abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61930623
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij screenshots gaan maken van het intranet.
De screenshots die je via google.nl vind zijn redelijk algemeen of niet exact ingevuld. Dat is niet zonder reden. Het heet ook niet voor niets INTRAnet.

Vraag het bij IKEA Nederland inderdaad
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:58:23 #102
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61930887
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
En waarom zou dat zijn?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61953306
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
[..]

Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.

p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
Bedankt!

Ik ben gisteren weer bij de IKEA geweest en naar aanleiding daarvan is er weer een nieuwe vraag gerezen: Ik heb 2 van die snoezige KNUBBIG lampjes gekocht (de kleinste) met 2 gloeilampen van 25W E14 (op de verpakking staat dat deze erin passen), maar krijg ze er niet in.. Moet ik toch de 15W E12 (kleinere maat) erin draaien? Ik wilde graag de 25W omdat ik ze als leeslamjes wil gebruiken naast het bed.
pi_61953728
Je moet de koelkastverlichting hebben. Dat is wel gewoon E14, zijn er in 15W en 25W, maar zijn een stuk kleiner. Niet de fitting dus, maar "het glas".

EDIT: Deze dus:
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_61956420
Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
Ga zeker klagen hierover.

pi_61960906

Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
pi_61960957
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef emokid het volgende:
[ link | afbeelding ]

Is dit nog iets? Ik weeg zo een 85kg is dat een probleem? Ik ben bang dat ik straks door dat ding zak.
Ik zoek vooral een fijne stoel(hoofdkussen voetenbank etc) om te lezen en eventueel tv kijken(gamen).
Het is niet de kwaliteit van POANG... Maar volgens mij niks mis mee
(daar zit men vader al 10 jaar in en nog steeds even sterk)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61960988
POANG? En zit je vader op dit model?
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:59:01 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_61961049
Je hebt de officiele POANG, die stoel staat als een huis en je hebt een goedkope rommelvariant, die zit wat minder stabiel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61961324
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156

Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
pi_61961693
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:14 schreef emokid het volgende:
Bedoel je deze? http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S59840156

Die BOLIDEN zit dichter bij de prijs van de POANG dan deze 24,99 kostende PELLO. Zal wel snor zitten? Ziet er echt onstabiel uit maar dat zal wel natuurkundig verantwoord zijn.
BOLIDEN zit op de prijs van POANG omdat er een voetenbank bij zit.
De kwaliteit van PELLO is echt 3x niks. POANG is super. En BOLIDEN zal er tussenin zitten
pi_61962102
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
  zondag 28 september 2008 @ 00:17:39 #113
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_61962296
Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_61962437
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Ik heb al jaren een 3 en een 2 zits karlanda bank, die dus niet meer te koop zijn. Maar ik heb maar 1 hoes voor de banken...(Natuurlijk 1 voor de 3 en 1 voor de 2 zits).
Zijn er andere banken bij Ikea die de Karlanda afmetingen hebben? En hoe kom ik anders nog aan een andere kleur hoes???
Ik weet dat op BEMZ.com nog hoezen bestelbaar zijn in ladingen verschillende stoffen!
Probeer het daar anders eens. (schrik niet van de prijzen.) en anders Marktplaats.nl
pi_61962450
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:17 schreef Corkscrew het volgende:
Over die PÖANG-fauteauils gesproken:
ik ben eigenlijk ook op zoek naar zo'n ding. Maar als ik op de site kijk is een blauw kussen (Korndal blauw) ineens belachelijk duur (149 ¤, 70 euro duurder dan Alma Rood bijv.). De kwaliteit is dan waarschijnlijk wel beter, maar ik wil toch wel erg graag een blauw kussen. Is er geen goedkoper blauw kussen voor de POÄNG of eventueel PELLO-fauteauils?
De kwaliteit van het materiaal is niet vergelijkbaar. ALMA is heel anders dan KORNDAL.
Als het goed is staan op internet alle kussens die verkrijgbaar zijn voor POANG. Andere stoelen hebben geen kussens die los verkocht worden (bij BOLIDEN en PELLO worden standaars kussens meegeleverd. Die zijn dan ook niet los verkrijgbaar)
pi_61966953
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:03 schreef crohntje het volgende:
Op www.savemysofa.com verkopen ze ook hoezen voor Ikea banken. Maar de Karlanda staat er (nog) niet bij. Net zoals bijvoorbeeld de Kramfors. Hopelijk komt dat nog want je kan daar stofstaaltjes aanvragen en die zien er goed uit!

Zou de site sowieso even in je favorieten zetten want wie weet gaan ze hun assortiment nog uitbreiden?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61971039
Iemand (IKEA mensen?) nog een idee of ik ergens de Hemnes ladekast (zie foto) nog kan kopen in de kleur antiek beits?

De rest hebben we al, bed en nachtkastjes, alleen vanwege al het verbouwen is het erbij ingeschoten om de laatste kast te halen..... en nu is het blijkbaar te laat......

eventueel gebruikt is ook nog een optie, maar ik vind m nergens helaas.
pi_61971951
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een dráken, die Lekmanbakken!!!
Ze zijn níet in elkaar te zetten zonder iets stuk te maken. En ja, ik ben handig en geduldig!
Ga zeker klagen hierover.

[ afbeelding ]
Echt? Dat zijn nu juist één van de weinige dingen van de Ikea die ik zelf zonder al te veel moeite in elkaar kon zetten...
  zondag 28 september 2008 @ 17:49:44 #119
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_61975117
Vraagje aan de experts....

Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?

Alvast bedankt!
pi_61976544
In een kastje? Zo'n vaatwasser heeft geen kastje, die staat onder het blad en je plakt een paneel in de juiste kleur tegen de deur. Dus in een kastje zal ie niet passen nee, geen van allen trouwens. Je zet ze tussen twee andere kastjes als het ware.
pi_61976559
quote:
Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef mol_air het volgende:
Vraagje aan de experts....

Wat kunnen jullie me vertellen over de LAGAN vaatwasser? past die in de standaard FAKTUM keukenkastjes? En hoe moeilijk is het om die in een bestaande FAKTUM keuken in te bouwen? (m.a.w. moet mijn keuken dan helemaal uit elkaar en gaat ie dat overleven?;-)) Dan als laatste....is t wat? die vaatwasser? iemand ervaring?

Alvast bedankt!
Een vaatwasser bouw je niet in een kastje. De vaatwasser wordt in plaats van een kastje geplaatst. Dus je moet in je bestaande keuken een kastje weg halen en dan schuif je de vaatwasser op die plek.

Op zich is het een redelijk basis vaatwasser. Hij doet wat hij moet doen, maar verwacht er niet te veel van.

Heb je al op internet gekeken?
pi_61981903
Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61982781
Binnenkort ga ik kijken voor een kast uit de PAX-serie. Soort van tvp dus
pi_61983187
Een vraag voor IKEA-medewerkers: Ik heb een kussen 'GOSA BLINKA', maar dat staat niet meer op de site. Het kussen bevalt me wel en ik wil er graag nog één. Weten jullie wat een vergelijkbaar kussen is?
pi_61983726
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Cyan het volgende:
Ik kan op de site nergens het Udden werkblad vinden. Staat ie wel op de site?
De werkbladen van UDDEN zijn niet los verkrijgbaar.

Je koopt OF een werktafel;

OF een spoelbak op poten;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')