abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61664951
quote:
Op maandag 15 september 2008 09:04 schreef Syytön het volgende:

[..]

Bij mij is na anderhalf jaar een zijbalk gescheurd. [ afbeelding ]
Nog wel bruikbaar omdat die balk bij elkaar wordt gehouden door andere balken maar toch. Vind het ook niet echt een mooi bed eigenlijk. Hij kraakt ook, maar niet zo heel erg.
Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.
pi_61666525
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:54 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Bij mij ook. Alleen kon ik het wel gaan ruilen, omdat er 5 jaar garantie op zit.
Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
pi_61673555
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wat heb je toen gedaan? Die balk meegenomen? Het hele bed? Een foto gemaakt? Of gewoon met je bon gewapperd? En kreeg je een heel nieuw bed of alleen het kapotte onderdeel?
Ik ga er ook wel naar de klantenservice voor toe denk ik, alleen als ik een compleet bed meekrijg, dat gaat nooit in de auto passen en dan moet ik het weer laten bezorgen.
Je kunt met het beschadigde onderdeel en je kassabon naar de winkel gaan. Daar zullen ze het onderdeel omruilen voor een nieuwe.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61674366
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 08:16 schreef Syytön het volgende:

[..]

Balk meegenomen dus. Met bon. En kreeg alleen de balk terug (van een nieuw pakket)
pi_61682271
En hier nog steeds geen gids ondanks Familylid. Heb selectmail gemaild, moest wachten tot 12 september (terwijl eindhoven allang bezorgd had moeten worden) en nu dus weer een nieuwe mail gestuurd, maar geen antwoord.

Iemand al geprobeerd om de glazen deurtjes van de Besta serie te voorzien van een gekleurd paneel? Werkt dat een beetje?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61686399
quote:
Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Marc H het volgende:

[..]

en foto van de onderkant van mijn buro:

[ afbeelding ]

Hoewel ik maar een klein bijblad heb bij mijn buro, in plaats van 2 grote bladen, blijft het principe hetzelfde.
Die middenpoot kan handig zijn, maar als je er niet al teveel op wilt zetten, lijkt mij de constructie sterk genoeg zonder. Waarom probeer je het niet zonder?

Nadeel is wel, als je alsnog die middenpoot erop wil zetten, dat je weer het blad moet losschroeven.
Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.
Krijg je zo'n setje om de bladen aan elkaar te zetten er standaard bij? of zit dit alleen bij die kleine bijbladen?
De reden dat ik geen poot in het midden wil is dat je dan niet meer makkelijk van de ene kant van het bureau naar de andere kant kan, en dat zo'n poot dan altijd in de weg zit. Eventueel kan een extra a-poot aan de achterkant wel. Aan de voorkant is niet echt wat ik in gedachten heb.

Gaat dit wel lukken dan? 2,80 is wel een grote afstand...
pi_61686516
Ondanks dat ik geen IKEA-personeel meer ben, nog altijd wel IKEA-fan
Dus even een terugvindpostje in dit deel van deze briljante topicreeks!

Nog nieuws onder de Zweedse zon? Speciale acties, leuke nieuw! producten, vette roddels??
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_61687580
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:17 schreef Res-q het volgende:

[..]

Thx voor je reactie! Ziet er op zich wel stevig uit.
Krijg je zo'n setje om de bladen aan elkaar te zetten er standaard bij? of zit dit alleen bij die kleine bijbladen?
De reden dat ik geen poot in het midden wil is dat je dan niet meer makkelijk van de ene kant van het bureau naar de andere kant kan, en dat zo'n poot dan altijd in de weg zit. Eventueel kan een extra a-poot aan de achterkant wel. Aan de voorkant is niet echt wat ik in gedachten heb.

Gaat dit wel lukken dan? 2,80 is wel een grote afstand...
Die verbindingsbeugels zitten er niet los bij. Je moet dan het frame met verlenging voor een 60x80 blad kopen, en dan gooi je het frame weg, en gebruik je alleen de beugels .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 17 september 2008 @ 18:24:27 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_61708308
flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten) nu ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat ik een Kramfors bank gekocht heb.... Vorige week in de winkel werd me nog vrolijk meegedeeld dat de levertijd 2 weken is en de bank 23 september bij de leverancier geleverd zou worden.....

Vandaag een brief dat de levertijd onbepaald is

Ik dus maar even met de klantenservice bellen, die er niet veel van snapten omdat de leverdatum op 9 oktober stond, maar ik werd doorverbonden. Waar ik vervolgens te horen kreeg dat 9 oktober echt niet klopte en ik meer op november/december moest gaan rekenen!!! Meer mensen die problemen hebben met de levering van de Kramfors? En hoe 'vast' is november/december als levermoment?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 17 september 2008 @ 18:53:01 #35
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61709030
is die bank nou in ene populair
Vorig jaar geloof ik 2 weken levertijd. Niks aan de hand.
Maar ik wil dus nog twee van die hoekstukken bijbestellen.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61709337
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten) nu ben ik in de 'gelukkige' omstandigheid dat ik een Kramfors bank gekocht heb.... Vorige week in de winkel werd me nog vrolijk meegedeeld dat de levertijd 2 weken is en de bank 23 september bij de leverancier geleverd zou worden.....

Vandaag een brief dat de levertijd onbepaald is

Ik dus maar even met de klantenservice bellen, die er niet veel van snapten omdat de leverdatum op 9 oktober stond, maar ik werd doorverbonden. Waar ik vervolgens te horen kreeg dat 9 oktober echt niet klopte en ik meer op november/december moest gaan rekenen!!! Meer mensen die problemen hebben met de levering van de Kramfors? En hoe 'vast' is november/december als levermoment?
Kramfors Frasig donkerbruin?

Er waren wat kwaliteitsproblemen op die bank. Nu hebben ze de leverancier die ook voor andere landen produceert op de Nederlandse markt gezet, maar omdat daardoor het productieniveau omhoog gaat verhoogt dat helaas ook tijdelijk de levertijd.

Houdt wel in dat je nu een echt goeie bank hebt, i.p.v. 1 met problemen in het leer.
  woensdag 17 september 2008 @ 19:11:56 #37
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_61709523
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kramfors Frasig donkerbruin?

Er waren wat kwaliteitsproblemen op die bank. Nu hebben ze de leverancier die ook voor andere landen produceert op de Nederlandse markt gezet, maar omdat daardoor het productieniveau omhoog gaat verhoogt dat helaas ook tijdelijk de levertijd.

Houdt wel in dat je nu een echt goeie bank hebt, i.p.v. 1 met problemen in het leer.
Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.

Weet je of november/december wél haalbaar is of zal ik maar op januari/februari gaan gokken? (ik las op de TROS Radarsite iets over eerdere leverproblemen met een andere stof kramfors en daar was de levertijd op een bepaald moment zelfs een half jaar geworden)
  woensdag 17 september 2008 @ 19:14:04 #38
3185 Adelante
To let it go now
pi_61709589
De eerste KRAMFORS bank in stof (ullebi groen) is van een maand, na drie maanden, na een half jaar na nooit gegaan. Maar blijf hoopvol
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61709678
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Yup de donkerbruine inderdaad. Dit verklaard overigens wel iets meer over de levertijd, vreemd dat ze dat dan niet gewoon in de brief vermelden of bij de klantenservice. Nu ging de levertijd binnen een week ineens van twee weken naar onbepaald, zonder ook maar enige uitleg en dat is vrij irritant.

Weet je of november/december wél haalbaar is of zal ik maar op januari/februari gaan gokken? (ik las op de TROS Radarsite iets over eerdere leverproblemen met een andere stof kramfors en daar was de levertijd op een bepaald moment zelfs een half jaar geworden)
Mijn collega (leidinggevende banken afdeling) gaf aan mij aan dat de levertijd was verschoven naar 5 weken. Geen idee of dit nog actueel is.

Zal (als ik het onthoud) morgen eens in het systeem kijken welke levertijd daar vermeld staat.
  woensdag 17 september 2008 @ 19:26:00 #40
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_61709911
Mmm, dan zal ik ook maar eens rap gaan bestellen.... ik wil ook donkerbruin namelijk.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_61710379
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef flugeltje het volgende:
flugel en IKEA gaan dus écht niet goed samen, had ik vorig jaar al enorm veel problemen met de levering van m'n gekochte spullen (uiteindelijk een levering in drie of vier keer gehad omdat er steeds weer onderdelen misten)
Dat weet ik nog
Alleen nu kan ik je niet meer helpen wel balen dat het wéér een nare ervaring is voor je.
  woensdag 17 september 2008 @ 20:08:27 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_61711318
quote:
Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat weet ik nog
Alleen nu kan ik je niet meer helpen wel balen dat het wéér een nare ervaring is voor je.
Weet ik ook nog goed ja, nogmaals bedankt voor de hulp destijds. Anders had ik nu waarschijnlijk nog op de bank geslapen. (die ik dus nu ook niet heb )

Maaruhm, als je wilt zal ik je als tegenprestatie wel een keertje bij je nieuwe baan rondleiden, daar zit ík namelijk al bijna 12 jaar
  donderdag 18 september 2008 @ 10:47:30 #43
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_61726098
Even een vraagje voor de ikea medewerkers: vorig jaar een kast gekocht, eerst verkeerde kleur thuis geleverd gekregen (tof) en paar dagen later de goede kleur binnengekregen. Echter volgens chauffeur wel gevallen tijdens rit, geen schade aan de buitenkant. Bij het in elkaar zetten echter wat hoekjes beschadigd. Ik vond het teveel gedoe om op dat moment achteraan te gaan, waren immers kleine defecten.

Maar nu ga ik binnenkort verhuizen en zou ik die defecten graag wegwerken door nieuwe panelen erin te zetten. Kan ik me nog beroepen op een defect geleverd product of ben ik genoodzaakt nieuwe onderdelen aan te schaffen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_61726781
Hoe werkt het eigenlijk met transport? Reken je eerst bij de kassa je spullen af, en vervolgens lever je ze ergens weer in, of maak je gewoon een bestel lijstje, die reken je af en vervolgens halen zij het voor je uit het magazijn?

Vanavond moet ik er weer eens aan geloven een complete avond Ikea voor anderhalve pax, een bureau, badkamer meubels spiegels ohja en een snijplank (maar die nemen we dan zelf wel eventjes mee)...
  donderdag 18 september 2008 @ 11:27:53 #45
3185 Adelante
To let it go now
pi_61726988
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Even een vraagje voor de ikea medewerkers: vorig jaar een kast gekocht, eerst verkeerde kleur thuis geleverd gekregen (tof) en paar dagen later de goede kleur binnengekregen. Echter volgens chauffeur wel gevallen tijdens rit, geen schade aan de buitenkant. Bij het in elkaar zetten echter wat hoekjes beschadigd. Ik vond het teveel gedoe om op dat moment achteraan te gaan, waren immers kleine defecten.

Maar nu ga ik binnenkort verhuizen en zou ik die defecten graag wegwerken door nieuwe panelen erin te zetten. Kan ik me nog beroepen op een defect geleverd product of ben ik genoodzaakt nieuwe onderdelen aan te schaffen?
Je moet defecten ontstaan tijdens het transport binnen een redelijke termijn melden. Een jaar later is geen redelijke termijn meer, omdat er bijv. door een tweede verhuizing ook schade kan zijn ontstaan aan jouw kast. Met andere woorden je kunt IKEA verzoeken of zij nog iets voor jou willen doen, maar als je vantevoren nergens op rekent kan het alleen maar meevallen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 18 september 2008 @ 11:33:04 #46
3185 Adelante
To let it go now
pi_61727094
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef zatoichi het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met transport? Reken je eerst bij de kassa je spullen af, en vervolgens lever je ze ergens weer in, of maak je gewoon een bestel lijstje, die reken je af en vervolgens halen zij het voor je uit het magazijn?

Vanavond moet ik er weer eens aan geloven een complete avond Ikea voor anderhalve pax, een bureau, badkamer meubels spiegels ohja en een snijplank (maar die nemen we dan zelf wel eventjes mee)...
-zelf verzamelen afrekenen bij de kassa en overdragen aan de transporteur (extern bedrijf)
wat niet in het zelfbedieningsmagazij ligt, wordt voor je verzameld en moet je afhalen bij goederenuitgifte om vervolgens over te dragen aan de transporteur

- je laat alles leveren uit het centrale magazijn (geen sneltransport mogelijk) en maakt een bonnetje op de afdeling en rekent die af bij de kassa
pi_61728671
Ga weg! Hoe toevallig kan het zijn!

-edit- Bedoeld voor flugeltje dus

[ Bericht 66% gewijzigd door Allan24 op 18-09-2008 13:01:09 ]
pi_61739357
ijsmeis d'r mail
quote:
Geachte heer/mevrouw,

ik heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen IKEA-catalogus mogen ontvangen.

Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen?
Indien dit inderdaad mogelijk is, hierbij mijn adresgegevens:

-knip-

Alvast vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

-knip-
DHL's reactie
quote:
Geachte -knip-,

Uw e-mail is in goede orde ontvangen.

Aangezien de Ikea catalogus tot 15 september verspreid kan worden, verzoeken wij u vriendelijk ons na die tijd opnieuw te benaderen in het geval u het nog niet heeft ontvangen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en met vriendelijke groeten,
ijsmeis d'r reactie van vandaag
quote:
Geachte heer/mevrouw,

15 september is inmiddels verstreken en toch heb ik nog steeds geen IKEA-gids mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
-knip-
DHL's reactie
quote:
Geachte -knip-,

Uw e-mail is in goede orde ontvangen.

Vervelend, dat de catalogus niet bij u bezorgd is.

Excuus hiervoor.

U kunt een exemplaar aanvragen via de website: www.ikea.nl
Grr .

Ik heb ook maar even teruggemaild dat niemand in de omgeving hier een catalogus heeft ontvangen en dat ze de bezorger maar eens op de kop moeten geven.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2008 @ 20:19:24 #49
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61739361
Ik heb lekker geshopped vandaag!
4 chocorepen , een appelkaka ofzo en die mini kaneelrolletjes die je op kan piepen in de magnetron
OT: Een orchidee + middelste pot

Deze maar dan groen/zwart

Kurkentrekker :I ik weet niet wat mijn zus met de huidige heeft gedaan, maar deze is mooi van mij!

10x eetbord

6x klein diep bord

6x yoghurtschaaltje

Deze Charmor reeks was allemaal B-keus (dus voor de helft van de prijs) en stond op het kassaplein met een duidelijk OP=OP bord. In de winkel zag ik her en der banners hangen dat IKEA family leden nog eens 10% extra korting bovenop de OP=OP artikelen kregen. Dus ik berekenen enzo, kom ik net na het afrekenen erachter dat ik dus geen extra korting heb gekregen . Ik met mijn volle kar naar de klantenservice, probeerden ze me bijna af te schepen met het verhaal dat het op alle OP=OP artikelen geldt, maar niet op de Charmor B keus servieslijn omdat het geen afprijzing was. Eh hallo, dat staat nergens. Dus ik met die mevrouw naar het servies en aanwijzen en zielig doen van 'Ja nou ik zou het jammer vinden dat ik dankzij de onduidelijkheid mijn korting misloop, ik blijf tenslotte een gierige Hollander die op zijn centen let ' en toen gingen ze in beraad en gaven ze toe dat het ammel wat onduidelijk stond aangegeven en hebben ze me toch de korting teruggegeven . Dus met een omweg goede service enzo, heb ze dan ook vriendelijk een bosje veren in de kont gestoken en gezegd dat ik er heel blij mee ben. Zo ha weer 3,30 in mijn zak gestoken die ik vervolgens weer in de Swedisch Food Market heb uitgegeven .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_61742806
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
ijsmeis d'r mail
[..]

DHL's reactie
[..]

ijsmeis d'r reactie van vandaag
[..]

DHL's reactie
[..]

Grr .

Ik heb ook maar even teruggemaild dat niemand in de omgeving hier een catalogus heeft ontvangen en dat ze de bezorger maar eens op de kop moeten geven.
Nou jaaa! Ik heb ook nog steeds geen catalogus ontvangen Ik ga nog maar eens mailen! Want ik zie op de site nergens een button: " Vraag hier de catalogus aan".

Edit: Heb meteen gemaild dus ben benieuwd!

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan op 18-09-2008 22:06:46 ]
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')