abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2008 @ 00:00:05 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61814864
Ik neem aan dat ze wel in de winkels liggen zodat we iig kunnen zien of het wat is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61815057
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat ze wel in de winkels liggen zodat we iig kunnen zien of het wat is?
Dat ligt er aan wat de vestiging met de showmodellen gedaan heeft.

Soms wordt er voor gekozen om de showmodellen weg te halen om te veel vragen naar een product dat niet leverbaar is te voorkomen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 september 2008 @ 02:05:34 #78
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_61842039
Zijn deze kasten ook in het rood verkrijgbaar?

Lerberg lage kast

Lerberg brede kast

Netzoals de Lerberg smalle kast?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_61847229
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 02:05 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn deze kasten ook in het rood verkrijgbaar?

Lerberg lage kast

Lerberg brede kast

Netzoals de Lerberg smalle kast?
Nee volgens mij niet...
Net als dat het CD-rek ook in het groen is, maar verder is er niks groens...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:46:00 #80
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_61850593
Nevermind, van gedachten veranderd.

[ Bericht 81% gewijzigd door morgane op 23-09-2008 19:40:09 ]
pi_61852186

Dit plaatje komt van de IKEA site bij de Bestaserie vandaan. Het jongetje heeft een laptop, maar zou je er bijvoorbeeld ook een toetsenbord op kunnen plaatsen? En dan de monitor + computer in de kast stoppen, zodat je ervoor kunt zitten op een stoel?

Iemand enig idee?

Ik ben een beetje wanhopig op zoek naar een fatsoenlijke computeroplossing....
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:41:30 #82
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_61854941
Ik denk dat een monitor er alleen in kan als je een flatscreen hebt, anders is de kast niet diep genoeg. En een toetsenbord kan er altijd op natuurlijk.
pi_61857125
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat een monitor er alleen in kan als je een flatscreen hebt, anders is de kast niet diep genoeg. En een toetsenbord kan er altijd op natuurlijk.
Hebben we gelukkig. Ik denk dat ik maar even naar de IKEA moet om het met eigen ogen te inspecteren... Hopelijk hebben ze in A'dam deze constructie ergens opgesteld staan.

Besta zou wel een mooie vervanging van de spuuglelijke kast die nu in de woonkamer staat zijn...
pi_61857959
quote:
Op zondag 14 september 2008 15:22 schreef The6thgate het volgende:
Ik wil binnenkort een nieuw bed kopen. Nou zag ik op de site het HOPEN bedframe (2 persoons) en dat lijkt me wel wat. Echter ben ik benieuwd naar wat ervaringen en dan met name hoe stevig het is. Of kun je voor een wat steviger bed beter ergens anders heen
Ik heb de 140cm brede versie, en we zijn er nog niet doorheen gekrakt na een half jaar. Je moet er niet op gaan springen, maar verder is het een prima stevig bed.
pi_61858916
Pfff is er geen Besta planner te vinden op de site? Er zijn zoveel stukjes Besta....
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:54:23 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_61862232

Nieuwe kleur BESTA: walnoot
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 23 september 2008 @ 22:01:30 #87
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_61862535
Oh, da's een leuke kleur!

* BBQ-kip fan is
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_61865016
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe kleur BESTA: walnoot
Maar niet voor Nederland toch?

Wij hebben toch ESSEN gekregen als 4e kleur...
pi_61865114
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:16 schreef Plukie86 het volgende:
Pfff is er geen Besta planner te vinden op de site? Er zijn zoveel stukjes Besta....
Wandkastenplanner

Alleen is dit een versie van vorig catalogusjaar. Niet al het nieuwe assortiment staat erin.
pi_61865212
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Plukie86 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit plaatje komt van de IKEA site bij de Bestaserie vandaan. Het jongetje heeft een laptop, maar zou je er bijvoorbeeld ook een toetsenbord op kunnen plaatsen? En dan de monitor + computer in de kast stoppen, zodat je ervoor kunt zitten op een stoel?

Iemand enig idee?

Ik ben een beetje wanhopig op zoek naar een fatsoenlijke computeroplossing....
Tuurlijk moet dat wel kunnen!

Ik las dat je naar Amsterdam gaat. Ga er dan niet vanuit dat je deze opstelling precies ziet. In de voorbeeldkamers zullen genoeg oplossingen te zien zijn, maar of deze er tussen staat is niet zeker.

Als het goed is hebben ze een gedeelte van de wandkastenafdeling volledig ingericht met BESTA. Hier moeten ook alle accessoires te zien zijn en zal dit systeem ook gemonteerd moeten zijn.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:10:53 #91
3185 Adelante
To let it go now
pi_61865314
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik dacht dat na essen ook die walnoot kwam
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:10:56 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_61865318
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, walnoot is een stuk mooier in ieder geval... essen is op zijn goed Brabants "lelluk"
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_61866135
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

ik dacht dat na essen ook die walnoot kwam
Volgens mij pas op z'n vroegst tegen april/augustus aan.

Er is volgens mij nog veel te veel voorraad van berken/zwartbruin/wit om al met twee kleuren NIEUW te kunnen beginnen. Ik geloof dat ze deels in Europa met walnotenpatroon beginnen (Scandinavie en zo) en deels met essenpatroon beginnen.

Maar dat is wat ik gehoord heb... Een tijd terug. Het zou zomaar anders kunnen zijn.
pi_61871640
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wandkastenplanner

Alleen is dit een versie van vorig catalogusjaar. Niet al het nieuwe assortiment staat erin.
Thnx!
pi_61913948
Vraagje voor IKEA-experts:
Ik wil graag het OMAR badrekje hebben, maar daar zitten maar 3 plankjes bij (die je zelf op de gewenste hoogte kunt bevestigen). Ik zou er graag nog 2 extra plankjes bij willen, worden die ook los verkocht?
pi_61913985
Oja en nog een vraag: ik heb het idee dat de EKTORP banken snel lelijk worden in het gebruik, klopt dit? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar wil ook een beetje duurzaamheid..
pi_61915740
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Trifa het volgende:
Vraagje voor IKEA-experts:
Ik wil graag het OMAR badrekje hebben, maar daar zitten maar 3 plankjes bij (die je zelf op de gewenste hoogte kunt bevestigen). Ik zou er graag nog 2 extra plankjes bij willen, worden die ook los verkocht?
Nee van OMAR hebben wij, buiten de onderdelen op internet (bijv het draadmandje) geen losse onderdelen helaas.
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef Trifa het volgende:
Oja en nog een vraag: ik heb het idee dat de EKTORP banken snel lelijk worden in het gebruik, klopt dit? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar wil ook een beetje duurzaamheid..
Volgens mij bieden wij 10 jaar garantie op EKTORP.
Kijk in de zitmeubel brochure op pagina 57 voor de garantievoorwaarden.

p.s. je kunt je bericht gewoon editen hoor ipv een nieuwe post
pi_61930126
Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:43:11 #99
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61930560
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:23 schreef Twin1983 het volgende:
Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar iemand die bij IKEA werkt, ivm een project op school ( communicatiemanagement ) wat ik vooral nodig heb zijn screenshots van het intranet & extranet van IKEA nederland. op google zijn er wel 2 of 3 te vinden. maar dat is niet genoeg helaas.

Wie o wie zou wat screenshots kunnen maken voor mij ?
Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.
ipv IKEA-medewerkers er toe aan zetten interne info op straat te mikken
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61930622
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef maedel het volgende:

[..]

Als je communicatiemanagement studeert krijg je volgens mij ook wel verzonnen dat je in zo'n geval het beste contact kunt opnemen met de afdeling voorlichting/communicatie.
ipv IKEA-medewerkers er toe aan zetten interne info op straat te mikken
Heb ik ook gedaan, maar zij zijn niet echt van de snelle reactie als je begrijpt wat ik bedoel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')