iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou ik ook doen, call it pay back time
Omdat er rellen kunnen ontstaan door dat soort dingenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:39 schreef Smeich het volgende:
Ik vond het geweldig wat hij deed. Wat een voetballer ookWaarom hij nou een gele kaart kreeg voor die provocerende actie..... ...
Als ze bij City fit blijven dan kunnen ze meedoen voor de titel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef sjimz het volgende:
en tot nu toe was het een verstandige keuze om arsenal in te ruilen voor man city. dit man city gaat binnen korte tijd gewoon mee doen om de grote prijzen.
Ja right.. door onwetende fans waarvan het bloed plots gaat kolken en dan furieus naar voren rennen en niet om zich heen kijken en wellicht kinderen omver lopen en dergelijk.... Krijgen/kregen andere spelers ook een kaart voor provocerende actie richting fans? Is er een ander voorbeeld bekend van 'zulk gedrag' van een speler richting fans? Spelers halen toch wel vaker hun gram bij fans/supporters van hun vorige club?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat er rellen kunnen ontstaan door dat soort dingen
Ik kan me nog een actie van Van Bommel herinneren tegen Real Madrid...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja right.. door onwetende fans waarvan het bloed plots gaat kolken en dan furieus naar voren rennen en niet om zich heen kijken en wellicht kinderen omver lopen en dergelijk.... Krijgen/kregen andere spelers ook een kaart voor provocerende actie richting fans? Is er een ander voorbeeld bekend van 'zulk gedrag' van een speler richting fans? Spelers halen toch wel vaker hun gram bij fans/supporters van hun vorige club?
(Actie van) Adebayor![]()
quote:
Gary Neville, Man u - Liverpool. Hij is daar voor geschorst geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ik kan me nog een actie van Van Bommel herinneren tegen Real Madrid...
Zover ik weet krijg je altijd een gele kaart als je dat soort dingen uitlokt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ja right.. door onwetende fans waarvan het bloed plots gaat kolken en dan furieus naar voren rennen en niet om zich heen kijken en wellicht kinderen omver lopen en dergelijk.... Krijgen/kregen andere spelers ook een kaart voor provocerende actie richting fans? Is er een ander voorbeeld bekend van 'zulk gedrag' van een speler richting fans? Spelers halen toch wel vaker hun gram bij fans/supporters van hun vorige club?
(Actie van) Adebayor![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 00:30 schreef emokid het volgende:
-edit- altijd een goede speler gevonden maar wat die nu doet kan gewoon echt niet.
Inderdaad randdebielquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:31 schreef DeVinger het volgende:
Sjeez wat een randebiel vandaag he. Maargoed, er staan prestaties tegenover (voorlopig).
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kijk die mentals ook helemaal gek worden![]()
Is dat nu leuk?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gekke mentals?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goal celebration mag niet meer?quote:Op zondag 13 september 2009 01:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat nu leuk?
Ontzettend domme actie natuurlijk.
Van mij wel hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 02:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goal celebration mag niet meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |