Mannen werken toch net zo? Of heb ik nu net een vent getroffen die zo denkt?quote:Op zondag 14 september 2008 00:56 schreef BertMaalderink het volgende:
Als Bert haar met rust laat is hij ongeïnteresseerd en als hij haar belt respecteert hij haar wens niet.
Heb je dan niet achteraf het idee dat je er te weinig aan gedaan hebt? Ik ga dus echt niet weken wachten tot ik ooit misschien eens permissie van de koningin krijg om te spreken.quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef MLI het volgende:
Whehehe, sinds een paar dagen zit MLI in exáct hetzelfde schuitje als TS, hoewel hij nooit gezegd heeft dat het niets zou worden en het was al hard op weg naar een volwaardige relatie. Maar MLI heeft besloten er afstand van te nemen, ondanks dat hij haar gevraagd heeft te wachten. Nu heeft MLI al 5 dagen niks gehoord, maar MLI kijkt wel uit voor ze de irritatiegrens opzoekt. Ondertussen vindt MLI het wel ontzettend kut en heeft ze er elke dag een jankbui om. Hij had gezegd dat hij langs wilde komen aankomende week, dus dat wacht ze nog eventjes af. Maar als dat niet naar wens gaat, dan zegt MLI![]()
Vaag = Nee, opzouten met haar dusquote:Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoi ik ben Bert en ik ben een enorme kutuser.
Maar nu is Bert verliefd en wil hij graag inzicht in vrouwenlogica.
Bert gaat om met een mevrouw die eigenlijk geen relatie wil op dit moment, maar ze is wel verliefd op Bert. Dus na een ontzettend tof avondje vol frivoliteiten dacht Bert dat alles koek en ei was. Maar dat was niet zo, want nu wil ze me niet meer spreken, omdat ze tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten. Het komt er eigenlijk op neer dat Bert te sexy is en madame hem daarom niet meer wil zien, omdat ze dan in de war raakt.
Ik heb haar een paar dagen rust gegeven, omdat ik van tevoren wist waar ik aan begon, met de mededeling dat ik er geen kont aan vind zo. Maar ik vind het nou echt niet meer leuk. Dus nu ga ik de radiostilte weer verbreken. Vooral omdat ik denk dat ze deze tijd gebruikt om mij te vergeten en nooit meer wat van zich te laten horen.
Maar Bert z'n grote vraag aan jullie is: wat bedoelt een vrouw werkelijk als ze rust wil? Ik denk aandacht, maar die krijg ik morgen vast keihard op m'n neus.
Groetjes,
Bert.
Wel ook echtquote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef MLI het volgende:
Whehehe, sinds een paar dagen zit MLI in exáct hetzelfde schuitje als TS, hoewel hij nooit gezegd heeft dat het niets zou worden en het was al hard op weg naar een volwaardige relatie. Maar MLI heeft besloten er afstand van te nemen, ondanks dat hij haar gevraagd heeft te wachten. Nu heeft MLI al 5 dagen niks gehoord, maar MLI kijkt wel uit voor ze de irritatiegrens opzoekt. Ondertussen vindt MLI het wel ontzettend kut en heeft ze er elke dag een jankbui om. Hij had gezegd dat hij langs wilde komen aankomende week, dus dat wacht ze nog eventjes af. Maar als dat niet naar wens gaat, dan zegt MLI![]()
Nee. Hoezo te weinig aan gedaan? Zoiets moet verdomme van 2 kanten komen, anders begint het al scheef. Voor mij hoeft het alleen als hij net zo hard voor mij gaat als ik voor hem. In mijn geval begon ik al afstand te nemen van de situatie, we gingen er allebei niet voor. Gisteren besloot ik het af te kappen na een behoorlijk lullig incident. Ik heb hem vandaag gezegd dat hij vooral niet moet denken dat hij me zo kan behandelen. Einde verhaal dus. Ondanks dat het pijn doet, maar beter nu afkappen dan erachter aan hobbelen, uit alle macht proberen iemand te strikken en dan na 3 maanden alsnog gedumpt worden.quote:Op maandag 22 september 2008 22:43 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Heb je dan niet achteraf het idee dat je er te weinig aan gedaan hebt? Ik ga dus echt niet weken wachten tot ik ooit misschien eens permissie van de koningin krijg om te spreken.
hmm klinkt mij iets te bekend in de orenquote:Op zondag 14 september 2008 01:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en het ligt niet aan hem, maar aan haar en ze kunnen wel vrienden blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |