Ga maar weer gewoon normaal reageren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:12 schreef Barca het volgende:
Na dit weekend staat die nepclub uit Eindhoven 6 punten los van Ajax.
Goh frusti joodjes mag wel en p*sv****** mag niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga maar weer gewoon normaal reageren.
De letters p,s,v zitten vast op je toetsenbord.
Gebruik ze ook maar.
Huiliequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Goh frusti joodjes mag wel en p*sv****** mag niet?
Inderdaad. Twentequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:19 schreef Superheld het volgende:
Ook zo'n kut lied na een goal daar
Beter een kutlied, dan een lied dat je nooit hoort.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:19 schreef Superheld het volgende:
Ook zo'n kut lied na een goal daar
Ik denk dat mijn waarschuwing voldoende is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Goh frusti joodjes mag wel en p*sv****** mag niet?
Maar goed ... na dit weekend:
040 gespeeld 2 wedstrijden, gewonnen 2 wedstrijden, verloren 0 wedstrijden, 6 punten
020 gespeeld 2 wedstrijden, gewonnen 0 wedstrijden, verloren 2 wedstrijden, 0 punten
Jammer voor de spelersmaar ja, die clown!
Gewoon geen liedquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Beter een kutlied, dan een lied dat je nooit hoort.
Bij welke club nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef Wooldoor het volgende:
Echt sneu dat er muziek nodig is om een doelpunt te vieren, maar dat is bij bijna elke club in Nederland het geval.
NACquote:
In de ArenA "Zij gelooft in mij" na ieder doelpunt van Ajax? En na ieder tegendoelpunt "Droog je tranen Pierot" of "Huilen is voor jou te laat"?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef Wooldoor het volgende:
Echt sneu dat er muziek nodig is om een doelpunt te vieren, maar dat is bij bijna elke club in Nederland het geval.
Dat is het betere werk.quote:
Redelijk in de eerste helft in ieder geval beter, maar Slijngaard speelt best behoorlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:22 schreef denthemen het volgende:
Ik kom pas net binnen, hoe speelt Sparta?
Willem IIquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is het betere werk.
Al vind ik het I will survive bij Feyenoord wel leuk altijd, maar dat is meer omdat het traditie is.
Welke club had nou Viva hollandia?
Ajax heeft/had toch dat Wayne Mardle nummer?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
In de ArenA "Zij gelooft in mij" na ieder doelpunt van Ajax? En na ieder tegendoelpunt "Droog je tranen Pierot" of "Huilen is voor jou te laat"?
Precies stukken beter, het is ook gewoon machtig om te horen bij een wedstrijd van Barcelona of Real madrid dat geluid van de supporters als er gescoort wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:23 schreef Stofje het volgende:
Bij NAC is er gewoon géén lied, heerlijk. Echt, ik snap werkelijk waar niet wat er leuk is aan een doorsnee kutnummer na een doelpunt. Gewoon lekker juichen zonder dat soort poeha is toch veel toffer.
One step beyondquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ajax heeft/had toch dat Wayne Mardle nummer?
Nee, van Darryl Fitton.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ajax heeft/had toch dat Wayne Mardle nummer?
Niet Ibi eraf halen menquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afellay eraf voor Bakkaldinho
gelukkig. zie geen enkele reden waarom dat niet zou bevallen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:27 schreef denthemen het volgende:
Bij Ajax gaan ze overigens ook kijken hoe het bevalt om geen goal sound te doen
Merk je weinig van denk ik. Ik zou niet eens weten of wij nog een tune hebben na een doelpunt. Het is jarenlang L'amour Toujours geweest, geen idee of dat nu nog zo is. Tijdens het scoren let je toch niet op de muziek.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:27 schreef denthemen het volgende:
Bij Ajax gaan ze overigens ook kijken hoe het bevalt om geen goal sound te doen
Bij Feyenoord hoor je dan altijd geschop op de deuren/ wanden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:26 schreef Barca het volgende:
Of die pijnlijke stilte als de uitploeg een doelpunt gemaakt heeft.
Wat stom van je zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:28 schreef Kopbal het volgende:
Godver. Kom er net achter dat BVB - Schalke 3-3 is geworden.
Zet ik hem af bij de 0-3
Helaas zitten er geen alternatieven voor hem op de bank.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koevermans krijgt er ook geen 1 in hé
Tegen Utrecht welquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Koevermans krijgt er ook geen 1 in hé
Wat???!!!! HAHAHAHquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:28 schreef Chriz2k het volgende:
''Moussa Dembélé trapte min of meer in zijn eigen schijnbeweging.''
Verrassend.
wattes?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:32 schreef Barca het volgende:
Bij ADO hoor je het getok van een kip die geslacht wordt en bij Groningen het huilen van een hond die een trap krijgt van zijn baas.
Ben jij er nou nog steeds?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:32 schreef Barca het volgende:
Bij ADO hoor je het getok van een kip die geslacht wordt en bij Groningen het huilen van een hond die een trap krijgt van zijn baas.
Ah ja, dan kunnen we lachenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:34 schreef Kopbal het volgende:
Pff, 4 minuten extra.
Ik wil Feyenoord zien gvd.
1 man maarquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef Prik0 het volgende:
Geen buitenspel hoor.![]()
Er staan toch 2 man tussen de speler en de goal? Dan maakt het niet uit of de keeper er is of niet.
Alleen Slijngard stond er nogquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef Prik0 het volgende:
Er staan toch 2 man tussen de speler en de goal? Dan maakt het niet uit of de keeper er is of niet.
Inderdaad, er stond er 1 op de rand van 't strafschop gebiedquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:38 schreef Prik0 het volgende:
boo-hoo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Palmboom313 het volgende:
En PSV wint weer op de manier zoals psv het altijd doet met 1-0
uhu daarom hebben ze na 2 wedstrijden ook al 6 doelpunten voor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Palmboom313 het volgende:
maja.. ze winnen welquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Met 1-0, hoe verrassendquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef Barca het volgende:
Zoals verwacht ... de lampies hebben weer eens gewonnen.
Arsenal dacht er vanmiddag toch echt anders overquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Winnen is all that matters, snap je dat nog niet? Mooi voetbal is allang verleden tijd.
die grensrechter staat ook lekker op 1 lijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Koef stond niet buitenspel
Ach, die vallen later in het seizoen wel weer een keer door de mand.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Arsenal dacht er vanmiddag toch echt anders over
Kijk even hoe het met Utrecht ging.. Volgende week kunnen we zien hoe PSV er in de competitie echt voor staat..quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Kerol het volgende:
[..]
uhu daarom hebben ze na 2 wedstrijden ook al 6 doelpunten voor.
Idd, geen buitenspel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Geen buitenspel, pluim voor mij en Prik0
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef w00h00 het volgende:
[..]
die grensrechter staat ook lekker op 1 lijn
wéér een counterquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Koef stond niet buitenspel
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Geen buitenspel, pluim voor mij en Prik0
zal best, maar vooralsnog lijkt het dit seizoen beangstigend veel op de vorige 4quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wéér een counter![]()
en nog in eigen huis ook. wat een walgelijke speelstijl heeft psv toch..
Was Oranje ook walgelijk bezig op het EK tegen Italië/Frankrijk?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wéér een counter![]()
dacht al waar zijn de dug-outsquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:45 schreef Kopbal het volgende:
Prachtige mat weer, dug-outs zijn verplaatst naar de overkant.
Echt vergelijkbaarquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was Oranje ook walgelijk bezig op het EK tegen Italië/Frankrijk?
Ja, die denken daar al jaren anders overquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Arsenal dacht er vanmiddag toch echt anders over
yepquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
zal best, maar vooralsnog lijkt het dit seizoen beangstigend veel op de vorige 4
Ik ben noch voor PSV, noch voor Ajax maar ik vind wedstrijden van PSV meestal wel leuker om naar te kijken. Ajax is ook niet dominant en creeert ook niet zo gek veel. Ajax combineert voornamelijk tien meter over de middellijn en nadert het strafschopgebied ook maar mondjesmaat. Ajax speelt veel meer op balbezit, maar of dat nou zo opwindend is...quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:44 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wéér een counter![]()
Mee eens, maar de wedstrijden zelf zijn wel vaker leuker om te zien. 4-2 winnen ipv 1-0quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben noch voor PSV, noch voor Ajax maar ik vind wedstrijden van PSV meestal wel leuker om naar te kijken. Ajax is ook niet dominant en creeert ook niet zo gek veel. Ajax combineert voornamelijk tien meter over de middellijn en nadert het strafschopgebied ook maar mondjesmaat. Ajax speelt veel meer op balbezit, maar of dat nou zo opwindend is...
ja en dan weer het ajax-topic volkankeren wanneer ze met die speelstijl weer eens punten laten liggen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Mee eens, maar de wedstrijden zelf zijn wel vaker leuker om te zien. 4-2 winnen ipv 1-0
http://nl.justin.tv/voetbal let niet op de chat alleen mongolen daarquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:50 schreef Dr.Crane het volgende:
Heeft iemand die Tele2-link?
Een supporter is toch nooit blij als zijn club niet wint? Dat jij het accepteert moet jij wetenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:50 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ja en dan weer het ajax-topic volkankeren wanneer ze met die speelstijl weer eens punten laten liggen...
Ik houd niet van voetbal, ik ben voor ADO.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Een supporter is toch nooit blij als zijn voetbalclub niet wint? Dat jij het accepteert moet jij weten
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
http://nl.justin.tv/voetbal let niet op de chat alleen mongolen daar
Omdat Ajax de meest geliefde, én de meest gehate club isquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom wordt hier als Ajax speelt elke seconde gepost en is er nu geen hond hier?
Jij bent voor Twentequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik houd niet van voetbal, ik ben voor ADO.
Het 'legioen' heeft Fok! nog niet ontdekt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Dr.Crane het volgende:
Waarom wordt hier als Ajax speelt elke seconde gepost en is er nu geen hond hier?
Omdat we de grootste supportersschare hebben van NL.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Dr.Crane het volgende:
Misschien omdat de clubs die vanavond spelen echte supporters hebben die dus naar het stadion gaan en Ajax voornamelijk teletekst en internet fans heeft?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Dr.Crane het volgende:
Ajax heeft de meeste internet-supportersquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik ben er hoor, schat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Dr.Crane het volgende:
Echt waar joh?????quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
Misschien omdat de clubs die vanavond spelen echte supporters hebben die dus naar het stadion gaan en Ajax voornamelijk teletekst en internet fans heeft?
Mwah, Ajax heeft meer liefhebbers.. Want vergeet niet dat Ajax ondanks al die pannekoeken op internet gewoon de meeste seizoenkaarten verkooptquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
Misschien omdat de clubs die vanavond spelen echte supporters hebben die dus naar het stadion gaan en Ajax voornamelijk teletekst en internet fans heeft?
En waarom Mols in de basis begint.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:56 schreef Happel het volgende:
Slory was al (licht) geblesseerd, begrijp daarom niet waarom hij toch is begonnen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Moet verbeek dat krachthonk mischien toch maar weg doen
Slory is zo'n prutser, heb je echt nks aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef Jnk18 het volgende:
Ouch. En jullie hebben al zoveel aanvallers.
Was best goed de 1e helft in Almelo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En waarom Mols in de basis begint.
Omdat je niemand anders hebt...quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
En waarom Mols in de basis begint.
Leuke theorie, ware het niet dat het stadion in A´dam volzit en ze gemiddeld nog steeds het meeste toeschouwers trekken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:54 schreef fanneke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:57 schreef KingOfPop het volgende:
FeyenoordRoyal Sadness kut, twee uur te vroeg
Ik had ook gekozen voor Janotta idd. Mols is zo traag en slap, in een duel valt hij ALTIJD.quote:
Inderdaad.quote:
Rentree.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef Palmboom313 het volgende:
Tomasson scoort bij zijn jah debuut kun je het niet noemen
Daar hebben ze een woordje voor. Het heet 'rentree'.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef Palmboom313 het volgende:
Thomasson scoort bij zijn jah debuut kun je het niet noemen
Jeugdspelers die nog lang niet geschikt zijn voor eredivisie voetbal. Dat weet jij ook wel, alleen zoek je weer wat om te zeiken.quote:
Stadion vol, zei je dat nou?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leuke theorie, ware het niet dat het stadion in A´dam volzit en ze gemiddeld nog steeds het meeste toeschouwers trekken.
Ze komen er toch na een tijdje wel in, aangezien Mols het geen 90 minuten volhoudt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Jeugdspelers die nog lang niet geschikt zijn voor eredivisie voetbal.
Een 38-jarige spits is daarentegen wel perfect geschikt natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Jeugdspelers die nog lang niet geschikt zijn voor eredivisie voetbal. Dat weet jij ook wel, alleen zoek je weer wat om te zeiken.
Oké.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou geniet maar van het doelpunt van Tomasson. Volgende week kijkt ie de wedstrijd weer met kleine pijntjes toe vanaf de tribune.
Als de keeper mee naar voren is, is de laatste man die nog achter staat de laatste doel verdediger.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Buitenspel dus niet. Grensrechter had waarschijnlijk die man op penalty gebied niet gezien
Dat is de manier om ze te laten ruiken aan eredivisievoetbal. Een volledige wedstrijd redden ook zij niet...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:01 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ze komen er toch na een tijdje wel in, aangezien Mols het geen 90 minuten volhoudt.
Idd, ze spelen aanvallend op de helft van de tegenstander. De hand van Gert (= God, red.)...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:03 schreef denthemen het volgende:
Feyenoord laat geen slecht voetbal zien, snelle combinaties
Ik zag jullie ook met 0-3 winnen bij Utrecht.. je weet hoe het uiteindelijk afliepquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, ze spelen aanvallend op de helft van de tegenstander. De hand van Gert (= God, red.)...
Denk dat de Dirk Side ze wel weg slaatquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
Zou de Ben Side straks uitbreken?
Nood breekt wet. Liever een 38-jarige ervaren speler dan een jonkie. Ik begrijp wel waarom Verbeek daarvoor kiest.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een 38-jarige spits is daarentegen wel perfect geschikt natuurlijk.
Met een prijs. Waarmee heeft Ajax de prijzenkast aangevuld na de 8-2?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag jullie ook met 0-3 winnen bij Utrecht.. je weet hoe het uiteindelijk afliep
Ik niet, maarja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nood breekt wet. Liever een 38-jarige ervaren speler dan een jonkie. Ik begrijp wel waarom Verbeek daarvoor kiest.
Leen van Frisia sidequote:Op zaterdag 13 september 2008 21:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Denk dat de Dirk Side ze wel weg slaat
Mwah, leeft nog niet niet echt...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leen van Frisia side
Zin in morgen? Maak die kut club af
Triest.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:07 schreef Kopbal het volgende:
Want het leven, duurt maar even, alle joden aan het gas.
Ze zijn er vroeg bij
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met een prijs. Waarmee heeft Ajax de prijzenkast aangevuld na de 8-2?
waar is jorien eigenlijk? perm ban?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:07 schreef Dr.Crane het volgende:
http://nl.justin.tv/voetbal
Als je even wilt lachen moet je die tracker eens lezen.100 Joriens bij elkaar.
Volgende week al.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:07 schreef Kopbal het volgende:
Want het leven, duurt maar even, alle joden aan het gas.
Ze zijn er vroeg bij
Je krijgt de groeten van Jorien btw.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:08 schreef Joesse het volgende:
[..]
waar is jorien eigenlijk? perm ban?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Jorien btw.
Kreeg zojuist een PM.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een PM.
ze lopen ook af te spreken om te knokken enzoquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:07 schreef Dr.Crane het volgende:
http://nl.justin.tv/voetbal
Als je even wilt lachen moet je die tracker eens lezen.100 Joriens bij elkaar.
lekker gekquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ze lopen ook af te spreken om te knokken enzo
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:9:12frfan:en wie niet springt9:12gaffeltand:EN WIE NIET SPRINGT EN WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOD9:12sjakies123:oei9:12sjohnny:hahahahhahaha9:12sjohnny:woensel9:12weerts:kan nie tege as ze met ziektes sgelde9:12frfan:wie niet spring die is een jood9:12elholland:JOOODDUUUUHHHHHHHHHHHH9:12psv1913ehv:de resyt heeft KANKERR9:12sidneyfeyenoord:psv heeft geen hoolies9:12sjohnny:wat een pauper ben je dan9:12frfan:en alle jooden moeten
quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:Als je nu niet stopt ligt je morgenmiddag met een stoot ijzer in je darmen PSVer ik ben ze vriend en ook een ]psver maar als je dit zegt ligt er een stootijzer ibn je darmen
wel fijn dat je nog goed contact met 'm hebt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kreeg zojuist een PM.
Die moet nog terugkomen. Kun je nagaan hoe goed we straks zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:14 schreef denthemen het volgende:
Zo kwam Makaay vorig jaar ook aan zijn doelpunten
Als ie het alleen al van z'n pingels moet hebben...quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:14 schreef Dr.Crane het volgende:
De Tom wordt topscorer van de eredivisie.
Scoorde nederland ook altijd zijn pingels maarquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:14 schreef denthemen het volgende:
Zo kwam Makaay vorig jaar ook aan zijn doelpunten
Laatste jaren mogen we niet klagen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:16 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Scoorde nederland ook altijd zijn pingels maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |