FWquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:31 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe het nog steeds met niemand![]()
Hallo CULSC, lang niet gezien
quote:
Met mij goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef FleshWound het volgende:
[..]
P
F
!
!
![]()
Hoe is het? Moet ik 26 topics terug gaan lezen of kan je een samenvatting geven?
Mooiquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Met mij goed
Enn.... er zijn veel bezoekjes (van isa, dh, mb, lein, en volgens mij cf?) waar gewinkeld werd/wordt!
Iedereen neukt met iedereen en Bloes en Golfer gaan over 4 dagen aan hun Big Journey Down Under beginnen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:41 schreef FleshWound het volgende:
[..]
P
F
!
!
![]()
Hoe is het? Moet ik 26 topics terug gaan lezen of kan je een samenvatting geven?
En ik?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
FW'tje!
Hier heb ik al een tijdje geen fok!kers gespot! Ik wacht vol smart tot Vork mij komt opzoeken, zodat ik hem kan verblijden met vego-prutjesMaar jij bent ook welkom, PF
Beter allicht niet, maar wel anders. Ik zou van de tomaat met knoflook, peper en zout een sausje maken en de courgette grillen in de grillpan. en uiteraard de pijnboompitjes er los bij.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Iemand betere suggesties?
Dan moet je natuurlijk wel tijd hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
FW'tje!
Hier heb ik al een tijdje geen fok!kers gespot! Ik wacht vol smart tot Vork mij komt opzoeken, zodat ik hem kan verblijden met vego-prutjesMaar jij bent ook welkom, PF
Als je dat laatste er niet bij had vermeld had ik "what else is new" kunnen zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iedereen neukt met iedereen en Bloes en Golfer gaan over 4 dagen aan hun Big Journey Down Under beginnen.
De tofste kamer in Zoetermeerquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mooi![]()
Met mij ook![]()
Heb waarschijnlijk de tofste kamer in heel Zoetermeer kunnen regelen![]()
Ben ik nét verhuisd, kan ik weer verhuizen
en wanneer komen jij en mister naar het noorden?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
FW'tje!
We rijden er soms in een weekend 600 km meequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je Kever het haalt, zo verMaar voor de rest, sure
1e weekend van oktober is reeds volgeboektquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel tijd hebben.Oktober? Ga je mee PF? Per fiets dan wel
.
Oh dan doe ik datquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Beter allicht niet, maar wel anders. Ik zou van de tomaat met knoflook, peper en zout een sausje maken en de courgette grillen in de grillpan. en uiteraard de pijnboompitjes er los bij.
Je kunt ook de olie verwarmen met stukken knoflook en verse rode peper er in, zodat je een olie krijgt die naar knoflook en peper smaakt. Na een paar minuten die dingen er wel uit halen (ipv verbranden) en de op smaakgebrachte olie door je pasta mengen. De groente kun je er vervolgens gegrild bij doen.
Als we genoeg vrije dagen hebben en zijn bijgekomen van de financiele klap van onze wintervakantiequote:Op zaterdag 13 september 2008 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en wanneer komen jij en mister naar het noorden?
Nee. Maar sinds AZ - Fiorentina heb ik wél een echte klapper hier thuis, en ik zal het niet nalaten om deze straks te gebruiken wanneer ik naar de pixels van mijn Chinese internetstream aan het kijken ben!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Moet jij niet klapperen in Den Haag ?
Maar Raspatat is![]()
CFfie!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
FW'tje!
2de of 4de weekend zou ik evt. kunnen, maar daar heb ik volgende week pas meer duidelijkheid over. Mij kost het namelijk wel 4 dagen, dus ik hoop dat ik dat op een of andere manier in kan plannen. Anders moet ik het iets anders aanpakken.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
1e weekend van oktober is reeds volgeboektMaar voor de rest heb ik wel tijd. In de weekends dan... Razend-druk onderwijsrooster dit semester
* Stereotomy pakt de walnoten onder CF's voet en eet ze opquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als we genoeg vrije dagen hebben en zijn bijgekomen van de financiele klap van onze wintervakantie
Waarvoor we pas kunnen boeken als ik mn volledige rooster hebIk wil NU boeken!!! *stampvoet
De tofste kamer in Zoetermeer is degene die het dichtst bij de snelste verbinding naar Den Haag isquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De tofste kamer in Zoetermeerparadoxaal
Zoiets:quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O in de grillpan zeg je, wat mag dat zijn?
en iets met zout en water of was dat aubergine?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Courgette niet schillen!!!
En ANthraxx, ik zie je wel verschijnenEet je mee?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
en iets met zout en water of was dat aubergine?
Niet schillen idd, en je kan ze ook goed in de oven grillen hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh dan doe ik dat
Courgette schillen? En dan gewoon onder de grill?
Dus al die keren dat wij samen het bed hebben gedeeld ben je vergetenquote:
Dat, of gewoon bakken. Dan, desnoods.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
Niet schillen idd, en je kan ze ook goed in de oven grillen hoor
Nee natuurlijk niet! Maar moeten we dat nou met heel het forum delen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef Isabeau het volgende:
Dus al die keren dat wij samen het bed hebben gedeeld ben je vergeten
Ik wist niet dat het geheim wasquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:03 schreef Vork het volgende:
Nee natuurlijk niet! Maar moeten we dat nou met heel het forum delen?
Geheimen. Nog iets dat eigenlijk niet voorkomt in het woordenboek van de doorgewinterde CUL SC'erquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist niet dat het geheim wassorry.
Ik heb je nummer nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Popjes, stuur mij even een sms de volgende keer als er een scharrel, relatie of wat dan ook ontstaat. Ik duik nu de keuken in voor een avond aziatische pret, maar ik wil niets missen!
quote:
Oké doe ik dat wel! Maarrrquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet schillen idd, en je kan ze ook goed in de oven grillen hoorEn in een gewone pan kan ook
met olijfolie
![]()
Huh? hoe kan dat nouquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké doe ik dat wel! Maarrr
mijn saus wordt niet lekker
Ik deed:
3 teentjes knoflook
4 cherry tomaatjes
3 gewone tomaten
en toen was het niet zo lekker,, beetje peterselie er bij,
nog steeds niet, peper en zout er bij..
Nu heb ik er bijna een heel porcini bouillonblokje bij gedaan,
en het is nu opzich wel lekker maar een beetje zout.
Ik mis gewoon nog smaak!
Heb je geen andere kruiden en specerijen in huis? Denk aan bijv. paprikapoeder, cayennepeper, oregano, rozemarijn, tijm? Dat soort spul?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oké ik mis m'n uitjes + basilicum!
Maar jekantochookheuswel lekker saus maken zonder die twee
Het smaakte naar waterige tomaten!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Huh? hoe kan dat nouwaren je tomaten niet goed? Als ie naar tomaat & knof smaakt is het goed
proeven moet je ook leren
Dus de tomaten? In de supermarkt vind je haast geen smaakvolle tomaten somsquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het smaakte naar waterige tomaten!
Toen ik van die roma tomaatjes had gehaald + ui was het wel super lekker!
Heb er nu weer meer water + tomaat in gedaan
En ik heb bijna alle kruiden die er zijn (al dan niet vers)
Straks sta je bekend om een moddervette risotto. Het overkomt mij ook voortdurend. en zo vaak heb ik die nog helemaal niet gemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:29 schreef motorbloempje het volgende:Roma Tomaten
ga denk ik de moddervette risotto maar weer maken maandag, krijg eters.
Het is superlekker, uiteindelijk supersimpel en makkelijk te maken voor veel mensen
Ja ik denk dat het aan de tomaten lagquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dus de tomaten? In de supermarkt vind je haast geen smaakvolle tomaten soms
Thanx.quote:
Wat is er dan mis met de tofste kamer van Den Haag?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:53 schreef FleshWound het volgende:
[..]
De tofste kamer in Zoetermeer is degene die het dichtst bij de snelste verbinding naar Den Haag is
Ach lekker belangrijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het aan de tomaten lagNiets aan te doen!
"Er zijn nog 93 wachtenden voor u. De wachttijd voor deze kamer bedraagt ongeveer 48 jaar."quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met de tofste kamer van Den Haag?
Ik heb een half klein blikje er bij gedaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Vork het volgende:
Heb je tomatenpuree in huis? Een klein blikje, dat gaat je saus wel redden.
Nouja, dan smaakt die toch weer ergens naar, toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een half klein blikje er bij gedaan
en het smaakt nu alleen nog maar naar tomatensaus uit een blikje
het is niet meer te redden vrees ik.
Ja maar heel goor. En als ik iets goor vind is het saus uit potje/blikquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:58 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, dan smaakt die toch weer ergens naar, toch?
Jij keukenprinsesquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja maar heel goor. En als ik iets goor vind is het saus uit potje/blik
Zucht. Ik word moe van mezelf.
Maar wel heel erg bedankt voor de hulpDan weet ik de volgende keer hoe het wel moet
(in 1x
)
Hoezo dat? Omdat je 'iets met eten studeert'?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ja ik lijk een n00b (ben ik ook)
maar mijn vrienden hebben hoge verwachtingen van mij
die ik een soort van hoog probeer te houden
Leert dan echt niemand meer hoe te koken of doet gewoon niemand dat meer. Volgens mij leven er schrikbarend veel mensen op kant-en-klaar maaltijden. Dat is vast wel ergens onderzocht en gepubliceerd.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, daarvoor al!
Omdat ik als enige kan koken en het ook af en toe doet?
Kant en klaar maaltijden zijn viesquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Leert dan echt niemand meer hoe te koken of doet gewoon niemand dat meer. Volgens mij leven er schrikbarend veel mensen op kant-en-klaar maaltijden. Dat is vast wel ergens onderzocht en gepubliceerd.
Maargoed, ik ga ook maar eens, muziek maken. Kijken of er nog creativiteit over is.
Ik praat nog wel een keer met je na elke dag diepvries pizza.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben dankbaar dat ik hier in Nederland te eten heb, en ik vind het niet erg te eten wat me voorgeschoteld wordt.
Ieksquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en PF: ik kan best goed koken en leuke dingen doen from scratch enzo... Maar soms is blik/pot enzo best lekkerStiekeme voorliefde voor witte bonen in tomatensaus
![]()
Ik ben verslaafd ende verslingerd aan peulvruchtenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
IeksDat staat echt op nummer 1 van meest gore dingen
ik hou niet echt van peulvruchten en koolachtige dingen.
Ik vind niks wat ik eet smerigquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
he komDeel je smerigste eetgewoontes met ons
Witte bonen in tomatensaus is wel ieuwieuwieuwquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
he komDeel je smerigste eetgewoontes met ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |