Ik heb lang mijn twijfels gehad, maar ik begin steeds meer te geloven dat je gelijk gaat krijgen.quote:
Doorgaans zijn kinderen uitgegroeid op de leeftijd van 18 jaar.quote:
Wat is het toch zwaar om een Newcastle supporter te zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 01:09 schreef sp0t het volgende:
[..]
Doorgaans zijn kinderen uitgegroeid op de leeftijd van 18 jaar.
Is deze getalenteerde tweevoeter al reeds deze leeftijd?
Dat zal mij niet verbazen nee, ondanks het feit dat ik Drogba een completere spits vind dan Shearer.quote:Op zondag 14 september 2008 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is het toch zwaar om een Newcastle supporter te zijn.
Het zou om 23.45 beginnen maar het werd 00.10 uiteindelijk.quote:Op zondag 14 september 2008 12:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb het gisteren gemist, het was volgens mij ook niet op het normale tijdstip.
Dan zal vast en zeker in het ''2 Good 2 Bad'' item nog een keer voorbij komenquote:Op zondag 14 september 2008 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
Whoehaha, iemand dat Aziatische vrouwtje gezien toen Moyes naar de tribune werd gestuurd?
Brilletje werd zowat van haar hoofd afgeslagen door een medesupporter per ongeluk
Niet dus. Jammer.quote:Op zondag 14 september 2008 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan zal vast en zeker in het ''2 Good 2 Bad'' item nog een keer voorbij komen
quote:Op maandag 15 september 2008 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is niet helemaal gelukt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is daar aan de hand?quote:Op maandag 15 september 2008 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
Whoehaha, iemand dat Aziatische vrouwtje gezien toen Moyes naar de tribune werd gestuurd?
Brilletje werd zowat van haar hoofd afgeslagen door een medesupporter per ongeluk
Ik dacht al dat het dat fragment was, maar ik zag dat vrouwtje niet. Linksonderin dus.quote:
[ afbeelding ]
Waar heb je het nou over?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:11 schreef borisz het volgende:
Bedoeling van het vorige topic was dat het weer een jaar zou wegzakken. Niet dat het een vervolg kreeg
Hij zakt nu ook weg, dankzij een berg lood.
Ik vond deze van Giovanni toch een stuk indrukwekkender.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:21 schreef Palmboom313 het volgende:Lastig die goal van dembele of deze van hull city welke was mooier
Het vorige MOTD topic toen ik het omhoog kickte aan het begin van dit seizoen was een jaar weggezakt. Toen kwa, er een reactie van nu kan dit topic weer een jaar lang naar beneden zakkenquote:
Om moedeloos van te worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:40 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom krijgt Arsenal alleen maar dit soort doelpunten tegen de laatste tijd
Yup hij werd gewoon gehinderd om te springen en dus de bal te klemmen/boksenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf dit ook een discutabel moment vinden hoor. Die keeper werd in mijn ogen toch wel behoorlijk gehinderd.
Om meer bitches te vizieren?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:57 schreef Dos37 het volgende:
Ronaldo moet het versier nog even scherp krijgen.
Misschien valt de andere kant van hem nu wel op, want hij bracht een aantal spitsen zo in stelling.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:57 schreef Dos37 het volgende:
Ronaldo moet het versier nog even scherp krijgen.
Dat is dan weer mnder.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Precies, vanavond ook nog met Hansen en Lawrenson.
Yep die was als 1e.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:23 schreef Fortitudo het volgende:
is liverpool samenvatting al geweest?
zekerzzzquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Over een kwartiertje weer inschakelen mensen!
Met vandaag alle topclubs in actie.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=21536&part=sportsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
is zeker niet via internet te volgen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=21536&part=sports
top.thnxquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=21536&part=sports
dat is dan jammer.quote:
nope.quote:
quote:
Zit in een studentenhuis zonder kabelaansluiting.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Neem direct contact op met de kabelboer in de regio en neem normale kabel.
Digitenne
Dat ze geen BBC hebben is voor mij al de reden om geen digitenne te nemen.
Daar werd wel verschrikkelijk slecht verdedigd. En niet alleen bij die goalquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:59 schreef Palmboom313 het volgende:
die goal van lampard zat er ook goed in
Heeft Zaki al een fantopic?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:40 schreef VoreG het volgende:
Wat een geweldige tweede goal van Zaki!
Zelfs op Old Trafford komt hij niet van je afquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:31 schreef Fortitudo het volgende:
brown verhuist dan miogelijk naar het centrum van de verdediging
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
wie zei er ook alweer dat Zuiverloon zo goed bezig was? nu zie ik allemaal goals die komen omdat Zuiverloon niet op z'n plek staat![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zuiverloon, die doet het super bij WBA en speelde net ook goed tegen C. Ronaldo.
Gewoon 3dequote:
Eerder Donk die loopt te schutteren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
wie zei er ook alweer dat Zuiverloon zo goed bezig was? nu zie ik allemaal goals die komen omdat Zuiverloon niet op z'n plek staat![]()
+1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:28 schreef Silenus het volgende:
Lekkere goal van Lampard zeg!
Klote.in het weekend maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Is al bijna afgelopen. Of er een herhaling komt geen flauw idee. In het weekend wel in ieder geval, de volgende ochtend.
Stoke zal iig niet het dieptepunt van Derby halenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:46 schreef mcyodogg het volgende:
Middenvelder, soms zelfs de meest aanvallende. Het schijnt zijn normale postitie zijn geweest tot een jaar of 8 geleden. Uit nood gebeurd met zoveel middenvelders eruit, maar het pakt aardig uit.
Scoort Stoke nou gewoon weer uit een ingooi
23:00 op bbc1?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:54 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat een leuke uitzending worden vaanvond
Dit is de volgorde:
Stoke City v Arsenal
Tottenham v Liverpool
Man Utd v Hull City
Chelsea v Sunderland
Portsmouth v Wigan
West Brom v Blackburn
Middlesbrough v West Ham
Everton v Fulham
k tyquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
23.10 uur begint de uitzending op BBC1.
Wist niet dat er ook torrents van zijnquote:
Hij mist Reker.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom is Gomes zo kut in Engeland?
Het is een oude fifa overtredingquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een belachelijke actie van Van Persie. Terecht rood.
Lampard had een punt. Persie is pure frustratie een keeper omver beuken, die zal gewoon drie duels moeten brommen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, het viel te vergelijken met Lampard die Boa Morte een duw gaf, paar maanden terug. Die werd ook vrijgesproken. Dus ik zou gewoon een poging wagen bij de tuchtcommissie als ik Arsenal was.
Mafia fooi hè.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:53 schreef fanneke het volgende:
en die 2-0 van che£ski wordt gewoon goedgekeurd.
Lijkt me wel ja, dan kan ik een 20 minuten later inschakelenquote:MOTD running order*
Arsenal v Man Utd
Liverpool v West Brom
West Ham v Everton
Sunderland v Portsmouth
Hull v Bolton
Wigan v Stoke
*Subject to change
Hij is sneller fit verklaard dan gedacht ja.quote:Op zondag 9 november 2008 00:03 schreef seetjai het volgende:
Dacht dat Walcott een schouderblessure had..
Zonder twijfel de beste wedstrijd sinds tijden.quote:Op zondag 9 november 2008 00:18 schreef fanneke het volgende:
Wat een tempo zeg.
Ik heb wat gemist vanmiddag.
Hij en Jonathan Pearce heb ik het hoogst zitten.quote:
Het is zn verjaardag, zat denk ik al aan Braziliaanse wijn ofzo.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Waarom praat Scolari niet meer met BBC, aan het begin van het seizoen wel?
Vind ik ook ja. Maarja, dat kun je vast op 6 manieren uitleggen... Blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:14 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind dat gewoon een goal hoor. De bal is toch los van de keeper?
Joahquote:Op zondag 23 november 2008 00:33 schreef etoz het volgende:
hebben ze de wedstrijd van Middlesbrough al laten zien?
Kwam er vorig jaar ook al eens eentje tegen op de late zondagnacht. Ze deed het wel aardig, maar het is inderdaad wel even wennen. Verder weer een mooi voetbalweekend in Engeland.quote:Op zondag 23 november 2008 09:51 schreef tong80 het volgende:
Ik hoor nu een verslaggeefster moet er wel aan wennen
quote:Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef Sethje het volgende:
Ergens online al? usenet, torrents?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij dacht het antwoord te hebben op de ingooien van Delapquote:
thanx for the kickquote:Op zondag 30 november 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag weer om 23:00 niet vergeten mensen
wat deed iequote:Op zondag 30 november 2008 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij dacht het antwoord te hebben op de ingooien van Delap
quote:Op zondag 30 november 2008 22:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat deed ie
ik schakel in zometeen
Op welk net? Ik woon in Papendrecht, vlakbij de Meent.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
We zijn weer begonnen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op welk net? Ik woon in Papendrecht, vlakbij de Meent.²
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gatverdegatver. Kutmazzel.
Ik heb een underdogfetish.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wedstrijd niet gezien zeker? Het was eenrichtingsverkeer man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |