Echt? damn...op metclub kan ik niets vinden. Als ze echt zoveel steden aan gaan doen baal ik nu dus nog meer dat ik momenteel geen cent te makken heb...quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef bassieVL het volgende:
Duitse steden zijn al bekend: München, Leipzig, Stuttgart, Frankfurt, Hamburg, Oberhausen en Köln.
Kom je daaraan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef bassieVL het volgende:
Duitse steden zijn al bekend: München, Leipzig, Stuttgart, Frankfurt, Hamburg, Oberhausen en Köln.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:14 schreef Zon het volgende:
Metallica To Play Helsinki In June
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=106692
Begint met G eindigt met offert?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
en een parkje in nijmegen, heb ik uit een meestal erg betrouwbare bron
Voor mij niet echt om de hoekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
en qua geluid is open lucht in de regel toch al een stuk beter dan een stadion. Overhausen is goed te doen, als ze nu in de König Pilsener ArenA spelen wil ik daar wel naar toe, maar dat zal wel te klein zijn...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:43 schreef AgeEll het volgende:
wel vet als ze in dat park gaan spelen, paar jaar geleden de RHCP gezien, toch een soort festival sfeer in zo'n park.
Oberhausen is ook lekker dichtbij
Daar zullen ze wel spelen. Hebben ze in 2003 ook gestaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
als ze nu in de König Pilsener ArenA spelen wil ik daar wel naar toe, maar dat zal wel te klein zijn...
Hmmm, gaan ze een dak over de Goffert zetten dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.metallica.com/index.asp?item=601453quote:Our annual European vacation goes inside! While we are getting ready to head out in North America, we're also thinking ahead (for once!) and want to give you a taste of what else we have in store for you next year. It's been over five years since we've played in arenas in Europe and we can't wait to visit again.
oeh, daar wil ik wel een poging tot het krijgen van kaarten voor wagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:40 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Daar zullen ze wel spelen. Hebben ze in 2003 ook gestaan.
Ze nemen dus een heel vet podium mee als ze zo lang op 1 plek blijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:44 schreef bassieVL het volgende:
Weer wat nieuwe data bekend:
March 7 Stockholm, Sweden Globen -
March 8 Stockholm, Sweden Globen -
June 14 Helsinki, Finland Hartwell Arena -
June 15 Helsinki, Finland Hartwell Arena -
June 17 Oslo, Norway Spektrum -
July 20 Copenhagen, Denmark Copenhagen Forum -
July 22 Copenhagen, Denmark Copenhagen Forum -
July 23 Copenhagen, Denmark Copenhagen Forum -
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef bassieVL het volgende:
psssst, vanuit een zeer betrouwbare bron: Metallica - Ahoy, Rotterdam 29 & 30 March 2009 !
en er komt ook nog een outdoor show, zoals ook al vermeldt hier in het topic.
Zooooooo...dat zou echt supertof zijn!! Ahoy!! Terug naar '92... mijn allereerste Metallica showquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef bassieVL het volgende:
psssst, vanuit een zeer betrouwbare bron: Metallica - Ahoy, Rotterdam 29 & 30 March 2009 !
en er komt ook nog een outdoor show, zoals ook al vermeldt hier in het topic.
Je hebt ze in 92 gezien?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:14 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Zooooooo...dat zou echt supertof zijn!! Ahoy!! Terug naar '92... mijn allereerste Metallica show
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef Suzziieee het volgende:![]()
Ik ben al oud![]()
![]()
Als ik zo naar de capiciteit kijk van de andere plekken die ze spelen is ahoy echt wel een grote kanshebber... allemaal rond de 18.000 mensen die dr in kunnen...ahoy heeft een capiciteit van 15.000. Zoooo...echt supertof!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef Suzziieee het volgende:![]()
Ik ben al oud![]()
![]()
Als ik zo naar de capiciteit kijk van de andere plekken die ze spelen is ahoy echt wel een grote kanshebber... allemaal rond de 18.000 mensen die dr in kunnen...ahoy heeft een capiciteit van 15.000. Zoooo...echt supertof!!
omdat het alternatief de Gelredome isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:23 schreef kriele het volgende:
[..]
Waarom ben je zo overdreven enthousiast over Ahoy? Zo geweldig is dat ding niet.
Dan nog liever het Gelredome..quote:
Ik heb geen problemen met de ahoy hoor! Maar vind het gewoon supertof dat ze 'kleinere' locaties doen nu! Dan krijg je het beetje het zelfde als de releaseparty in berlijn.Toen stond ik redelijk achteraan en dan sta je nog superdichtbij... En dat vind ik tof!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:23 schreef kriele het volgende:
[..]
Waarom ben je zo overdreven enthousiast over Ahoy? Zo geweldig is dat ding niet.
quote:Stay tuned for more ... and your hint for the day is that we are only hours away from a few more announcements!
Ik zou toch wel even héél vrolijk worden als NL aan het rijtje wordt toegevoegdquote:European Dates
Date Location Venue Tix
03/05/2009 Antwerp, BEL Sportpaleis
Info
03/07/2009 Stockholm, SWE Globen Info
03/08/2009 Stockholm, SWE Globen Info
05/14/2009 Vienna, AUT Stadthalle Info
06/14/2009 Helsinki, FIN Hartwall Arena Info
06/15/2009 Helsinki, FIN Hartwall Arena Info
06/17/2009 Oslo, NOR Spektrum Info
06/22/2009 Milan, ITA Datch Forum Info
06/24/2009 Rome, ITA Palalottomatica Info
07/13/2009 Madrid, ESP Palacio de Deportes Info
07/20/2009 Copenhagen, DNK Copenhagen Forum Info
07/22/2009 Copenhagen, DNK Copenhagen Forum Info
07/23/2009 Copenhagen, DNK Copenhagen Forum Info
Kwestie van geduld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou toch wel even héél vrolijk worden als NL aan het rijtje wordt toegevoegd![]()
en heel holland limburgs lult?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
dat Metallica naar Nederland komt...
Deli Türk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:50 schreef RoW_0 het volgende:
Gelredome plzzz
lekker vlakbij.
Ik ga er zeker heen! durf ook wel te wedden dat ik dan de enige turk ben daar
hah, ik zie het al voor me; moet jij niet naar een 50-cent concert? lol
quote:
mwoah, ik vraag mn pa wel. of tegen die tijd heb ik mischien al mn rijbewijsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:14 schreef matjuhhh007 het volgende:
ROFL, Gelredome is voor mij ook makkelijk te bereiken, met de trein ofzo, hoe zit dat trouwens als ik met de trein ergens heen wil...? Rijden er om 00.00u nog treinen? Rofl, zit niet zo in de treinenwereld.
Al woonde ik er naast, dan nog ging ik niet hopen op zo'n galmbak. Ik rij liever 2 uur voor een concert in een hal.quote:
quote:
Nee dat gaat wel goed komen ik hoop echt op die 2xquote:Waiting for the one, the day that never comes
Volgens mijn laveloze Mojo-kennis net: ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zou toch wel even héél vrolijk worden als NL aan het rijtje wordt toegevoegd![]()
Jaloersquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:05 schreef bassieVL het volgende:
Nee de hele tour volgen is een beetje teveel van het goede![]()
Het plan voorlopig is:
Antwerpen
Stockholm
Rotterdam
Koln
Oberhausen
Hamburg
Parijs
Rome
Jaloers!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:05 schreef bassieVL het volgende:
Nee de hele tour volgen is een beetje teveel van het goede![]()
Het plan voorlopig is:
Antwerpen
Stockholm
Rotterdam
Koln
Oberhausen
Hamburg
Parijs
Rome
Ik denk zo tussen de 50 en 70 euro.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:47 schreef Operc het volgende:
Als metallica in Ahoy komt, iemand een idee wat ongeveer de prijzen gaan zijn?
Mwoah, vind het aardig prijzig. Niet dat dat me tegenhoudt om een kaartje te kopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:11 schreef Operc het volgende:
Die prijzen zijn nog wel te doen gelukkig
Ik ga vaak in het buitenland naar concerten in mijn eentje omdat het dan moeilijk is om mensen mee te krijgen vaak vanwege de financien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:26 schreef RoW_0 het volgende:
ff een vraagje he, gaan jullie met meerdere personen?
Of gaan jullie altijd alleen? ben nog nooit naar een concert geweest rly. en ik ken niemand die echt naar metallica luistert
Ik geloof wel dat dat zo kan zijn, maar ik ben een paar maanden geleden in m'n eentje naar een concert geweest (wel in Nederland), omdat niemand om mij heen echt om die band geeft en binnenkort heb ik er weer een in m'n eentje (ook in Nederland). Ik ben nogal verlegen en daardoor niet zo'n contactlegger, da's best jammer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik ga vaak in het buitenland naar concerten in mijn eentje omdat het dan moeilijk is om mensen mee te krijgen vaak vanwege de financien.
Je gaat wel in je eentje, maar je bént dus niet alleen. Er zijn duizenden andere mensen! En eerlijk gezegd, maak je als je alleen gaat veel sneller contact met andere mensen. Vooral als je voor het concert al in de rij gaat staan. Dat is altijd hartstikke gezellig.
Je zult je echt niet vervelen en laat je vooral niet tegenhouden omdat er niemand met je mee wil, want dan mis je dus wel gave concerten. En misschien kun je door jouw enthousiaste verhalen juist weer anderen overhalen door volgende keer wel mee te gaan.
Gewoon alleen gaan dus, als het niet anders kan!!
Thanks for the tip maat!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik ga vaak in het buitenland naar concerten in mijn eentje omdat het dan moeilijk is om mensen mee te krijgen vaak vanwege de financien.
Je gaat wel in je eentje, maar je bént dus niet alleen. Er zijn duizenden andere mensen! En eerlijk gezegd, maak je als je alleen gaat veel sneller contact met andere mensen. Vooral als je voor het concert al in de rij gaat staan. Dat is altijd hartstikke gezellig.
Je zult je echt niet vervelen en laat je vooral niet tegenhouden omdat er niemand met je mee wil, want dan mis je dus wel gave concerten. En misschien kun je door jouw enthousiaste verhalen juist weer anderen overhalen door volgende keer wel mee te gaan.
Gewoon alleen gaan dus, als het niet anders kan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |