abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61677233
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 12:18 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als onze achterhoede net zo speelt als tegen Volendam zal ajax minder kansen krijgen als tegen Roda
Normaal gesproken heeft Ajax ook een stuk minder kansen nodig om meer goals te scoren als afgelopen zondag.

Ik zet in op minimaal 3 Ajax goals in de Kuip. Als het een beetje loopt is deze voorhoede niet te stoppen. In ieder geval niet door dat brandhout wat bij Feijenoord in de basis staat.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61678028
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Hofland

Die had vorig jaar na de zeperd tegen NAC in de competitie ook al mooie woorden klaarstaan (spelers die het niet konden opbrengen om net dat extra te geven hadden volgens hem niks te zoeken in het elftal) terwijl ie zelf een draak van een seizoen speelde.
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:37:36 #178
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61678081
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hofland

Die had vorig jaar na de zeperd tegen NAC in de competitie ook al mooie woorden klaarstaan (spelers die het niet kunnen opbrengen om net dat extra te geven hadden volgens hem niks te zoeken in het elftal) terwijl ie zelf een draak van een seizoen speelde.
En wat is er dan alsnog mis met zijn woorden. Als hij 300 % geeft en het gaat voor geen meter dan geeft dat niet. Maar als Bruins er de pet naar gooit na 30 minuten, mag je daar terecht boos over zijn. Maar oke, jij bent altijd zo simpel.
pi_61678246
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

En wat is er dan alsnog mis met zijn woorden. Als hij 300 % geeft en het gaat voor geen meter dan geeft dat niet. Maar als Bruins er de pet naar gooit na 30 minuten, mag je daar terecht boos over zijn. Maar oke, jij bent altijd zo simpel.
Het zijn woorden waar je als Feyenoord supporter natuurlijk trots op mag wezen, maar die jongen faalt toch keer op keer.

Maar goed we zullen zondag zien of hij voor de verandering het tegendeel weet te bewijzen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:44:10 #180
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61678290
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het zijn woorden waar je als Feyenoord supporter natuurlijk trots op mag wezen, maar die jongen faalt toch keer op keer.

Maar goed we zullen zondag voor de verandering het tegendeel weet te bewijzen.
Toen zijn probleempjes waren opgelost vorig seizoen ging hij stukken beter voetballen. Ook de wedstrijd tegen Volendam was wat dat betreft hoopvol maar het blijft natuurlijk Volendam.

De tijd zal het leren.
  dinsdag 16 september 2008 @ 16:49:25 #181
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61678450
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Maar goed we zullen zondag voor de verandering het tegendeel weet te bewijzen.
Jarenlang het grootste verdedigende talent van PSV, aanvoerder bij Wolfsburg, talloze keren bij de selectie van Oranje, maar nee hij kan er niets van.

Hij heeft vorig jaar vaak genoeg goede wedstrijden gespeeld. Vaak genoeg spitsen van een heel hoog niveau in de pocket gehad. Alleen op een gegeven moment had hij inderdaad een hele slechte vorm. Maar dat had volgens hem te maken met dingen in de privé-sfeer en bovendien speelde hij elke keer op 85 % fitheid ofzo. Betekent niet gelijk dat hij er niets van kan. Voor de Eredivisie is het een hele goede vedediger, mits fit en in normale vorm.
pi_61679045
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 16:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Jarenlang het grootste verdedigende talent van PSV, aanvoerder bij Wolfsburg, talloze keren bij de selectie van Oranje, maar nee hij kan er niets van. [ afbeelding ]
Magath zag zelf ook wel dat Hofland niet meer de Hofland van zijn PSV tijd was. Toen was ie top. Maar in zijn laatste seizoen bij Wolfsburg speelde hij gewoon matig. Pakte altijd wel z'n kaartje mee (ook rode) en had (onbesuisde) overtredingen nodig om z'n mannetje te stoppen. Toen ie eenmaal naar Feyenoord vertrok had ik zelf ook de verwachting dat hij een aanwinst voor Feyenoord zou zijn (dat moet ik bekennen) maar na een seizoen te hebben gespeeld heeft hij absoluut niet aan de verwachtingen weten te voldoen.

Een langdurige dip of personele problemen, ik weet het niet maar wat ik wel constateerde was dat hij ook nu weer de nodige kaarten pakte en toch wel redelijk vaak aan de verkeerde kant stond te dekken. Wanneer een spits druk uitoefende op zijn zwakke been zag je dat hij al snel in de problemen kwam. Dat viel me toch wel erg op.

Ik schrijf hem nu niet af want in principe zou hij nog steeds een aanwinst voor de eredivisie moeten zijn. Alleen beoordeel ik nu zijn optreden van afgelopen seizoen en dat was niet best. Maar goed dit seizoen weer een nieuwe kans.
pi_61679162
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:09 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
Pakte altijd wel z'n kaartje mee (ook rode) en had (onbesuisde) overtredingen nodig om z'n mannetje te stoppen.
Hopelijk doet hij dat zondag weer
pi_61679229
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daar dupeer je je eigen ploeg toch alleen maar mee?
pi_61679251
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ons aanvalstrio is onnavolgbaar.
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:21:38 #186
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61679332
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:17 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ons aanvalstrio is onnavolgbaar.
zagen we tegen willem 2
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_61679337
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daar dupeer je je eigen ploeg toch alleen maar mee?
Maak toch niet uit. Als je de tegenstander pijn kan doen geeft dat ook voldoening.
Ben benieuwd of van basten leonardo laat spelen.Hoop t
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61679377
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:21 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

zagen we tegen willem 2
Het vergt natuurlijk ook wat tijd maar zondag staan ze er.
pi_61679420
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Maak toch niet uit. Als je de tegenstander pijn kan doen geeft dat ook voldoening.
Ben benieuwd of van basten leonardo laat spelen.Hoop t
Het geeft mij persoonlijk geen voldoening als Oleguer Makaay geblesseerd zou trappen.
Maar misschien ben ik daar wel te veel mens voor en te weinig supporter.
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:29:53 #190
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_61679562
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het geeft mij persoonlijk geen voldoening als Oleguer Makaay geblesseerd zou trappen.
Sja ik ben ook heel fanatiek maar ik hoef geen speler naar de klote te zien worden getrapt.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_61679810
Godverdomme. Giovanni is ziek
Het zit ons ook echt niet mee he.
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:43:10 #192
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61679848
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet bij elke Ajax-speler.

Eigenlijk alleen bij Leonardo en in mindere mate Huntelaar.
Maar tijdens de wedstrijd bi iedereen uiteraard.
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:46:00 #193
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61679925
quote:
Feyenoord roept fans op tot goed gedrag
Sport - door Redactie op 16-09-2008 @ 15:36

Feyenoord is erop gebrand een goed figuur te slaan in Europa, zowel op het veld als op de tribune. De Rotterdammers hebben daarom vandaag een open brief naar de supporters op de clubwebsite geplaatst. Daarin verzoekt de club de fans tijdens de wedstrijd tegen Kalmar FF donderdag 'het gezonde verstand te gebruiken en het elftal op een positieve manier te steunen'.

"Feyenoord wil in de nabije toekomst weer een rol van betekenis gaan spelen", staat in de brief te lezen. "Nationaal én internationaal in de Uefa-competities. Daar werken we hard aan. Deelname aan Europees voetbal is een belangrijke voorwaarde om onze toekomstplannen te kunnen verwezenlijken." Het gedrag van de fans kan daarbij de doorslag geven, stelt de club, die weet dat een nieuwe misstap fatale gevolgen kan hebben.

In de brief refereert Feyenoord daarbij aan de Europese wedstrijd tegen Nancy in november 2006. "Feyenoord beleefde een inktzwarte avond door toedoen van zich supporter noemende mensen." In de Franse stad braken voor en tijdens de wedstrijd rellen uit, waarbij de Franse politie zelfs traangas gebruikte. Doorspelen werd daardoor onmogelijk.

De brief, ondertekend door algemeen directeur Eric Gudde en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, besluit met een hoopvol 'Feyenoord rekent op u!'
pi_61680029
Als Gio zondag nog niet fit is, hoe gaan we dan spelen?

-----------------Fer----------------
Wijnaldum-----------------Bruins
---------------Janota--------------

Dat is een gemiddelde leeftijd van 18 jaar
pi_61680061
van Bronckhorst is zondag heus wel fit.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:51:25 #196
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61680064
Die is zondag echt wel fit hoor, niet zo paniekerig graag.
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:51:28 #197
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61680066
Gio moet zondag gewoon meedoen, anders kunnen we net zo goed de wedstrijd schriftelijk afdoen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:18:41 #198
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61680765
Gio staat er wel. Desnoods snuift hij een gram coke weg om te kunnen spelen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:21:40 #199
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61680850
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
Desnoods snuift hij een gram coke weg om te kunnen spelen.
Het is er wel het tijdstip naar.

12.30
pi_61681191
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:18 schreef Happel het volgende:
Gio staat er wel. Desnoods snuift hij een gram coke weg om te kunnen spelen.
Last van een snot neus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')