euh dat zoeken we opquote:
Dat soort dingen zegt alleen iemand die echt van de hoed en de rand weetquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:05 schreef Ynske het volgende:
een klein zadellocje
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen zegt alleen iemand die echt van de hoed en de rand weet
hop hop, foto's posten
Poepschijtbagger zekerquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn hele MyAT was bruin toen ik inlogde!
Le Crotoy - Noyelles - Cayeux zal dat geweest zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:05 schreef Ynske het volgende:
van t plaatsje Le Crotoi (als ik t goed schrijf) naar St Valery sur Somme
was een klein zadellocje met een aantal rijtuigen erachter
ja alleen reed hij nu maar tot dat Valery dingesquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Le Crotoy - Noyelles - Cayeux zal dat geweest zijn![]()
fotoooozz
na ja even goed is een stoomtreintje altijd leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:12 schreef Ynske het volgende:
ja alleen reed hij nu maar tot dat Valery dinges
klopt, maar die van ons zijn toch nog altijd machtiger en geven meer gevoelquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na ja even goed is een stoomtreintje altijd leuktoch?
Ik had er bij stom toeval vorige week ook eentje in O ostenrijk
Dan heb je zeker wel even een bordje voor me geschoten he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:15 schreef Ynske het volgende:
overigens lagen we op een camping op 3 min van t stationnetje in Le Crotoy
euhquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heb je zeker wel even een bordje voor me geschoten he?
en ik maar denken dat je al die bordjes zelf gefotografeerd hebtquote:
heb ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je al die bordjes zelf gefotografeerd hebt
Ik denk dat we verwend zijn de afgelopen paar dagenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:36 schreef mcDavid het volgende:
Waarom is het in hemelsnaam zo rustig hier?
Nou vink nietquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat we verwend zijn de afgelopen paar dagen
Dat roepen we al vrij lang, toch?quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vink niet![]()
Het zou hier drukker moeten zijn
Jaquote:
Het is net als het leven, dat gaat ook met ups en downsquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
en in de KSC IS het ook drukker. Maar ja, nu ook even niet. Ik begrijp er niks van
Nou, rennenquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:51 schreef qu63 het volgende:
Nog een attractie voor je, Fles: Hitlerbeeld na reparatie weer te zien in Berlijn
Mja, voor ie weer onthoofd wordtquote:
Vuile kut Hitlerquote:
En anders was het 20/30 jaar later wel gebeurdquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vuile kut Hitler
Met zijn Autobahnen en zijn Volkswagens. Verantwoordelijk voor de teloorgang van vele honderden lokaalspoorlijntjes door heel DuitslandSukkel
Waarom ga je niet naar berlijn dan? Dan kan je het in zn gezicht zeggen!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vuile kut Hitler
Met zijn Autobahnen en zijn Volkswagens. Verantwoordelijk voor de teloorgang van vele honderden lokaalspoorlijntjes door heel DuitslandSukkel
Volgende maand kom ik erlangs. en dan dikkequote:Op zaterdag 13 september 2008 22:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar berlijn dan? Dan kan je het in zn gezicht zeggen!
Ja precies!quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende maand kom ik erlangs. en dan dikke![]()
IN YOUR FACE vuile buitenechtelijke oostenrijkse hoerenzoon
Zal ik je helpen dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het komt goed
nog een uur voor 22 posts![]()
Maar eigenlijk boeit het je niet wie er online is, als er maar teten je terug geluld wordt zodat je je posts kan makenquote:
ik moet ff over de 131 k vandaag. sta hierna op 130.982. Moet lukken dus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:04 schreef qu63 het volgende:
En wat is je dagteller dan voor vandaag?
Weerwoord is wel vrij nuttig jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk boeit het je niet wie er online is, als er maar teten je terug geluld wordt zodat je je posts kan maken
Ik denk wel dat dat gaat lukken jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moet ff over de 131 k vandaag. sta hierna op 130.982. Moet lukken dus.
Dagteller? rond de 300 nu
rijtjes posten kan toch ook?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weerwoord is wel vrij nuttig ja![]()
slijmbalquote:Maar ik vind het wel fijn als jij er bij bent hoor quutje
Open er een topic overquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
de stats van gisteren zijn er nog steeds niet
ja normaliter wel. Door Stomme_eend of zoquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat gaat lukken ja
Worden de dagstanden nog bijgehouden eigenlijk?
Ah, das een kloon van Igen geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja normaliter wel. Door Stomme_eend of zo
Of een 'filmpje aan het kijken' zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maargoed het lijkt erop dat de meesten nu OF al slapen OF dik aan t stappen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |