FOK!forum / Klaagbaak / Rotstreken van Vodafone
Leefzondag 14 september 2008 @ 02:29
Ik heb vandaag een hartig telefoontje gepleegd met Vodafone.
Sinds kort heb ik een abonnement bij ze, maar ik had mijn voicemail nog niet ingesteld.

Ze presteren het om DRIE DAGEN achter elkaar IEDERE dag me door een COMPUTER op te laten bellen dat IK MIJN VOICEMAIL IN MOET STELLEN.

De chutspa en de onbeschoftheid jegens mensen die je elke maand hun geld betaalt!!!!!!!!

Ik snap dat het voor een telefoonbedrijf commercieel handig is als klanten hun voicemail instellen - mensen bellen, spreken in, bellen terug, spreken in enz. allemaal minuten, levert allemaal centen op - MAAR mag ik daar VERDOMME vrij in zijn alstjeblieft?

En mag ik ergens vermelden dat ik niet voor dit soort Vodafone masturbatie gebeld wil worden?
En als je het dan wilt doen, dat je het dan door een MENS laat doen, en niet door een computer? Dat ik me tenminste nog een beetje serieus genomen voel als klant?

Ik gebruik mijn telefoon voor heel belangrijke dingen, zodat ik hem zelfs op erg onhandige momenten aan moet laten staan en direct beantwoord - en dan krijg je dus een Vodafone verkoop computer aan de telefoon. Serieus, nog 1 keer zo'n Vodafone SPAM geintje en ik dump dat hele kutbedrijf en ga naar een andere provider. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

[ Bericht 2% gewijzigd door Leef op 14-09-2008 03:20:45 ]
fransbredazondag 14 september 2008 @ 02:42
Klootzakken.
MLIzondag 14 september 2008 @ 02:43
Schopje KLB.
Flashwinzondag 14 september 2008 @ 02:43
Leef=Lichtpunt?
MLIzondag 14 september 2008 @ 02:44
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:29 schreef Leef het volgende:
Ik heb vandaag een hartig telefoontje gepleegd met Vodafone.
Sinds kort heb ik een abonnement bij ze, maar ik had mijn voicemail nog niet ingesteld.

Ze presteren het om DRIE DAGEN achter elkaar IEDERE dag me door een COMPUTER op te laten bellen dat IK MIJN VOICEMAIL IN MOET STELLEN.

De chutspa en de onbeschoftheid jegens mensen die je elke maand hun geld betalen!!!!!!!!

Ik snap dat het voor een telefoonbedrijf commercieel handig is als klanten hun voicemail instellen - mensen bellen, spreken in, bellen terug, spreken in enz. allemaal minuten, levert allemaal centen op - MAAR mag ik daar VERDOMME vrij in zijn alstjeblieft?

En mag ik ergens vermelden dat ik niet voor dit soort Vodafone masturbatie gebeld wil worden?
En als je het dan wilt doen, dat je het dan door een MENS laat doen, en niet door een computer? Dat ik me tenminste nog een beetje serieus genomen voel als klant?

Ik gebruik mijn telefoon voor heel belangrijke dingen, zodat ik hem zelfs op erg onhandige momenten aan moet laten staan en direct beantwoord - en dan krijg je dus een Vodafone verkoop computer aan de telefoon. Serieus, nog 1 keer zo'n Vodafone SPAM grapje en ik dump dat hele kutbedrijf en ga naar een andere provider. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Inderdaad, verdomme!
Dlockszondag 14 september 2008 @ 02:51
quote:
Ik gebruik mijn telefoon voor heel belangrijke dingen
Misschien dat voicemail dan op sommige momenten een uitkomst kan zijn.
r_onezondag 14 september 2008 @ 02:56
En dit hoort in WGR want?

Of toch maar een
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:43 schreef MLI het volgende:
Schopje KLB.
Vodkadruppelzondag 14 september 2008 @ 03:00
godverdomme!
Tismzondag 14 september 2008 @ 03:07
Ik heb ook Vodafone, en gebruik mijn telefoon ook alleen maar voor belangrijke dingen, maar ik ken deze vorm van spam gelukkig niet, en ik heb mijn voicemail ook niet geactiveerd..

..
Leefzondag 14 september 2008 @ 03:12
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:51 schreef Dlocks het volgende:
Misschien dat voicemail dan op sommige momenten een uitkomst kan zijn.
Een uitkomst die ik wel graag zelf wil beslissen, en dat kan ik ook heel goed, heb ik Vodafone niet voor nodig. Zeker niet iedere dag, en zeker niet per opbelcomputer.

En als ze me daartoe willen pushen, mogen ze me daar eventueel wel een brief over sturen, dan zal ik die netjes retour sturen (als ik in een goeie bui ben,) of in de prullenbak gooien.
Of als ze het nog een keer doen, zal ik de brief op een zekere plaats achter mij laten.

Maar telefoon spam.. Zou jij ongevraagde, onopzegbare, automatische email spam van je internet provider accepteren, als ze je proberen te forceren om een duurder abonnement te nemen? Ik dacht het niet.
Het is juist de taak van die gasten om je tegen dat soort mail te beschermen. En voor de telefoonbedrijven geldt in hun business hetzelfde, alleen dat hebben ze kennelijk nog niet door.

[ Bericht 1% gewijzigd door Leef op 14-09-2008 03:26:54 ]
Leefzondag 14 september 2008 @ 03:17
quote:
Op zondag 14 september 2008 03:07 schreef Tism het volgende:
Ik heb ook Vodafone, en gebruik mijn telefoon ook alleen maar voor belangrijke dingen, maar ik ken deze vorm van spam gelukkig niet, en ik heb mijn voicemail ook niet geactiveerd..

..
Maak je borsten maar nat dan
Leefzondag 14 september 2008 @ 03:24
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:56 schreef r_one het volgende:
En dit hoort in WGR want?
..het heeft met WGReld te maken?
APKzondag 14 september 2008 @ 03:30
Wat is 'chutspa'

Over twee maanden zit ik ook bij 'Vodfone', zoals Kikkerlikker het ooit noemde.
ATi.zondag 14 september 2008 @ 03:33
-> klb
Man-E-Faceszondag 14 september 2008 @ 03:34
Ja wordt steeds onmenselijker man. Kutyuppen met hun semi-slimme bedrijfstactieken
Leefzondag 14 september 2008 @ 03:41
quote:
Op zondag 14 september 2008 03:30 schreef APK het volgende:
Wat is 'chutspa'

Over twee maanden zit ik ook bij 'Vodfone', zoals Kikkerlikker het ooit noemde.
zoek maar op gotspe (chutspa=hebreeuws(getranslitereerd) en gotspe=jiddisch (daar vanaf geleid))
r_onezondag 14 september 2008 @ 04:13
quote:
Op zondag 14 september 2008 03:24 schreef Leef het volgende:
..het heeft met WGReld te maken?
..amper, het heeft meer met geKLBaag te maken!
RemcoDelftzondag 14 september 2008 @ 08:24
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:29 schreef Leef het volgende:
Ze presteren het om DRIE DAGEN achter elkaar IEDERE dag me door een COMPUTER op te laten bellen dat IK MIJN VOICEMAIL IN MOET STELLEN.
Terechte klacht! Waar bemoeien ze zich mee! Ik heb het ook ooit gehad, en omdat ze gewoon door blijven gaan, ga je vanzelf die voicemail volschelden zodat het ophoudt...
Kutbedrijven verdienen nou eenmaal bakken met geld aan voicemail: op het moment dat jij hem instelt, op het moment dat iemand je weer eens niet kan bereiken, en op het moment dat je je voicemail afluistert.
Daarom heb ik veel liever de ouderwetse ingesprektoon of gewoon over laten gaan en ik bel wel terug!
RemcoDelftzondag 14 september 2008 @ 08:26
quote:
Op zondag 14 september 2008 03:12 schreef Leef het volgende:

[..]
En als ze me daartoe willen pushen, mogen ze me daar eventueel wel een brief over sturen, dan zal ik die netjes retour sturen (als ik in een goeie bui ben,) of in de prullenbak gooien.
Of als ze het nog een keer doen, zal ik de brief op een zekere plaats achter mij laten.
Van www.antwoordnummer.nl :
Vodafone Antwoordnummer 661 1100 VE Amsterdam
Vodafone Antwoordnummer 4200 6400 VC Heerlen
Vodafone Antwoordnummer 10209 6200 XV Maastricht
Vodafone Antwoordnummer 20114 6400 VX Heerlen
Vodafone (waardecheque) Antwoordnummer 10214 6200 XV Maastricht
Vodafone Easy Klantenservice Antwoordnummer 5555 6200 VC Maastricht
Vodafone Klantenservice Antwoordnummer 4200 6400 VC Heerlen
Vodafone Libertel Antwoordnummer 10085 6200 XR Maastricht
Vodafone Libertel NV Antwoordnummer 10211 6200 XV Maastricht
Vodafone, Afd. Credit Assessment Antwoordnummer 10139 6200 XS Maastricht
Vodafone, afdeling iZi nummerbehoud Antwoordnummer 5555 6200 VC Maastricht

Ik zou zeggen, stuur ze elke keer als die computer je belt een standaardbriefje, in een mooi kartonnen doosje, kost ze een euro of 5 per keer! Wellicht dat ze het na 2 maanden doorhebben...
Hyperdudezondag 14 september 2008 @ 08:27
Je kan natuurlijk ook gewoon je voice-mail uitzetten.
TheoddDutchGuyzondag 14 september 2008 @ 08:43
quote:
Op zondag 14 september 2008 08:27 schreef Hyperdude het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon je voice-mail uitzetten.
Wat bij vodafone abbo's met mobieltje al vooringesteld staat in je adres boek.
Cool_Runnerzondag 14 september 2008 @ 09:23
je moet zeggen dat je een bedrijf hebt en het gebrek aan voicemail je geld kost. En zeggen dat je anders het contract ontbonden wil hebben. Moet jij zien hoe snel ze aan het werk gaan.
Norro-tjezondag 14 september 2008 @ 09:26
quote:
Op zondag 14 september 2008 08:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wat bij vodafone abbo's met mobieltje al vooringesteld staat in je adres boek.
idd 4 jaar geleden gedaan nooit weer last van gehad
Edwinusszondag 14 september 2008 @ 10:19
jij bent echt zoon kut consument, je kan je ook ontzettend aanstellen hoor. Jij belt om elk klein foutje en denkt dan even dat hele vodafone te ownen.
Degene die het hardst lacht is die van de klantenservice, dat jij je zo druk hierom maakt. Geniaal.
OxygeneFRLmaandag 15 september 2008 @ 07:40
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:29 schreef Leef het volgende:
en ik dump dat hele kutbedrijf en ga naar een andere provider. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
`

Knap van je. Dat lukt je toch niet.
Man-E-Facesmaandag 15 september 2008 @ 23:17
Spreekwoordelijk bedoelt ie.
KitteKatdinsdag 16 september 2008 @ 01:30
12330 bellen wil wel helpen denk
Sjeendinsdag 16 september 2008 @ 09:42
quote:
Op zondag 14 september 2008 03:24 schreef Leef het volgende:

[..]

..het heeft met WGReld te maken?
Nee... niet met deze OP, is een perfect KLB topic
Fleischmeisterdinsdag 16 september 2008 @ 12:53
quote:
Op zondag 14 september 2008 08:26 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Van www.antwoordnummer.nl :
Vodafone Antwoordnummer 661 1100 VE Amsterdam
Vodafone Antwoordnummer 4200 6400 VC Heerlen
Vodafone Antwoordnummer 10209 6200 XV Maastricht
Vodafone Antwoordnummer 20114 6400 VX Heerlen
Vodafone (waardecheque) Antwoordnummer 10214 6200 XV Maastricht
Vodafone Easy Klantenservice Antwoordnummer 5555 6200 VC Maastricht
Vodafone Klantenservice Antwoordnummer 4200 6400 VC Heerlen
Vodafone Libertel Antwoordnummer 10085 6200 XR Maastricht
Vodafone Libertel NV Antwoordnummer 10211 6200 XV Maastricht
Vodafone, Afd. Credit Assessment Antwoordnummer 10139 6200 XS Maastricht
Vodafone, afdeling iZi nummerbehoud Antwoordnummer 5555 6200 VC Maastricht

Ik zou zeggen, stuur ze elke keer als die computer je belt een standaardbriefje, in een mooi kartonnen doosje, kost ze een euro of 5 per keer! Wellicht dat ze het na 2 maanden doorhebben...
En als het niet ophoudt eventueel een grindtegel erbij om je klacht extra kracht bij te zetten.
Leefdinsdag 16 september 2008 @ 13:32
Maar die haal ik dan wel bij hen zelf uit de tuin
AlligatorNLdinsdag 16 september 2008 @ 13:34
Klanten zijn getalletjes, face it ze beschouwen je neit als een mens en doe niet huilie als je er last van hebt en stap over naar Hi!
Eunerdinsdag 16 september 2008 @ 14:48
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:29 schreef Leef het volgende:
Serieus, nog 1 keer zo'n Vodafone SPAM geintje en ik dump dat hele kutbedrijf en ga naar een andere provider. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hoe wil je dat doen dan?
Ik vind vodafone ook echt verneukt, ik kan al 3 maanden ofzo mijn tegoed niet bekijken op inetnet en wil dus eigenlijk een contractbreuk forceren -_-
Maar dan moet ik wss dus alle resterende maanden alsnog betalen..

Iemand ervaring hiermee?

Klacht EENSCH