Als dat zo was, zou iedereen het gebruiken he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:04 schreef Soufian het volgende:
dan kan ik net zo goed Moerstaal.nl gebruiken, maar ik zoek iets dat ik alles kan veranderen..
zonder te betalen en al die andere shit
Ja lees dan sjaak, het is je al 5 keer verteld.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:13 schreef Soufian het volgende:
anders deed ik het al bij m'n broer
Hij beheert zelf 9 websites dus..
Maar ik wil mijn eigen tekst achter de ''@''
Dan moet je echt je eigen URL vastleggen ong. 10 euro per jaar.quote:
Je bedoelt een afzender opgeven? Dan heb je niet opeens een ander email-adres hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef Soufian het volgende:
vroeger kon je met de oude msn versie ook eigen text intikken dus het kan WEL, maar ik weet zeker dat het een onbekende plek is waar je het kunt doen
Dat deel achter de @ heet de domeinnaam, en die kost je 10 euro per jaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:19 schreef Soufian het volgende:
ff voor de duidelijkheid, ik wil het gewoon simpel houden ^o^
Ik wil geen domein shit enz.. doen
Neem dan ook wat van anderen aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:32 schreef Soufian het volgende:
@Renesite
Gare lul, als m'n broer 9 site's beheert betekent het niet dat ik overal verstand van moet hebben..
nee gare lul, zei iequote:Op zaterdag 13 september 2008 17:33 schreef Renesite het volgende:
Overigens, wtf noem je me een rare lul.
Ja, in het bos achter de 6e boom van de derde rij links.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef Soufian het volgende:
vroeger kon je met de oude msn versie ook eigen text intikken dus het kan WEL, maar ik weet zeker dat het een onbekende plek is waar je het kunt doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |