quote:Op zondag 14 september 2008 14:58 schreef vannelle het volgende:
Ja, op de Belgische zender wordt het wél ononderbroken uitgezonden, ik weet het.
Maar dat commentaar is gewoon ruk.
Dan mis je Olav Mol!quote:Op zondag 14 september 2008 15:33 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb het zoals altijd weer reclamevrij via Canvas gezien.
SBS een openbare omroepquote:Op zondag 14 september 2008 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Tja da's gewoon het verschil tussen een commerciële zender en een openbare omroep he.
Dat ging ovet het verschil tussen rtl7 en sporzaquote:
Idd. Die gasten op de Belg hebben een ontzettend storende intonatie naar mijn smaak. En de manier waarop ze de namen uitspreken zou comedy kunnen heten.quote:Op zondag 14 september 2008 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan mis je Olav Mol!
Zonder Olav zou ik F1 een stuk minder leuk vinden.
quote:klapˇpen klapte, h, i geklapt
1. Het gelijktijdig maken van een pitstop door twee of meer coureurs.
Wie gaat daar het commentaar verzorgen dan? Martin Brundle gewoon?quote:Op zondag 14 september 2008 16:23 schreef Oldbie het volgende:
Volgend jaar weer bij de BBC
Doeg Olav Mol
Olav Mol
Ja want het is heel belangrijk hoe de beste commentator uit de Nl'se racegeschiedenis eruit ziet.quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef Oldbie het volgende:
Met die "vet vet" had hij het over zichzelf
Beste? Hij wist ooit te beweren dat een auto met 200 m/s door de bocht kwam: 720 km/h!!!quote:Op zondag 14 september 2008 18:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja want het is heel belangrijk hoe de beste commentator uit de Nl'se racegeschiedenis eruit ziet.
Ik moet zeggen dat ik het al een paar jaar niet meer kijk, maar ik kan mij races herinneren met commentaar als "JEZUS mén hij reed net 2 en nu rijdt hij 9 zijn auto gaat kapot!11 wat een dramaquote:Op zondag 14 september 2008 18:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja want het is heel belangrijk hoe de beste commentator uit de Nl'se racegeschiedenis eruit ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |