and by telephone. REAAL Verzekeringen works almost exclusively through independent intermediaries to sell life insurance, including unit-linked policies and pensions, and non-life insurance, for example for home cover, mobility and disability insurance. SNS Reaal focuses its activities on the Dutch retail market, particularly on small and medium-sized enterprises. The Company has a number of subsidiaries, including BLG Hypotheekbank NV, SNS Regio Bank, SNS Securities NV, Proteq Levensverzekeringen NV, AXA Nederland BV and SNS Property Finance BV. SNS Reaal NV is headquartered in Utrecht, the Netherlands.
Ja, dat geloof ik nu ook wel, maar dacht eerst dus anders..quote:Op woensdag 17 september 2008 09:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Check rechts onderaan de corp data maar:
http://finance.google.com/finance?q=AMS%3ASR
[..]
De natuur komt steeds meer in het gedrang van de bewoonde wereld te zittenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:09 schreef jpjedi het volgende:
Even wat anders nieuws hier uit de buurt.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 10:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
De natuur komt steeds meer in het gedrang van de bewoonde wereld te zitten
Ja en toen kwam er een grote blauw leeuw die hem op atquote:Op woensdag 17 september 2008 10:41 schreef ursel het volgende:
Wij hebben op de postbank bambi gezien..
Ja, dat was wel wat sneu ja..quote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja en toen kwam er een grote blauw leeuw die hem op at
Dat was bij de Lage Hoeren en de Hosselbank toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja en toen kwam er een grote blauw leeuw die hem op at
doch jazeker.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:03 schreef staticdata het volgende:
Jeej een BF2 vraag
eerste vraag: hebbie de laatste patch versie?
Weet ikquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef jpjedi het volgende:
Je bent niet interessant Static![]()
OMG AU!
[ afbeelding ]
Blijft een mooi beest.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef jpjedi het volgende:
Onze Indy heeft een nieuw "botje"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Blijft een mooi beest.
IS toch niet een bot van die luipaard he
Die is nog steeds bezig de lift schoon te maken..quote:Op woensdag 17 september 2008 14:38 schreef FJD het volgende:
Lies heeft ook al een tijdje niet gepost...
Eigen schuld, had ze t maar op moeten houden.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:39 schreef ursel het volgende:
Die is nog steeds bezig de lift schoon te maken..
Tof beestquote:Op woensdag 17 september 2008 14:07 schreef jpjedi het volgende:
Onze Indy heeft een nieuw "botje"
[ afbeelding ]
Hoezo zinkend schip?quote:WASHINGTON - With little explanation, President Bush on Tuesday scrapped a statement he planned to give on the tumultuous financial markets, abandoning any press coverage of his meeting with key economic advisers as more developments roiled Wall Street.
As announced by the White House, Bush was scheduled to make comments to a pool of reporters after huddling with a key financial working group led by Treasury Secretary Henry Paulson. Its members include Federal Reserve Chairman Ben Bernanke and other key government figures in the field of commerce.
Yet after the session began, the White House told the press never mind. Spokesman Tony Fratto said only: "We decided it would be best to limit public comment about markets today." He declined to offer any explanation about why limiting Bush comment would be best, or why on this particular day.
quote:At the end of June, WaMu customers had 42.4 million accounts, almost all with less than the federally insured maximum of $100,000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |