Schaam je! Da's toch zonde van zo'n mooie dag?quote:Op zondag 14 september 2008 11:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mooi zo. Damn, ik kom net uit bed geroldZo lui ben ik nu whehe.
Daar is het tenslotte zondag voorquote:Op zondag 14 september 2008 11:30 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mooi zo. Damn, ik kom net uit bed geroldZo lui ben ik nu whehe.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Schaam je! Da's toch zonde van zo'n mooie dag?
nee, dan kun je beter strijken idd...
Precies!! Heb jij al voor vandaag plannen gemaakt?quote:Op zondag 14 september 2008 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is het tenslotte zondag voor
Vuelta kijken vanmiddagquote:Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Precies!! Heb jij al voor vandaag plannen gemaakt?
Dit is de ROnde van Spanje. Aanzienlijk boeiender dan de ronde van Nederlandquote:Op zondag 14 september 2008 12:13 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar de Tour de France en de ronde van Nederland.
Tja, wat houd Nederland nou toch in? Klein kikkerlandje.quote:Op zondag 14 september 2008 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de ROnde van Spanje. Aanzienlijk boeiender dan de ronde van Nederland
Alleen rust kan je reddenquote:Op zondag 14 september 2008 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis
Sporten ging matig, denk toch dat er een griepje aan zit te komen
Nu rust iig
Dat zal zeker helpen ja. En is ook niet al te moeilijkquote:
Ik moet zeggen dat mijn knie er wel duidelijk op vooruit gaat de laatste dagenquote:Op zondag 14 september 2008 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal zeker helpen ja. En is ook niet al te moeilijk
En dan weer rustig opbouwen met zwemmen?quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn knie er wel duidelijk op vooruit gaat de laatste dagendoor de rust
nietus!quote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
wow de hele ksc is weer eens door een hele andere groep mensen over genomen
Preciesquote:Op zondag 14 september 2008 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan weer rustig opbouwen met zwemmen?
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 14 september 2008 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
wow de hele ksc is weer eens door een hele andere groep mensen over genomen
En dan rustig opbouwenquote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Preciesmorgen gaat het bad weer open
Heeft de dok nog een aanbeveling gedaan hoe je 't moet gaan opbouwen? Om niet meer terug te vallen zeg maar?quote:Op zondag 14 september 2008 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn knie er wel duidelijk op vooruit gaat de laatste dagendoor de rust
Anders bestel je toch alvast een paar krukkenquote:
Ja, gewoon rustig aan opbouwenquote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heeft de dok nog een aanbeveling gedaan hoe je 't moet gaan opbouwen? Om niet meer terug te vallen zeg maar?
hier plaatsen danquote:Op zondag 14 september 2008 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bijna hele dan![]()
btw zoek eens op emo en elmo op in youtube geweldig filmpje
quote:
Nee. Daarom ook na elkaar, niet tegelijkquote:Op zondag 14 september 2008 15:09 schreef DR34M3R het volgende:
Dat is toch geen combinatie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banaan_(fruit)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |