Tuurlijk ouwe, hoop doet leven!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Bisi gaat Ajax zondag over de knie leggen
"De Bies en De Bronck nekken ajax"quote:Op donderdag 18 september 2008 13:03 schreef RedGuy het volgende:
Ah, een topic over De Bies. 14.gif.
Dat maak jij ervan hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:15 schreef Rossoneri het volgende:
Biseswar![]()
Echt he, 1 wedstrijdje winnen tegen volendam:') En hij is meteen een ''maradona''
Net zoals die japanse cruijf van jullie, song
was het maar waarquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:10 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
"De Bies en De Bronck nekken ajax"
lul niet zo dom johquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:15 schreef Rossoneri het volgende:
Biseswar![]()
Echt he, 1 wedstrijdje winnen tegen volendam:') En hij is meteen een ''maradona''
Net zoals die japanse cruijf van jullie, song
Wie stelt moet bewijzenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:18 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Right. Het ligt altijd aan een ander
Ja daarom zei ik het dus ook. Omdat ik die bijnamen zo belachelijk vind. Vandaag ook die emoticon erachterquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en noem de spelers gewoon bij hun naam![]()
[..]
Dat slaat nergens op. Biseswar dolde niet alleen hem vandaag. Hij had het gewoon op zijn heupen en Van der Wiel was daar een makkelijk slachtoffer voor vandaag ja. Maar waarom wisselt Bassie hem dan niet met Silva?quote:Op zondag 21 september 2008 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij kan er beter in het fantopic van Van der Wiel worden gereageerd. Het had namelijk helemaal niet met de sterke van deze jongen te maken.
Heb je de 1-1 wel goed geanalyseerd? De wijze waarop Van der Wiel zich daar liet wegzetten was echt:quote:Op zondag 21 september 2008 16:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Biseswar dolde niet alleen hem vandaag. Hij had het gewoon op zijn heupen en Van der Wiel was daar een makkelijk slachtoffer voor vandaag ja. Maar waarom wisselt Bassie hem dan niet met Silva?Ik denk niet dat dat een groot verschil was geweest.
quote:'Om Biseswar kunnen wij bijna niet meer heen'
Een van de revelaties bij Feyenoord is Diego Biseswar. De aanvaller mocht vertrekken afgelopen zomer,
maar kon maar geen club vinden. In de beginfase van de competitie is hij echter zeer belangrijk. Tegen Ajax stond hij in de basis door de afwezigheid van Van Bronckhorst. Biseswar was gevaarlijk in de tweede helft en stond aan de basis van het doelpunt van Feyenoord. "Verbeek: 'Dit is de Biseswar die we graag willen zien. We kunnen bijna niet meer om hem heen.'
Ze heeft in elk geval een goede wekker, want Biseswar is nooit meer te laat omdat zij zo vroeg opstaat, zei hij laatst in een interview.quote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe volwassen kan je worden door een vriendinnetje te krijgen.![]()
Daar doelde ik inderdaad ook op. Maar hij is gewoon ook echt compleet veranderd. Eerst was het zo'n verongelijkt mannetje die aan zijn eigen actie dacht en verder niets voor het team deed. Maar tegenwoordig verdedigt hij telkens mee, ziet hij in wanneer hij geen actie moet maken en de bal terug moet spelen en het overzicht is ook duidelijk gegroeid. Ook heeft hij niet meer van die ziekenhuisballetjes.quote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval een goede wekker, want Biseswar is nooit meer te laat omdat zij zo vroeg opstaat, zei hij laatst in een interview.
Zo zie je maar hoe belangrijk details zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |