Wat een ontzettende kutsmoes om een spel niet te kopen zeg...quote:Op zondag 14 september 2008 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De legale versie van Spore is anders helemaal een ramp, je mag hem namelijk maar 3 keer installeren en moet hem via internet activeren. Ik wou het spel eigenlijk kopen maar toen ik dat hoorde ben ik maar voor de illegale versie gegaan.
Mwa, ik koop beveiligde cd's ook niet hoor. Net als DVD's met die achterlijke Brein-filmpjes. De kopers hebben vaak meer moeite om langs de beveiligingen te komen dan de mensen die het illegaal gebruiken.quote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutsmoes om een spel niet te kopen zeg...
Ik koop dan ook geen DVD's meer. Hebben ze aan zichzelf te danken. En aan de stand van mijn bankrekening.quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Dan kun je trouwens wel heel veel DVDs niet kopen. Het staat er tegenwoordig bijna overal wel op
Ah, de echte reden achter de kutsmoes!quote:Op zondag 14 september 2008 20:19 schreef Q. het volgende:
Ik koop dan ook geen DVD's meer. Hebben ze aan zichzelf te danken. En aan de stand van mijn bankrekening..
Dat jij je graag in je kont laat naaien door een bedrijf dat alleen maar denkt aan geld ipv hun klanten wil niet zeggen dat ik zo achterlijk moet zijn wel?quote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutsmoes om een spel niet te kopen zeg...
Meestal is het toch zo dat je het daarna nog een keer kunt aanvragen?quote:Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat jij je graag in je kont laat naaien door een bedrijf dat alleen maar denkt aan geld ipv hun klanten wil niet zeggen dat ik zo achterlijk moet zijn wel?![]()
3 keer een spel mogen installeren, kom op zeg. 1 op de laptop en 1 op de desktop, installeer je windows nog een keer en dan zit je al aan 3 keer.
Airwin vindt die filmpjes van Brein bijzonder vermakelijkquote:Op zondag 14 september 2008 20:20 schreef Q. het volgende:
Nee, beveiligingen zijn gewoon kut.
Ik geef je groot gelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat jij je graag in je kont laat naaien door een bedrijf dat alleen maar denkt aan geld ipv hun klanten wil niet zeggen dat ik zo achterlijk moet zijn wel?![]()
3 keer een spel mogen installeren, kom op zeg. 1 op de laptop en 1 op de desktop, installeer je windows nog een keer en dan zit je al aan 3 keer.
Sterker nog, ik heb de Brein tune als beltoon!quote:Op zondag 14 september 2008 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Airwin vindt die filmpjes van Brein bijzonder vermakelijk.
Dat dus...quote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo'n drama is het toch ook niet om even te wachten tot de breinfilmpjes voorbij zijn op je dvd? Dan kijk je even een minuutje ergens anders naar ofzo.
Daar moet je dan met EA voor bellen en dan moet jij hun BEWIJZEN dat je het spel gekocht hebt. Telefoonkosten zijn voor jouw rekening uiteraard. Ik heb het idee dat je wel even aan de telefoon hangt in de meeste gevallen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meestal is het toch zo dat je het daarna nog een keer kunt aanvragen?
Het is natuurlijk wel vreemd, je hebt er immers al voor betaald en dan moet je ook nog eens verplicht naar die bedreigingen kijken.quote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo'n drama is het toch ook niet om even te wachten tot de breinfilmpjes voorbij zijn op je dvd? Dan kijk je even een minuutje ergens anders naar ofzo.
Wat heb je dan in vredesnaam allemaal gezopenquote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, die kater is een blijvertje zeg... Voel me nu de hele dag al lam
Ik ben idd zo'n iemand die al jaren geen cd's / dvd's koopt, omdat ik het geld er gewoon niet voor over heb.quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb overigens net zo'n hekel aan Breinfilmpjes als wie dan ook. Maar ik vind het een slappe reden om aan te geven om geen spullen meer te kopen. Geef dan gewoon toe dat je dat het geld niet waard vindt, dan ben je tenminste eerlijk...
Een inbreker vindt het ook makkelijker om de spullen uit jouw huis te jatten, in plaats van te gaan werken voor z'n geld. Maar dat is zeker weer kromme vergelijking omdat er dat van jou wordt gepikt?
Ik vind sowieso al dat instellingen als Brein kansloos zijn. Zelfde met het Meldpunt Internet Discriminatie. Volgens mij zijn mensen die bij zulk soort instellingen werken vroeger gepest op school.quote:Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vreemd, je hebt er immers al voor betaald en dan moet je ook nog eens verplicht naar die bedreigingen kijken.
Ik WOU het spel ook kopen. Maar deze vorm van DRM is zo restrictief dat ik het voor mij een dealbreaker is.quote:Op zondag 14 september 2008 20:30 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb overigens net zo'n hekel aan Breinfilmpjes als wie dan ook. Maar ik vind het een slappe reden om aan te geven om geen spullen meer te kopen. Geef dan gewoon toe dat je dat het geld niet waard vindt, dan ben je tenminste eerlijk...
Copyright schending vergelijken met diefstal is idd een zeer kromme vergelijkingquote:Een inbreker vindt het ook makkelijker om de spullen uit jouw huis te jatten, in plaats van te gaan werken voor z'n geld. Maar dat is zeker weer kromme vergelijking omdat er dat van jou wordt gepikt?
Het is ook niet leuk, de filmpjes zijn stom. Maar voor mij geen reden om een film dan maar niet te kopen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel vreemd, je hebt er immers al voor betaald en dan moet je ook nog eens verplicht naar die bedreigingen kijken.
Daarom kijk en luister ik ook niet meer naar de TV en radiouitzendingen van de publieke omroep. Daar betaal ik belasting voor, en dan word ik ongevraagd geconfronteerd met reclame.quote:Op zondag 14 september 2008 20:32 schreef Plato1980 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |