Een of ander evenement gaande daar?quote:Op zondag 14 september 2008 13:22 schreef qu63 het volgende:
zo, 23km gehad, nu tijd voor lunch!
En tegenover het restaurant staat het hele plein vol paard-en-wagens
ik denk een tourtocht ofzoquote:Op zondag 14 september 2008 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een of ander evenement gaande daar?
Oh juist, ik heb een USB-DVD-drive nodigquote:Op zondag 14 september 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch best een nuttig dagje wel, zo![]()
Misschien straks maar eens kijken hoe ik XP op mijn Eee ga zetten... dat schijnt nogal een bevalling te zijn
Niet eens in Belgiequote:Op zondag 14 september 2008 15:21 schreef qu63 het volgende:
Man verkoopt vrouw voor bak bier aan zijn buren
Dat dacht ik ook toen ik de titel lasquote:
Wel jammer even goedquote:Op zondag 14 september 2008 15:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de titel las
F1 is weer afgelopen?quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 15:56 schreef qu63 het volgende:
Gaat lekker met die Duitstaligen
Jager ziet geparkeerde auto aan voor zwijn
En dan nog nuchter zijn ookquote:
Die gast is bijna 70quote:Op zondag 14 september 2008 16:00 schreef qu63 het volgende:
En dan nog nuchter zijn ook
Of hij heeft een wereldontdekking gedaan hoe je de blaastest kan omzeilen
Alleen ik heb nou geen lege schijffies meerquote:Op zondag 14 september 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, toch weer even 10 DVD'tjes backup kunnen brandenBen weer bij tot begin Finland
Dat ken ikquote:Op zondag 14 september 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen ik heb nou geen lege schijffies meer
Ik kan nu op mn laptop Dual Layer brandenquote:Op zondag 14 september 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
en als mijn volgende PC een BluRay brander heeft begin ik vrolijk weer opnieuw denk ik. En ik mag het hopen ook, want het blijft maar toenemen natuurlijk. Ik heb nu al 220 GB aan archief, gemirrord op 2 verschillende harddisks en nog een versie op DVD's.
't Werkt wel aardig hoorquote:Op zondag 14 september 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
dat dual layer zie ik niet zo zitten eigenlijk. En vermits BluRay toch ng wel even duurt, zit er voorlopig weinig anders op dan als een malle DVD's te blijven branden
Dat doe ik nooitquote:Op zondag 14 september 2008 16:58 schreef qu63 het volgende:
Het is gewoon hetzelfde als een dvd-film die je in de winkel zou kopen.
Dat doe ik dus ook alquote:Op zondag 14 september 2008 17:04 schreef JortK het volgende:
Fles kun je niet beter de boel op een externe harddisk kopieren, is en sneller en veiliger
Dat is sowieso een goed planquote:Op zondag 14 september 2008 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook al![]()
en eigenlijk is het de bedoeling dat die DVD's bij een maat van me liggen. Misschien dat ook maar eens regelen binnenkort
Dan moet je wel erg moe zijn!quote:Op zondag 14 september 2008 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben net in de stoel in slaap gevallen. Is me nog nooit overkomen.
kan ook, maar goed, waar kan ik even 300 GB lossen?quote:Op zondag 14 september 2008 17:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed plan
* JortK pleurt zelf backups op een FTP server
Kan je niet een kluisje bij de bank huren en daar je HD in leggen?quote:Op zondag 14 september 2008 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook, maar goed, waar kan ik even 300 GB lossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |