abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61629881
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:01 schreef MarMar het volgende:

Ik ben geneigd je te geloven.
Doen.
pi_61804449
quote:
Op zondag 14 september 2008 00:56 schreef BertMaalderink het volgende:

Als Bert haar met rust laat is hij ongeïnteresseerd en als hij haar belt respecteert hij haar wens niet.

Mannen werken toch net zo? Of heb ik nu net een vent getroffen die zo denkt?
pi_61808116
Whehehe, sinds een paar dagen zit MLI in exáct hetzelfde schuitje als TS, hoewel hij nooit gezegd heeft dat het niets zou worden en het was al hard op weg naar een volwaardige relatie. Maar MLI heeft besloten er afstand van te nemen, ondanks dat hij haar gevraagd heeft te wachten. Nu heeft MLI al 5 dagen niks gehoord, maar MLI kijkt wel uit voor ze de irritatiegrens opzoekt. Ondertussen vindt MLI het wel ontzettend kut en heeft ze er elke dag een jankbui om. Hij had gezegd dat hij langs wilde komen aankomende week, dus dat wacht ze nog eventjes af. Maar als dat niet naar wens gaat, dan zegt MLI

pi_61838453
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef MLI het volgende:
Whehehe, sinds een paar dagen zit MLI in exáct hetzelfde schuitje als TS, hoewel hij nooit gezegd heeft dat het niets zou worden en het was al hard op weg naar een volwaardige relatie. Maar MLI heeft besloten er afstand van te nemen, ondanks dat hij haar gevraagd heeft te wachten. Nu heeft MLI al 5 dagen niks gehoord, maar MLI kijkt wel uit voor ze de irritatiegrens opzoekt. Ondertussen vindt MLI het wel ontzettend kut en heeft ze er elke dag een jankbui om. Hij had gezegd dat hij langs wilde komen aankomende week, dus dat wacht ze nog eventjes af. Maar als dat niet naar wens gaat, dan zegt MLI

Heb je dan niet achteraf het idee dat je er te weinig aan gedaan hebt? Ik ga dus echt niet weken wachten tot ik ooit misschien eens permissie van de koningin krijg om te spreken.
pi_61838632
quote:
Op zondag 14 september 2008 00:51 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoi ik ben Bert en ik ben een enorme kutuser.

Maar nu is Bert verliefd en wil hij graag inzicht in vrouwenlogica.

Bert gaat om met een mevrouw die eigenlijk geen relatie wil op dit moment, maar ze is wel verliefd op Bert. Dus na een ontzettend tof avondje vol frivoliteiten dacht Bert dat alles koek en ei was. Maar dat was niet zo, want nu wil ze me niet meer spreken, omdat ze tijd nodig heeft om alles op een rijtje te zetten. Het komt er eigenlijk op neer dat Bert te sexy is en madame hem daarom niet meer wil zien, omdat ze dan in de war raakt.

Ik heb haar een paar dagen rust gegeven, omdat ik van tevoren wist waar ik aan begon, met de mededeling dat ik er geen kont aan vind zo. Maar ik vind het nou echt niet meer leuk. Dus nu ga ik de radiostilte weer verbreken. Vooral omdat ik denk dat ze deze tijd gebruikt om mij te vergeten en nooit meer wat van zich te laten horen.

Maar Bert z'n grote vraag aan jullie is: wat bedoelt een vrouw werkelijk als ze rust wil? Ik denk aandacht, maar die krijg ik morgen vast keihard op m'n neus.

Groetjes,

Bert.
Vaag = Nee, opzouten met haar dus

Serieus, dit gaat echt niks worden, en dat durf ik inderdaad zo uitgaande van de info uit jouw post te zeggen.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_61838768
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef MLI het volgende:

Wel ook echt doen dan.
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_61838807
Uit eigen ervaring. Geef rust een maandje of wat.. als je nu wat forceert dan wordt het allemaal heel erg lelijk.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_61838906
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:43 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Heb je dan niet achteraf het idee dat je er te weinig aan gedaan hebt? Ik ga dus echt niet weken wachten tot ik ooit misschien eens permissie van de koningin krijg om te spreken.
Nee. Hoezo te weinig aan gedaan? Zoiets moet verdomme van 2 kanten komen, anders begint het al scheef. Voor mij hoeft het alleen als hij net zo hard voor mij gaat als ik voor hem. In mijn geval begon ik al afstand te nemen van de situatie, we gingen er allebei niet voor. Gisteren besloot ik het af te kappen na een behoorlijk lullig incident. Ik heb hem vandaag gezegd dat hij vooral niet moet denken dat hij me zo kan behandelen. Einde verhaal dus. Ondanks dat het pijn doet, maar beter nu afkappen dan erachter aan hobbelen, uit alle macht proberen iemand te strikken en dan na 3 maanden alsnog gedumpt worden.

pi_61866049
Haar initiatief laten nemen tot contact en ondertussen weer je eigen leven oppakken. Loop er niet teveel achter aan; gegarandeerd gezeik op je nek.
pi_61896072
Ik zal je zeggen wat je moet doen.

Je moet met dezelfde (heerlijk ) arrogante houding als in dit topic naar haar toegaan en zeggen dat ze moet kappen met zeiken en dat ze vanaf dat moment gewoon je vriendinnetje is. Sommige (ok...alle...) vrouwen zeuren om het zeuren. Volgens mij speelt ze gewoon hard to get. Dat is even leuk, maar nu is het leuk geweest en moet ze gewoon je vriendinnetje worden. En bij sommige vrouwen moet je gewoon even zelf het heft in handen nemen.

Kortom, je moet even door haar verhaal heen prikken en haar duidelijk maken dat ze je vriendinnetje wordt, of ze dat nou leuk vind of niet.

Succes
onzin?
pi_61896086
BTW, er moeten meer van dit soort gasten topics openen hier, ipv al die zeiknichtberichten. Goed topic
onzin?
pi_62730673
TS, update.
pi_62731241
die bert toch? ik denk dcat ze met rust laten, met rust laten bedoelt joh (y)
pi_62745921
Nou, is het Bert uiteindelijk nog gelukt om deze dame te scoren?
pi_62747887
Nee
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:42:50 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62748026
Ik vind Bert wel grappig.
Ik heb verder geen advies natuurlijk, want vrouwen zijn niet zo'n ster in logica.
pi_62749665
quote:
Op zondag 14 september 2008 01:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja en het ligt niet aan hem, maar aan haar en ze kunnen wel vrienden blijven.
hmm klinkt mij iets te bekend in de oren

overigens waarom doen vrouwen zo vaag om je te sparen, dat maakt het voor de man alleen maar lastiger want zo stel je het no hope punt uit ipv gewoon eerlijk te zeggen wat ze denken.

[ Bericht 20% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 28-10-2008 14:12:46 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Official ESF Kreviewer dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:55:42 #118
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62750257
Kreator begrijpt Bert wel op zich. Als de labiele doos van Bert namelijk echt niets had gewild, dan had ze eigenlijk ook niet met hem moeten rotzooien om vervolgens te zeggen dat ze erover moet nadenken.
Dat is wel een teken van een manipulatieve hoer, Bert. Kennelijk vindt ze dat haar machtspositie wat teveel ontbreekt, die ze nu probeert terug te halen.
Als je het zeker wil weten moet Bert haar gewoon ff opzoeken. Risico loopt Bert toch al...

En het kan natuurlijk ook gewoon zijn zoals Xennia zegt. Dat Bert gewoon niet kan accepteren dat het niet meer is dan sex, maar goed dat is Krea's menig.

Groetjes,

Krea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')