die kan je voor 20 euro bij Van Haren kopenquote:Op maandag 15 september 2008 00:47 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Ik vond deze wel cool:
[ afbeelding ]
Wil ze morgen kopen, maar twijvel erg of dit wel echt een schoen voor jongens is![]()
Wat denken jullie?
Leer zet nog wat uit enzo, dat is bij stof natuurlijk minder. Ze gaan wel lekkerder zitten, en zich naar je voeten vormen. Ik had hetzelfde probleem, maar door de veters wat losser te maken en er gewoon veel op te lopen is het opgelost.quote:Op zondag 21 september 2008 15:26 schreef UrAnus het volgende:
Rekken Converses nog iets uit aan de zijkanten, als je ze inloopt?
Ik heb namelijk afgelopen zaterdag een paar chucks gehaald. Waar ik normaal maat 43 heb. Heb ik nu maat 42 gepakt, omdat maat 43 toch veelste groot bleek en maat 42,5 hadden ze niet meer. Alleen ze zitten wat strakker om me voet heen, merk ik nu, ik heb iets bredere voeten. Bij de meeste schoenen zou ik dit er denk ik wel uitlopen, is dat bij de chucks ook?
ow ok, de mijne zijn van stof en de veters zitten nu al best ver uit elkaar. Maar ik weet wel van mijn vorige nep-chuck (die eigenlijk een soort gelijke stof gebruikte) dat ik na er veel op te hebben gelopen, het opgelost was.quote:Op zondag 21 september 2008 15:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leer zet nog wat uit enzo, dat is bij stof natuurlijk minder. Ze gaan wel lekkerder zitten, en zich naar je voeten vormen. Ik had hetzelfde probleem, maar door de veters wat losser te maken en er gewoon veel op te lopen is het opgelost.
jammer joh, beide niet waarquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
daaayumn!
Zeg me alsjeblieft dat je maat 7.5 hebt en graag van een paartje af wilt.
Alleen hier tot nu toe gevondenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:39 schreef Thealexfiles het volgende:
Al iets bekend over die The Doors All Stars?
quote:Op maandag 22 september 2008 20:26 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
Alleen hier tot nu toe gevonden
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:24 schreef UrAnus het volgende:
Ze zitten al ietwat lekkerder om mijn voet heen.
Alleen nou piepen die dingen als een malle, het lijkt dat het gepiep uit de hak komt.
Iemand hier meer last van?
Ja inderdaad, ben telkens bang om een stap vooruit te zetten als ik hier op de afdeling loopquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heel storend, want het klinkt alsof je bij elke stap die je zet een scheet laat
ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:24 schreef UrAnus het volgende:
Ze zitten al ietwat lekkerder om mijn voet heen.
Alleen nou piepen die dingen als een malle, het lijkt dat het gepiep uit de hak komt.
Iemand hier meer last van?
de onderstequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb deze Allstars
[ afbeelding ]
maar dan in laarsformaat, ongeveer zo (kan geen goed plaatje vinden)
[ afbeelding ]
Maar ze zitten vrij stug. Hoelang moet je ze inlopen voordat ze een beetje soepel worden?.
idd jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:45 schreef UrAnus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ben telkens bang om een stap vooruit te zetten als ik hier op de afdeling loop
Ik ben dus niet de enige met dat probleem.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heel storend, want het klinkt alsof je bij elke stap die je zet een scheet laat
de bovenstequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |