Als jij wat doorpost zal het niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik vind het erg irritant als ik iets post en er intussen heel veel posts tussen staan. Kunnen we afspreken dat we dat niet doen nu? Zo kan ik het niet zo goed bij houden
Ja hallo! Weet je wel hoeveel tijd het me extra kost met al die backspace om te zorgen dat de spelling en grammatica correct blijft?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij wat doorpost zal het niet meer gebeuren
Lekker he, die drankquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hallo! Weet je wel hoeveel tijd het me extra kost met al die backspace om te zorgen dat de spelling en grammatica correct blijft?
quote:
Jah. Al zal de eerste wel door de war geschopt gaan worden door de kids: uitslapen.quote:Op zondag 14 september 2008 00:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, jullie al plannen voor morgen?
Weer gaat toch mooi worden?? Ik ga iig uitslapen tot rond 12:00, daarna Formule 1 kijken en voetbal aansmijtenquote:Op zondag 14 september 2008 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Al zal de eerste wel door de war geschopt gaan worden door de kids: uitslapen.
Tweede: vriend onderhand eens zien...wordt tijd. Maar ik weet niet eens of hij morgen kan..
Derde: nieuwe winterjas van de oudste ruilen voor een maatje groter. Mits het weer mee zit.
Dan moet je niet typen met een plectrum in je handquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja hallo! Weet je wel hoeveel tijd het me extra kost met al die backspace om te zorgen dat de spelling en grammatica correct blijft?
quote:Op zondag 14 september 2008 00:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Weer gaat toch mooi worden?? Ik ga iig uitslapen tot rond 12:00, daarna Formule 1 kijken en voetbal aansmijten. Voor de rest, we zien wel.
Voor Baileys vind ik het heel veelquote:Op zondag 14 september 2008 00:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar niet zoveel gehad hoor. 2 Baileys. In 2,5 uur.. Valt best mee toch?
Morgen zonnig maar slechts eens graad of 17quote:Op zondag 14 september 2008 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Al zal de eerste wel door de war geschopt gaan worden door de kids: uitslapen.
Tweede: vriend onderhand eens zien...wordt tijd. Maar ik weet niet eens of hij morgen kan..
Derde: nieuwe winterjas van de oudste ruilen voor een maatje groter. Mits het weer mee zit.
Hahaquote:Op zondag 14 september 2008 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Als het weer nou mooi genoeg wordt ga ik met ze aan het water liggen
niet echt zwemweer dus...quote:Op zondag 14 september 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen zonnig maar slechts eens graad of 17
Ligt eraan of je binnen of buiten wilt zwemmen.quote:
Als het water lekker warm is juist welquote:
Nou ja, aangezien ik het over goed weer had denk ik dus buitenquote:Op zondag 14 september 2008 00:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt eraan of je binnen of buiten wilt zwemmen.
Ook jij een fijne nacht DR34M3R!quote:Op zondag 14 september 2008 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
ik duik ook mijn nest in. Welterusten![]()
Gaat wel lukken hoor.. Dromenquote:Op zondag 14 september 2008 00:16 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ook jij een fijne nacht DR34M3R!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |