omgquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:39 schreef AmiJames het volgende:
Heb je doordeweeks keihard gewerkt dan wil je voor het slapen gaan nog even lachen.. met Jensen kon dat
jij kijkt zeker naar Flauw en Pitteman..quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ben blij dat hij weg is![]()
Jensen vind ik dus echt geen hol aan
nee...quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef AmiJames het volgende:
[..]
jij kijkt zeker naar Flauw en Pitteman..
Het is idd vreselijk als de hele dag je uit je naad gewerkt hebt in de autogarage van je baas. En je kunt thuis even niet met je (naar olie ruikende) handeb en biertje kan opentrekken. Daarna een van je handen in je broek kan stoppen en Jensen kan gaan kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:39 schreef AmiJames het volgende:
Heb je doordeweeks keihard gewerkt dan wil je voor het slapen gaan nog even lachen.. met Jensen kon dat... nu Jensen van de buis is gehaald, kijk ik geen TV meer als thuis kom van werken..![]()
Ik wil JENSEN weer terug hebben op de buis..
Vuile profiteur, werken met je luie flikkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:44 schreef AmiJames het volgende:
[..]
ok ik heb een uitkering.. werken komt in mijn woordenboek niet voor..
mijn bitches werken voor me, ik zamel het geld in..quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:45 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Vuile profiteur, werken met je luie flikker
Dan is het goed pooiers moeten er ook zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:46 schreef AmiJames het volgende:
[..]
mijn bitches werken voor me, ik zamel het geld in..
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:46 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dan is het goed pooiers moeten er ook zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |