abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61624761

Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!

Omdat BoF! haar afkomst nooit zal verloochenen presenteert BoF! vol trots haar BF2 top 3 op basis van global score. Heb je nu altijd al willen weten hoe het voelt om pinda's uit je PKM te blaffen, ongegeneerd te spawnkillen of wil je ook wel een K/D van 2.2 door middel van de BF2 godmode cheat > vraag het deze heren, ze zijn vrijwel dagelijks in dit topic te vinden!

Game on!

Ps. Iedereen binnen BoF! is aan de doping!

[ Bericht 1% gewijzigd door jpjedi op 14-09-2008 18:16:36 ]
pi_61625097
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 14 september 2008 @ 18:16:09 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61625278
Whehe.. Geertje in de OP..

Ik weet wie er laatste wordt volgende week...
pi_61625303
Laat me nu toch eens even. Moest even zoeken naar een enigzins leuk plaatje.
  zondag 14 september 2008 @ 18:22:51 #5
63192 ursel
pi_61625432
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:17 schreef jpjedi het volgende:
Laat me nu toch eens even. Moest even zoeken naar een enigzins leuk plaatje.
We hadden het vandaag bijna andersom..
Toen een autoke bergaf het nodig vond een caravan voorrang te geven..
pi_61626172
Wielren josti's

Tevens tvp
Narf!
  zondag 14 september 2008 @ 19:06:53 #7
63192 ursel
pi_61626451
We staan boven ajax..
pi_61627322
tvp
pi_61627379
  zondag 14 september 2008 @ 20:28:29 #10
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61628653
Feyenoord

Eensch met TT
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_61629774
Gisteren lekker gefietst met de Boffers.
Het was heerlijk weer, af en toe een zonnetje en niet zoveel wind, maar na 120 km hadden mijn benen die dag wel zin in wat rust.
pi_61632067
Auw, auw, auw, auw wat een leuk weekend

Zaterdag na een enorm valse start (de A15 was dicht, of ik even om wilde rijden via Breda) kwam ik een uur te laat aan bij Raffie (die door z'n stiptheid een trein eerder had genomen ) maar gelukkig was Jorrit ook te laat (omdat een schone fiets ook wat waard is) en Ursel ook. Vervolgens kwamen we ook te laat aan bij Niels (waarvoor nogmaals excuses ) maar daarna hebben we lekker met z'n vijven door de bossen gecrosst. Prima vermaakt. Vooral de twee beklimming sloeg helemaal nergens op. Nog geen 10 minuten op de fiets en vervolgens met vijf man achter elkaar jagend de afdaling in (tegen de 70 in t uur) om daarna met net zoveel enthousiasme weer om hoog te gaan. Toen daarna ook de laatste ambulance de zuurstofmaskers had in gepakt zijn we op een normaal tempo door gefietst. Af en toe eventjes wachten maar overall een lekker dagje gehad.

Vervolgens een flinke pan pasta op en daarna nog even Fifa 2009 gespeeld met drie man (want Jorrit had weer eens niet opgelet bij het inpakken). De nodige standaard hilariteit natuurlijk waarbij vooral de penalty's nergens op sloegen.

De volgende ochtend ben ik eerst een kwartier bezig geweest om de PS3 online te krijgen, vervolgens een half uur met het installeren van de firmware update, vervolgens een kwartier met de update voor Call of Duty 4, vervolgens vijf minuten met het rebooten (want de controller wilde niet meer werken), toen heb ik een half uurtje gespeeld om daarna een half uur de update voor GT5 te installeren en toen hebben we ook daar een half uurtje mee gespeeld. Ik moet zeggen dat zo'n console toch wel fijner is dan een PC, al dat gezeik met installaties en dingen die niet direct werken, nee geef mij dan maar zo'n supergave console

Anyway, zo tegen een uurtje of 12 waren de mannen weer klaar voor de extra lange tourtocht en dat hebben we geweten ook. Afzien met een hoofdletter! Van de ene beklimming doken we meteen weer in de andere beklimming het waren maar kleine klimmetjes natuurlijk maar goed als je dat maar vaak en hard genoeg doet dan wordt het wel wat. Vervolgens ging Ursel naar huis waarna wij direct aan het appelgebak gingen ( ) en daarna hebben we nog een paar rondjes gedaan totdat we zelfs de kracht niet meer hadden om op het lichtst verzet de berg op te komen.

Een geslaagd weekend iig Volgend week nog even een keertje los rijden en dan zijn we helemaal klaar voor de grote dag

@Jorrit; qua aanrijden is Den Haag 8 minuten verder dan Eindhoven volgens Routenet. Enige nadeel is wel dat je je totale reistijd gaat verlengen omdat je aan het begin instapt en niet halverwege.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 14 september 2008 @ 22:42:53 #13
63192 ursel
pi_61633150
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:09 schreef FJD het volgende:
Auw, auw, auw, auw wat een leuk weekend

Zaterdag na een enorm valse start (de A15 was dicht, of ik even om wilde rijden via Breda) kwam ik een uur te laat aan bij Raffie (die door z'n stiptheid een trein eerder had genomen ) maar gelukkig was Jorrit ook te laat (omdat een schone fiets ook wat waard is) en Ursel ook. Vervolgens kwamen we ook te laat aan bij Niels (waarvoor nogmaals excuses ) maar daarna hebben we lekker met z'n vijven door de bossen gecrosst. Prima vermaakt. Vooral de twee beklimming sloeg helemaal nergens op. Nog geen 10 minuten op de fiets en vervolgens met vijf man achter elkaar jagend de afdaling in (tegen de 70 in t uur) om daarna met net zoveel enthousiasme weer om hoog te gaan. Toen daarna ook de laatste ambulance de zuurstofmaskers had in gepakt zijn we op een normaal tempo door gefietst. Af en toe eventjes wachten maar overall een lekker dagje gehad.

Vervolgens een flinke pan pasta op en daarna nog even Fifa 2009 gespeeld met drie man (want Jorrit had weer eens niet opgelet bij het inpakken). De nodige standaard hilariteit natuurlijk waarbij vooral de penalty's nergens op sloegen.

De volgende ochtend ben ik eerst een kwartier bezig geweest om de PS3 online te krijgen, vervolgens een half uur met het installeren van de firmware update, vervolgens een kwartier met de update voor Call of Duty 4, vervolgens vijf minuten met het rebooten (want de controller wilde niet meer werken), toen heb ik een half uurtje gespeeld om daarna een half uur de update voor GT5 te installeren en toen hebben we ook daar een half uurtje mee gespeeld. Ik moet zeggen dat zo'n console toch wel fijner is dan een PC, al dat gezeik met installaties en dingen die niet direct werken, nee geef mij dan maar zo'n supergave console

Anyway, zo tegen een uurtje of 12 waren de mannen weer klaar voor de extra lange tourtocht en dat hebben we geweten ook. Afzien met een hoofdletter! Van de ene beklimming doken we meteen weer in de andere beklimming het waren maar kleine klimmetjes natuurlijk maar goed als je dat maar vaak en hard genoeg doet dan wordt het wel wat. Vervolgens ging Ursel naar huis waarna wij direct aan het appelgebak gingen ( ) en daarna hebben we nog een paar rondjes gedaan totdat we zelfs de kracht niet meer hadden om op het lichtst verzet de berg op te komen.

Een geslaagd weekend iig Volgend week nog even een keertje los rijden en dan zijn we helemaal klaar voor de grote dag

@Jorrit; qua aanrijden is Den Haag 8 minuten verder dan Eindhoven volgens Routenet. Enige nadeel is wel dat je je totale reistijd gaat verlengen omdat je aan het begin instapt en niet halverwege.

Leeft Jorrit nog wel eigenlijk??
  zondag 14 september 2008 @ 22:48:06 #14
63192 ursel
pi_61633310
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord

Eensch met TT
Der was maar 4 man weg hoor..
Alleen JP wist hem nog vol te spammen..

Je hebt zelf verzaakt..
  maandag 15 september 2008 @ 07:39:23 #15
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61637348
quote:
De eerste thuiswedstrijd van het seizoen. Tegen FC Volendam, dat belooft wat… Of toch niet? Aangezien het tegen een clubje als Heracles Almelo ook mis ging.

Maargoed, normaal gezien zijn zaterdagavond wedstrijden altijd wel speciaal. De hele entourage eromheen is schitterend, sowieso De Kuip in de avond/ nacht is een speciaal gezicht. En het is natuurlijk leuk als je zaterdagmiddag eerst zelf moet spelen en door kan naar De Kuip om een wedstrijdje te zien. Nu is beide niet echt gelukt. Zaterdagmiddag eerst maar eens twee sneetjes brood gegeten en toen naar m’n voetbalclub gegaan. Daar een wedstrijd gekeken omdat er nog problemen waren omtrent mijn spelerspas (dankjewel, KNVB). Tijdens en na de wedstrijd een paar (4 of 5) biertjes (Amstel) op en toen naar de lokale korfbalvereniging om bij wat maten te kijken en daar nog een 2 of 3 biertjes gedronken (Premium oid), om 19.00 maar eens in de auto gestapt (achterin maargoed, het blijft een auto) en daar een flesje bier (Warsteiner) gekregen en opgedronken. Omdat ik nog niet gegeten had, op die 2 sneetjes brood met pindakaas en vlokken na, maar eens een zakje friet bij de, altijd geweldig lekkere dingen makende, catering van De Kuip. Daar heb ik ook nog eens wild gedaan door er een bekertje Fanta bij te drinken. Net na de penalty begon het te draaien en te doen dus maar even, ondersteund door een medesupporter, de tribune afgegaan en even buiten gezeten. Terwijl er 2 maten bij waren wat gepraat over hoe ik mij voelde en dergelijke (moe, niet zo lekker) kwam er een onheilspellend gevoel opzetten… En daar was de friet weer. Daarna voelde ik mij eigenlijk al weer redelijk het mannetje maar er kwamen wat stewards om mij heen staan (1 maatje was toen weer terug, ik en die ander vonden het onnodig dat hij de match miste) en daar volgde een gesprek uit.

Steward: “Meneer, heeft u teveel gedronken?”

Ik: “Dat valt niet echt te ontkennen denk ik? Maar het is meer een combi van te weinig voedsel in combinatie met drank, denk ik”

Steward: “Wil je even meelopen, dan noteren we je gegevens en dan kan je naar huis.”

Maatje liep mee uit een ‘samen uit, samen thuis’ gedachte en dat vond de Steward ook geen probleem.

Wij aangekomen bij het politiebureau, achter de Klantenservice, nog een gesprekje gehad met een agent en die heeft wat dingen genoteerd en toen zijn we met een medewerker van Feijenoord meegegaan om een brief op te stellen. Daar op een stoel gaan zitten en zijn vragen beantwoord. Het viel mij nog op dat er een politieagent alleen maar een beetje zat te internetten, daar betaal je dan belasting voor, maar verder iedereen bedankt en de brief meegenomen. Heb de discutabele eer om de eerste “Gele Kaart” van het seizoen te krijgen (jeuj!).

Tijdens het verloop de match in de buurt van de auto, die staat vlakbij het ziekenhuis, maar even op een bankje gaan zitten en wat water gedronken (onderweg gekocht bij een hotdogtentje) en daar nog even het restantje friet eruit gewerkt en toen voelde ik mij eigenlijk wel weer het mannetje.

Moraal van dit verhaal? Drink geen 3 merken bier door elkaar en wees niet eigenwijs maar eet rond een uur of 5 wat. Azijnsmaak, van de mayonaise, blijft namelijk nogal lang in je muil hangen.
Pwned!
pi_61637473

Ach ja, had je maar een stukkie moeten gaan fietsen
  maandag 15 september 2008 @ 08:47:30 #17
63192 ursel
pi_61637877
quote:
Op maandag 15 september 2008 08:02 schreef FJD het volgende:

Ach ja, had je maar een stukkie moeten gaan fietsen
Dan had je tenminste nog alle doelpunten gezien..
pi_61637923
morguh Goed te lezen dat het een succesvol fietsdagje was.

Vandaag gehaktdag op de beurs in de US. Lehman will liquideren als Barclays en BoA niet ingaan op het verkoop aanbod. (Barclays is er al zo goed als uit.) Lehman is equity & investment bank en eigenaar van bijvoorbeeld AMEX. Waarde is 26-32 miljard USD.
quote:
Sept. 14 (Bloomberg) -- A group of banks and brokers began preparing for a potential Lehman Brothers Holdings Inc. bankruptcy filing today, addressing outstanding trades that the company has in over-the-counter derivatives markets.

Financial firms have started ``netting'' Lehman trades on credit, equity, interest-rate, foreign exchange, and commodity derivatives, according to a statement from the International Swaps and Derivatives Association e-mailed to Bloomberg News.

``ISDA confirms a netting trading session will take place between 2 p.m. and 4 p.m. New York time for over-the-counter derivatives,'' the ISDA said. ``Trades are contingent on a bankruptcy filing at or before 11:59 p.m. New York time, Sunday, Sept. 14, 2008. If there is no filing, the trades cease to exist.''

The announcement came after Barclays Plc, the U.K.'s third- biggest bank, said it abandoned talks to buy Lehman, contending it couldn't obtain guarantees to protect against potential losses at the U.S. securities firm.
LEH total assets 639bn
LEH total debt 613bn

BoA is ook van de onderhandelingstafel weg gelopen. FED wil het logischerwijs niet nationalizeren.

CNBC meldt lange rijen voor de Lehman filialen.

[ Bericht 29% gewijzigd door jpjedi op 15-09-2008 08:59:27 ]
  maandag 15 september 2008 @ 09:12:36 #19
63192 ursel
pi_61638273
quote:
Op maandag 15 september 2008 08:50 schreef jpjedi het volgende:
morguh Goed te lezen dat het een succesvol fietsdagje was.

Vandaag gehaktdag op de beurs in de US. Lehman will liquideren als Barclays en BoA niet ingaan op het verkoop aanbod. (Barclays is er al zo goed als uit.) Lehman is equity & investment bank en eigenaar van bijvoorbeeld AMEX. Waarde is 26-32 miljard USD.
[..]

LEH total assets 639bn
LEH total debt 613bn

BoA is ook van de onderhandelingstafel weg gelopen. FED wil het logischerwijs niet nationalizeren.

CNBC meldt lange rijen voor de Lehman filialen.
quote:
Een consortium van tien banken besloot zondag 70 miljard dollar (ruim 48 miljard euro) beschikbaar te stellen om de negatieve effecten tegen te gaan van de verwachte val van zakenbank Lehman Brothers.

Aan de overeenkomst doen de Bank of America, Barclays, Citibank, Credit Suisse, Deutsche Bank, Goldman Sachs, JP Morgan, Merrill Lynch, Morgan Stanley en UBS mee. Alle deelnemers dragen 7 miljard bij. Door het plan van de banken wordt de toegang tot krediet voor financiële instellingen vergemakkelijkt.
pi_61638283
Gelukkig! Begon me gisteren af te vragen wanneer de wereld nou eens echt zou vergaan, je was alweer zolang rustig! :p
  maandag 15 september 2008 @ 09:14:23 #21
63192 ursel
pi_61638301
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:13 schreef FJD het volgende:
Gelukkig! Begon me gisteren af te vragen wanneer de wereld nou eens echt zou vergaan, je was alweer zolang rustig! :p
Jorrit is al wel vergaan..
pi_61638340
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:14 schreef ursel het volgende:
Jorrit is al wel vergaan..
Tis maar goed dat hij gisteren nog leuke dingen heeft gedaan
  maandag 15 september 2008 @ 09:26:35 #23
63192 ursel
pi_61638512
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:17 schreef FJD het volgende:

[..]

Tis maar goed dat hij gisteren nog leuke dingen heeft gedaan
Nou, zich helemaal naar de klote gereden.. leuk zeg..
  maandag 15 september 2008 @ 10:10:24 #24
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_61639288
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:26 schreef ursel het volgende:

[..]

Nou, zich helemaal naar de klote gereden.. leuk zeg..
Ik ben gisteren nog even naar Groningen gereden in 1 uur en 10 min met de auto
Daar ook nog een beetje fysieke inspanning gehad en vervolgens een paar uurtjes slapen om weer terug naar Apeldoorn te rijden.

Me knie is overigens naar de klote
Hopelijk trekt dat in de loop van de week helemaal weg en heb ik er verder geen last van als ik die pukkel in Frankrijk opfiets
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  maandag 15 september 2008 @ 10:13:37 #25
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61639352
Ik heb heel het weekend laminaat gelegd in het nieuwe huis van m'n ouders, ook leuk
  maandag 15 september 2008 @ 10:23:06 #26
63192 ursel
pi_61639498
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik ben gisteren nog even naar Groningen gereden in 1 uur en 10 min met de auto
Daar ook nog een beetje fysieke inspanning gehad en vervolgens een paar uurtjes slapen om weer terug naar Apeldoorn te rijden.

Me knie is overigens naar de klote
Hopelijk trekt dat in de loop van de week helemaal weg en heb ik er verder geen last van als ik die pukkel in Frankrijk opfiets
Dat zou wel zuur zijn ja..
  maandag 15 september 2008 @ 10:23:45 #27
63192 ursel
pi_61639513
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb heel het weekend laminaat gelegd in het nieuwe huis van m'n ouders, ook leuk
Het leukste klusje tijdens het verbouwen waar je de komende dagen vaak nog veel plezier van zult beleven..
pi_61639540
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:12 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]
Tja weet niet of dat veel gaat helpen. het is meer om directe gaten te plamuren maar lijkt me niet dat het een domino effect kan tegen houden. Men verwacht een
quote:
Bailouts Will Push US into Depression: Manager

The end result of the global economic slowdown may be the U.S. announcing national bankruptcy as the government cannot afford the bailouts that it promised and the market will not bail out the government, Martin Hennecke, senior manager of private clients at Tyche, told CNBC on Thursday.

"We expect a depression in the United States. We expect a depression, very possibly, also in Europe," Hennecke said on "Worldwide Exchange."

The estimated $300 billion cost of the Fannie/Freddie bailout will probably be considered as a loss that the government will have to take, therefore passing it on to taxpayers, he explained.

"We already have $3 trillion of debt, as far as the U.S. government is concerned. These debt figures across the U.S. economy are rising very sharply."

When the government can no longer pass the United States' "immense debt" on to taxpayers, it will turn to the holders of U.S. dollars, leading to the eventual downfall of the currency, Hennecke said.

"Definitely, it (the dollar) is not a safe place to be invested in, as real inflation is closer to 10 or 11 percent than the actual inflation numbers given by the U.S. government," Hennecke said on "Worldwide Exchange".

Investors should avoid exposure to debt and stay away from leveraging on any investment or asset, including property, Hennecke advised, adding that "banks have been too highly leveraged in the past, private households, everybody."

Hennecke's stock allocations are mainly Asian-based, especially in the Chinese market as the country's government has a large amount of cash and the macroeconomics are fundamentally strong.

He also suggested investing in gold, despite the recent fall in price.
Hier in India begint de beurs al te kraken. In Oktober moet ik een budget presentatie houden op het hoofdkantoor in Engeland voor de raad van bestuur en ik kreeg al een telefoontje over de inhoud en of die enige "leverage" kon bieden voor de naar beneden afgestelde prognoses voor 2009.
Onze firma is 80% eigendom van een equity fund en die kunnen in zulke dagen nog eens rare sprongen maken.

Wie is er trouwens bij Fortis (ABN-AMRO) met zijn bankzaken? Die lijkt de eerste kappen te gaan krijgen in Europa. Ik heb er al mijn NL en BE rekeningen.
pi_61639564
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi werk inderdaad. Hebben ze het oude huis al verkocht trouwens?

@Jorrit. zou wel erg zuur zijn..knie begint er de brui aan te geven of ben je op je muil gegaan?
pi_61639672
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:26 schreef jpjedi het volgende:
@Jorrit. zou wel erg zuur zijn..knie begint er de brui aan te geven of ben je op je muil gegaan?
Ik reed hem aan

Die Lehman broertjes zijn trouwens failliet, wel kut dat uitgerekend nu de wereld vergaat, hebben we voor niets getraind
  maandag 15 september 2008 @ 10:35:22 #31
63192 ursel
pi_61639699
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:33 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik reed hem aan

Die Lehman broertjes zijn trouwens failliet, wel kut dat uitgerekend nu de wereld vergaat, hebben we voor niets getraind
Dus die auto was ook jou idee, alleen mislukte dat net en heb je dus zelf maar actie ondernomen??
pi_61639789
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef ursel het volgende:
Dus die auto was ook jou idee, alleen mislukte dat net en heb je dus zelf maar actie ondernomen??
Ik beken, ik ben de mol
  maandag 15 september 2008 @ 10:42:38 #33
63192 ursel
pi_61639851
Ik zet donderdag gewoon mijn fiets alvast in de bus en bewaar de sleutel onder mijn kussen..
  maandag 15 september 2008 @ 10:47:29 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61639921
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:23 schreef ursel het volgende:

[..]

Het leukste klusje tijdens het verbouwen waar je de komende dagen vaak nog veel plezier van zult beleven..
Inderdaad Ik heb nu al enorme spierpijn
  maandag 15 september 2008 @ 10:49:19 #35
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61639962
quote:

[..]

Ja En als alles volgens schema verloopt gaan we er de 27ste wonen

Voorlopig eerst nog 2 weken flink klussen wat erg leuk is om te doen
  maandag 15 september 2008 @ 10:49:53 #36
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_61639974
quote:

[..]

Gewoon te zware belasting uiteindelijk. Het is niet niks om 5 uur lang 100 kilo door de heuvels te zuilen

Overigens kan ik nu ff niet de beweging vinden "pijn" doet, dus dat is op zich een goed teken, wie weet heb ik morgen nergens meer last van.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 15 september 2008 @ 10:55:03 #37
63192 ursel
pi_61640062
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Gewoon te zware belasting uiteindelijk. Het is niet niks om 5 uur lang 100 kilo door de heuvels te zuilen

Overigens kan ik nu ff niet de beweging vinden "pijn" doet, dus dat is op zich een goed teken, wie weet heb ik morgen nergens meer last van.
Wie weet sterft die langzaam af en is die morgen dood..
Het gevoel is al weg, daar begint het vaak mee..
pi_61640223
Je gaat ook echt over lijken om het podium te halen he
  maandag 15 september 2008 @ 11:05:47 #39
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_61640234
quote:
Op maandag 15 september 2008 10:55 schreef ursel het volgende:

[..]

Wie weet sterft die langzaam af en is die morgen dood..
Het gevoel is al weg, daar begint het vaak mee..
Hij begint ook al zwart te worden...
2de in de Tour de BoF!
  maandag 15 september 2008 @ 11:13:54 #40
63192 ursel
pi_61640439
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:05 schreef FJD het volgende:
En dat zegt onze grootste saboteur..
pi_61640509
mogguh
  maandag 15 september 2008 @ 11:19:42 #42
63192 ursel
pi_61640548
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:17 schreef staticdata het volgende:
mogguh
Mogguh..
pi_61640612
Geen paniek jongens
quote:
AMSTERDAM (Dow Jones)--De centrale banken in Europa en ministers van Financien hebben maandag in het licht van de malaise in de Amerikaanse bankenwereld geruststellende woorden uitgesproken over de Europese financiele markten.

De minister van Financien van Frankrijk, Christine Lagarde, heeft op de Franse radio banken in Frankrijk en Europa opgeroepen niet in paniek te raken. Volgens Lagarde hebben de centrale banken van de regio en andere financiele autoriteiten in het weekend overleg gepleegd hoe ze zich moesten voorbereiden op de marktreactie op maandag.

Volgens Lagarde zijn er mechanismen in werking gesteld die onrust op de Europese financiele markten moeten voorkomen. De Franse minister ging er verder niet op in wat voor maatregelen dit zijn.

Het Duitse ministerie van Financien en de nationale centrale bank, de Deutsche Bundesbank, hebben gezegd dat ze nauw overleg voeren met hun internationale partners en Duitse banken. Ze stellen dat de blootstelling van Duitse banken aan Lehman Brothers hanteerbaar is.

Maandagochtend werd bekend dat de geplaagde zakenbank Lehman Brothers een zogeheten Chapter 11 failissementsbeschermingsaanvraag heeft ingediend. Zondag liepen overnamegesprekken met de Britse bank Barclays en de Amerikaanse bank Bank of America op niets uit.

Daarnaast bleek maandag voor de opening van de Europese beurzen dat Bank of America, Merrill Lynch & Co overneemt voor $50 miljard.

Zaterdag had de Nederlandse minister van Financien Wouter Bos in Nice al gezegd dat hoe de ontwikkelingen rond de Amerikaanse bank Lehman Brothers ook zouden aflopen, dit geen serieus risico vormt voor Nederlandse banken.

Minister Bos zei in Nice tegenover verslaggevers van Dow Jones Nieuwsdienst dat de blootstelling van Nederlandse banken aan Lehman Brothers geen punt van zorg is. "Ik maak me geen zorgen", aldus Bos.

De Nederlandsche Bank (DNB) wil desgevraagd geen commentaar geven op de val van Lehman Brothers en de ontwikkelingen omtrent de Amerikaanse financiele sector.

De Europese Centrale Bank (ECB) zei maandagochtend de geldmarkten "nauwgezet in de gaten te houden". Later in de ochtend liet de ECB weten gedurende een dag extra liquiditeit in de geldmarkt van de eurolanden injecteren. De snelle tender heeft geen beoogd volume.
  maandag 15 september 2008 @ 11:30:57 #45
63192 ursel
pi_61640791
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:22 schreef jpjedi het volgende:
Geen paniek jongens
[..]
Maar er wordt geen woord gerept over de spaanse bank..
  maandag 15 september 2008 @ 11:38:34 #46
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_61640958
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:05 schreef FJD het volgende:
Hij zal het podium niet halen, al moet ik met 1 been omhoog
2de in de Tour de BoF!
  maandag 15 september 2008 @ 11:44:22 #47
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_61641102
pi_61642589
Goed nieuws Urs! Door gepruts bij de producent is de kans heel groot dat alleen de nr. 1 & 4 een goede award mee naar huis kunnen nemen
  maandag 15 september 2008 @ 13:03:01 #50
63192 ursel
pi_61642785
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:54 schreef FJD het volgende:
Goed nieuws Urs! Door gepruts bij de producent is de kans heel groot dat alleen de nr. 1 & 4 een goede award mee naar huis kunnen nemen
Welke neem jij dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')