oeh oeh oeh.. dat wil ik ook welquote:Op maandag 29 december 2008 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Argh, ik kan me dat van de zoon van Sam niet meer herinneren.
Morgen maar even aanzetten weer. Ik heb heel dit seizoen nog op de HD staan.
En idd dankzij Sylvester kan ik binnenkort 13 ook afkijken en aan 14 gaan beginnen.
quote:Op maandag 29 december 2008 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Argh, ik kan me dat van de zoon van Sam niet meer herinneren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 29 december 2008 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Argh, ik kan me dat van de zoon van Sam niet meer herinneren.
Morgen maar even aanzetten weer. Ik heb heel dit seizoen nog op de HD staan.
En idd dankzij Sylvester kan ik binnenkort 13 ook afkijken en aan 14 gaan beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
Ik heb geen kerstboom dit jaar. Kan het ook in mijn pmbox zitten?quote:Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
De kerstman is dit jaar een beetje laat. Willen de mensen nog even onder de kerstboom kijken?
Omdat je het zo lief vraagt maakt de kerstman voor jou een uitzondering.quote:Op maandag 29 december 2008 22:14 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstboom dit jaar. Kan het ook in mijn pmbox zitten?
Ik wist het want ik ben hartstikke lief geweest dit jaar en ik heb trouw iedere aflevering gevolgd! Thnx!quote:Op maandag 29 december 2008 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt maakt de kerstman voor jou een uitzondering.
Whoei..quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net de volgende aflevering gezien!![]()
![]()
![]()
Ik heb dat maar bij een paar afleveringen gehad eigenlijk (13)quote:Op maandag 29 december 2008 22:53 schreef Yoni het volgende:
Bij welke aflevering ben je nu BE? Ik lees best veel negatieve dingen over seizoen 13 en 14, maar ik heb toch best een paar keer echt op het puntje van mijn stoel gezeten of zitten janken bij seizoen 13. Of dat ik zooo graag wilde weten of iets goed afliep dat ik meteen de volgende aflevering erachteraan ging kijken![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 23:00 schreef Yoni het volgende:
Mijn kinderhand is waarschijnlijk ook gewoon snel gevuld danSowieso, als Luka voorbij komt ben ik blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:07 schreef Yoni het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er best vaag uit trouwens, zo'n gesprek via spoilers!
quote:Op maandag 29 december 2008 23:18 schreef Yoni het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er best vaag uit trouwens, zo'n gesprek via spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook de eerste dat ik een gesprek voer via spoilers. Best grappig eigenlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |