Inderdaad!quote:Op zondag 14 september 2008 10:57 schreef Angelic_Rose het volgende:
Trouwens, die scene toen Abby en Luka gevonden werden door Kerry deed me denken aan het feit dat ze Carter en Lucy ook vond in seizoen 6.. Arme Kerry..
Ik herken het probleem. Hier hetzelfde euvel.quote:Op zondag 14 september 2008 15:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Grr, %*@#*&$*(&@#*(&@#(**$(#$(* .
Mijn DVR heeft de aflevering om een of andere wazige reden niet opgenomen.
Wil je me aub de link sturen ????quote:Op zondag 14 september 2008 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 'm zowaar ergens op het wereldwijde web kunnen vinden.Zonet gedownload en gezien.
Op het eind dacht ik: "rijd eens snel weg voordat die eikel wakker wordt".
Geef maar een gil als je deze aflevering wil hebben, circa 450MB.
quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga voortaan gebruik maken van SMS Reminders. Morgenavond om 22.30u ontvang ik een SMS. Nu maar hopen dat ik deze aflevering niet mis.
Ik zat echt continu te denken dat Joe het niet overleefd zou hebben... werd ook wel onwijs goed geinsinueerd in deze aflevering. En inderdaad dat moment tussen Abby en haar moeder. geweldig.quote:Op maandag 22 september 2008 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
Pfoe... was een weekje weg en heb dus gisteren de laatste van 12 en de eerste van 13 gezien en vanmorgen de 2e van 13.
Wat een kippevel en tranentrekkers zeg.
Ze liepen hier over mijn wangen toen Abby met Joe in beeld kwam, terwijl ik dat mezelf al lang had voorgehouden, dat het heus wel goed zou komen.
Wat een heer-lijke serie!
Alleen jammer van de begin-tune...
quote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:Ik bedenk me ineens dat ik gewoon aan het spoileren ben voor de mensen die de aflevering van afgelopen zaterdag nog niet gezien hebben.
Haha, wanneer mag je dan over een ep praten? loopt altijd het risico dat iemand hem nog moet kijken.quote:Op maandag 22 september 2008 22:06 schreef Brighteyes het volgende:Ik bedenk me ineens dat ik gewoon aan het spoileren ben voor de mensen die de aflevering van afgelopen zaterdag nog niet gezien hebben.
Dat zou ik een goede afspraak vinden.quote:Op maandag 22 september 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij is de afspraak dat zodra het uitgezonden is het spoilervrij mag, maar ik vind alles best heur
Bronquote:ER hoopt op terugkeer George Clooney
Uitgegeven: 23 september 2008 12:19
AMSTERDAM - George Clooney is mogelijk te zien in het allerlaatste seizoen van ziekenhuisdrama ER. Producers van de succesvolle serie denken dat ze de acteur kunnen overhalen om mee te doen.
"We hebben voor ieder karakter uit het verleden een goed verhaallijn bedacht", zo zegt een van de producers in een interview met het Amerikaanse tijdschrift TV Guide.
Andere personages uit het verleden, zoals Anthony Edwards en Noah Wyle, hebben al toegezegd om terug te keren voor de laatste uitzendingen.
De woordvoerder van Clooney blijft een terugkeer ontkennen. "Hij komt niet terug. Het is iets wat hij al heeft gedaan."
Films
De Hollywoodacteur verliet de populaire serie in 1999, maar kwam een jaar later eenmalig terug. Volgens Clooney's woordvoerder heeft de acteur het momenteel te druk met het opnemen van films. Clooney is momenteel te zien in 'Burn After Reading'.
Ja joh? Ik vond vorige week nogal een afknapperquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaa, ik verheug me er al weer dagen op!
En ik heb weer een SMS'je ontvangen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga voortaan gebruik maken van SMS Reminders. Morgenavond om 22.30u ontvang ik een SMS. Nu maar hopen dat ik deze aflevering niet mis.
Ik typte ook bijna Uncle Jessie bij mijn bovenstaande postquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... hm... hm...
Matig...
Ik vind die nieuwe arts niet zo... ik blijf maar aan Full House denken.
Ik heb een account bij Mollie. Een script dat wekelijks op zateravond draait zorgt ervoor dat er automatisch een SMS'je wordt verstuurd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:36 schreef denthemen het volgende:
Hoe doe je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |