Wat probeer je nu te zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef JanusAnus het volgende:
Dit is wel een heel makkelijke klacht. Volgens mij is er echt niemand die hem niet bloedirritant vindt, behalve misschien PSV fans, en dan nog niet eens allemaal..
Klopt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef JanusAnus het volgende:
Dit is wel een heel makkelijke klacht.
Ja dat probeerde ik te zeggen. En passant maakte ik nog even duidelijk dat ik het er hartgrondig mee eens ben en dat iedereen die het er niet mee eens is een mongool is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:49 schreef behangplakker het volgende:Makkelijk, maar goede klacht
EN DAAR IS ELKE AJACIED VERDOMD BLIJ MEE OOKquote:
Hij zou toch Ajax een landstitel bezorgen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
EN DAAR IS ELKE AJACIED VERDOMD BLIJ MEE OOK
Het doel heiligt alle middelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:06 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Mooi dat je niet eens bestrijdt dat die Lazovich een walgelijk figuur is.
4 jaar geleden, hoeveel titels heeft PSV ook alweer?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hij zou toch Ajax een landstitel bezorgen?
wanneer was ook al weer de laatste?
Waardeloze instellingquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het doel heiligt alle middelen
op naar #5
In dat geval...kan PSV er dit jaar mooi weer een halen. Ajax-aanhangers hebben blijkbaar voldoende aan successen uit een steeds grijzer verleden. Het boeit mij namelijk geen reet hoeveel titels psv heeft gehaald voor, pakweg, 1975.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
4 jaar geleden, hoeveel titels heeft PSV ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |