Heb ik alleen is het daar ook een drama meestal alleen Rocketpower en dat is dus weer een kut tekenfilm.quote:Op zondag 14 september 2008 11:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
neem digitale TV heb je genoeg andere Nickelodeon zenders
+ Drake & Joshquote:
Ik ook inderdaad alleen op een dag was ik er ineens klaar mee en vond ik het een kut tekenfilm geworden.quote:Op zondag 14 september 2008 11:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Heb zo'n lange tijd gehad dat ik niet van de buis was weg te slaan door Rocket Power.
Who loves orange soda?quote:Op zondag 14 september 2008 11:31 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik wil Kenan & Kel terug [ afbeelding ]
Heb ze volgens mij al allemaal gezien.quote:Op zondag 14 september 2008 11:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Heb zo'n lange tijd gehad dat ik niet van de buis was weg te slaan door Rocket Power.
Ja!quote:Op zondag 14 september 2008 11:31 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik wil Kenan & Kel terug [ afbeelding ]
Oja, dat was ook leuk. En Ren & Stimpy.quote:Op zondag 14 september 2008 14:15 schreef Morrigan het volgende:
Ik keek vroeger alleen naar Rocko's modern life.
Die durf ik wel eens verwarren. Inderdaad, en bij ons is Nat Geo samen met Cartoon Network, MTV is samen met Nickelodeon.quote:
Boomerangquote:Op zondag 14 september 2008 15:53 schreef RadioSlut het volgende:
Nickelodeon is een pauperzender met kutprogramma's.
Cartoon network van vroeger
Waarom niet?quote:Op zondag 14 september 2008 15:58 schreef goudensticker het volgende:
wat zeur je nou, de kinderen in afrika kunnen nog geen eens tv kijken!
Inderdaad, dat was echt genieten.quote:Op zondag 14 september 2008 16:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
Waar is die goede oude tijd dat als je 's nachts thuis komt van het uitgaan, je tv aanzet en je Bassie en Adriaan op tv ziet?
i do, i do, i dooohuuhquote:
Ugliest weenyquote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Vroeger had je nog Cartoon Network met Engelse I am Weasel en Cow & Chicken en Johnny Bravo... Dat waren pas tijden
quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Vroeger had je nog Cartoon Network met Engelse I am Weasel en Cow & Chicken en Johnny Bravo... Dat waren pas tijden
NGC is veel boeiender.quote:Op zondag 14 september 2008 14:15 schreef zuiderbuur het volgende:
Bij ons zit Nickelodeon samen op één kanaal met National Geographic (ik denk dat ze overschakelen rond acht uur 's avonds)
CNquote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Nederlands is ook al moeilijk tegenwoordig, laat staan Engels...quote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
Zelfs echte series gaan ze nu nasynchroniseren. En over een jaar of tien vragen we ons af waarom tieners de Engelse taal zo slecht beheersen. Naast slecht onderwijs dan hè?
Ze zouden premiejagers moeten afsturen op hooggeplaatste leden van de nasynchronisatiemaffia.quote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
Zelfs echte series gaan ze nu nasynchroniseren. En over een jaar of tien vragen we ons af waarom tieners de Engelse taal zo slecht beheersen. Naast slecht onderwijs dan hè?
Cartoon Network heeft op mij altijd een veel meer onverzorgde indruk gemaakt dan Nickelodeon. Soms zijn er trailers of zelfs hele afleveringen gewoon in het Engels, zonder ondertitelingen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
NGC is veel boeiender.
Misschien moet je wat NGC-fans ronselen en dan zal Nickelodeon er wel vanaf gaan.
Ed, Edd en Eddyquote:Op zondag 14 september 2008 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we deze nog? nog ... nog...
Vroeger had je nog Cartoon Network met de oude Hanna-Barbera cartoons.quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef Barcaconia het volgende:
Whehe, de oude batman serie had dat effect ook.quote:Op zondag 14 september 2008 23:28 schreef koffiegast het volgende:
terug naar het originele engels met ondertitelingen ofzo aub, zal nog bevoorderlijk voor de toekomstige kinderen zijn
Die Hanna-Barbera cartoons zitten nu op Boomerang, die dacht ik ook van Cartoon Network isquote:Op maandag 15 september 2008 00:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Vroeger had je nog Cartoon Network met de oude Hanna-Barbera cartoons.
Bij dat Ned's Survival Gids worden zelfs de bloopers ingesproken...quote:Op zondag 14 september 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
The Jetsons..quote:Op maandag 15 september 2008 00:32 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Vroeger had je nog Cartoon Network met de oude Hanna-Barbera cartoons.
Ed, edd and eddyquote:Op zondag 14 september 2008 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen we deze nog? nog ... nog...
Maar Ned's Survival Gids is wel geniaal ingesproken!quote:Op maandag 15 september 2008 20:38 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Bij dat Ned's Survival Gids worden zelfs de bloopers ingesproken...
...en ik maak helaas geen grap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |