Met lang zag ze er nog wel redelijk uit, maar zingen kan ze niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:49 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is zo'n coole reeks ja!
en: Rihanna

Zingt ze dan? is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met lang zag ze er nog wel redelijk uit, maar zingen kan ze niet.

ken jij dit ???quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Zingt ze dan? is me nooit opgevallen
[ afbeelding ]
haar lichaam des te meer
Staat dat op tape?quote:Ik was ladderzat, en moest 15 kilometer alleen afleggen(niemand anders die daar was woont hier.) De eerste 5 km gingen goed, daarna belandde ik in een sloot. Gewoon er in gefiets. Het stomste was dat ik in slaap viel, en toen ik wakker was was mijn fiets gejat

quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het ziet er nogal wanhopig uit, begrijp ik?

Van Anaquote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff geoefend op mijn richtskills! [ afbeelding ]

Ja, die Got Milk commercialsquote:Op zondag 14 september 2008 00:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Van AnaIvanovic
bestaat er ook zo'n foto, voor een commercial gemaakt geloof ik.

Jij bent meer van blond of niet?quote:Op zondag 14 september 2008 00:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die Got Milk commercials(daar is deze ook van) dat zijn iedere keer weer dezelfde grapjes

quote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Die kop van Duffy doet me denken aan:
[ afbeelding ]

Nee, hou eigenlijk meer van donker haar. Mijn vriendin is ook niet blond.quote:Op zondag 14 september 2008 00:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij bent meer van blond of niet?![]()

Neuh, van Haley is er sowieso niet veel en van Hayden pluk ik het gewoon van superiorspics.com daarbij heb ik de meeste plaatjes al eens een keer geplaatstquote:Op zondag 14 september 2008 00:24 schreef BigKahuna het volgende:
BobbyB spendeert echt dagen aan het zoeken van Haley en Hayden-plaatjes he

niet uit je privealbumquote:Op zondag 14 september 2008 00:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, van Haley is er sowieso niet veel en van Hayden pluk ik het gewoon van superiorspics.com daarbij heb ik de meeste plaatjes al eens een keer geplaatst

Ik check meestal Celebutopia.net, daar staan een hoop HQ/UHQ picsquote:Op zondag 14 september 2008 00:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neuh, van Haley is er sowieso niet veel en van Hayden pluk ik het gewoon van superiorspics.com daarbij heb ik de meeste plaatjes al eens een keer geplaatst

Prive is prive he, niemand hoeft de foto's van ons samen te zien.quote:

voor mij blijft er elke keer nieuws verschijnenquote:Op zondag 14 september 2008 00:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]

Geil!quote:Op zondag 14 september 2008 00:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik check meestal Celebutopia.net, daar staan een hoop HQ/UHQ pics

quote:Op zondag 14 september 2008 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Die kop van Duffy doet me denken aan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |