abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2008 @ 01:21:18 #26
163650 Greys
pi_61613900
Bert, ik bang dat ze toch niet zo verliefd op je is als ze je deed geloven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61613905
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:18 schreef SunChaser het volgende:

Ja, das wel dom van je dus he. Je snapt weinig van vrouwen
Ja, ik kan ook thuis blijven zitten, maar nu heb ik tenminste nog een herinnering
pi_61613923
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:19 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jij hebt je aan haar opgedrongen, ze kreeg t gevoel dat je meer wilde, terwijl zij waarschijnlijk alleen vluchtige seks wilde.
Niet. Ik ben juist diegene die alles van dag tot dag ziet.
  Redactie Frontpage zondag 14 september 2008 @ 01:25:15 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61613948
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, liefdevolle copulatie

Hee, Ik scheld jou trouwens wel eens uit op de FP
Ja, maar ik besef heus wel dat je een puber bent met vrouwenprobleempjes hoor
pi_61613956
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef Greys het volgende:
Bert, ik bang dat ze toch niet zo verliefd op je is als ze je deed geloven.
Ja, dat zou kunnen. Maar dan mag ze dat ook wel zeggen, in plaats van tot 2012 haar mooie waffeltje te houden.
pi_61613964
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:25 schreef SunChaser het volgende:

Ja, maar ik besef heus wel dat je een puber bent met vrouwenprobleempjes hoor
Ik ben helemaal geen puber.
  zondag 14 september 2008 @ 01:28:39 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_61613990
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:20 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, liefdevolle copulatie

Hee, Ik scheld jou trouwens wel eens uit op de FP
Wie niet

Anyway, dit gaat 'm niet worden met die vrouw ben ik bang.
  Redactie Frontpage zondag 14 september 2008 @ 01:30:27 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_61614027
quote:
He gefeliciteerd met je eerste goeie grap!
pi_61614114
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:03 schreef agter het volgende:

[..]

Dan zou ik contact opnemen om te zeggen dat je graag met haar over de situatie wil praten. Liefst bij jou /haar thuis.
Zeg gewoon dat je met gevoelens zit en of zij dat ook herkent.
Nu zit je in onzekerheid.
Veel te dwingend, ze vraagt toch om rust? Het laatste dat ze nu wil is TS z'n lastige vragen beantwoorden.
pi_61614173
Ja, maar ze twijfelt tussen mij en niemand. Dit is echt de eerste wedstrijd die ik kan winnen
pi_61614272
Ze heeft van tevoren gezegd dat een relatie er niet in zat en nu ze de daad bij het woord voegt, kun jij seks niet van liefde onderscheiden?
Ik houd wel van ironie.
pi_61614296
Het boeit toch niet of er een ander in het spel is?

Ze heeft de beslissing eigenlijk al gemaakt. Als je nu contact opneemt, bevestig je alleen maar dat je een blok aan haar been bent. Ze dácht dat ze verliefd was, ze liet zich meeslepen omdat ze behoefte had aan aandacht en nu is ze tot de conclusie gekomen dat jij het toch niet bent. Mevrouw is sowieso in de war want ze wil om 'logische redenen' geen relatie, juist dan gevoelig voor wat affectie. Dus wat doet ze? Ze neemt 'even rust' omdat ze het inderdaad zeker wil weten (dat maakt ze zichzelf nu nog wijs) maar over een dag of 4 komt ze tot de conclusie dat het niet eerlijk is om je langer te laten wachten. Dan wil ze je 'spreken' en zegt ze dat ze écht vrij wil zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door MLI op 14-09-2008 02:01:28 ]
  zondag 14 september 2008 @ 01:55:46 #39
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61614315
negeren en je eigen plan trekken. Als het wijfje dan niet komt: naar de volgende
pi_61614320
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:54 schreef MLI het volgende:
Het boeit toch niet of er een ander in het spel is?

Ze heeft de beslissing eigenlijk al gemaakt. Als je nu contact opneemt, bevestig je alleen maar dat je een blok aan haar been bent. Ze dácht dat ze verliefd was, ze liet zich meeslepen omdat ze behoefte had aan aandacht en nu is ze tot de conclusie gekomen dat jij het toch niet bent. Mevrouw is sowieso in de war want ze wil om 'logische redenen' geen relatie, juist dan gevoelig voor wat affectie. Dus wat doet ze? Ze neemt 'even rust' omdat ze het inderdaad zeker wil weten (dat maakt ze zich nu nog wijs) maar over een dag of 4 komt ze tot de conclusie dat het niet eerlijk is om je langer te laten wachten. Dan wil ze je 'spreken' en zegt ze dat ze écht vrij wil zijn.
Ja en het ligt niet aan hem, maar aan haar en ze kunnen wel vrienden blijven.
pi_61614358
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:
Ze heeft van tevoren gezegd dat een relatie er niet in zat en nu ze de daad bij het woord voegt, kun jij seks niet van liefde onderscheiden?
Ik houd wel van ironie.
Ik entertain graag
pi_61614364
Bert, Frosting denkt dat het niks is. Als deze vrouw je echt leuk vind dan vraagt ze toch niet op stilte maar om Bert?
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_61614376
Ja, maar waarom zegt ze dan gewoon niet dat ik moet ophoeren? Ik had die woorden al wel uit haar boodschap gefilterd, maar zolang ze die niet uitspreekt heb ik 0,1% kans.
pi_61614389
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Ja, maar waarom zegt ze dan gewoon niet dat ik moet ophoeren?
Omdat ze daadwerkelijk nog niet zeker weet of ze er wel voor moet weglopen. Dat denkt ze nu nog. Paar daagjes geduld nog.
pi_61614412
quote:
Ja, maar waarom zegt ze dan gewoon niet dat ik moet ophoeren? Ik had die woorden al wel uit haar boodschap gefilterd, maar zolang ze die niet uitspreekt heb ik 0,1% kans.
Dat is het doseren van de klap.
pi_61614433
Nou, we hebben een nogal verschillend idee van onze toekomst, waardoor ze twijfelt of ze er wel aan moet beginnen. Eigenlijk komt het er op neer dat we toch niet samen oud gaan worden. Ik ben alleen nooit met de toekomst bezig, laat staan overmorgen, dus ik zie het allemaal wel. Maar zij is daar serieuzer in.
pi_61614438
quote:
ALARM! Ze wil, als ze éénmaal achter wat ze allang wist komt, wil ze écht niet dat je denkt dat er nog een kans is.

Ik denk dat je vooral in haar leven bent omdat ze 'in de war is', ik denk dat ze tot de conclusie komt dat je aan één of meerdere eisen niet/nooit zult voldoen. Maar dat zal ze er nooit bij zeggen.
pi_61614446
quote:
Op zondag 14 september 2008 02:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Nou, we hebben een nogal verschillend idee van onze toekomst, waardoor ze twijfelt of ze er wel aan moet beginnen. Eigenlijk komt het er op neer dat we toch niet samen oud gaan worden. Ik ben alleen nooit met de toekomst bezig, laat staan overmorgen, dus ik zie het allemaal wel. Maar zij is daar serieuzer in.
Ook dat is bullshit. Als ze écht verliefd is, maakt dat niet uit. Ze zoekt alleen maar uitwegen.
pi_61614468
Ja, maar jij vindt mij een kutuser
pi_61614503
Ja, maar ik ben ook volwassen en reageer dan ook vooral op het verhaal, en niet op de persoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')